האם אני חולה מכדי לעבוד?

האם אני חולה מכדי לעבוד?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

SB Holistic Magic, זוכה מגזין המטפלים בהוליסט, Star Product 2017, הוא ערכת כלים פשוטה ועם זאת שלמה של חמישה מוצרי ארומתרפיה ייחודיים. טווח הקסמים עוצב על ידי ד"ר שרה בריאן, מטפלת בעיסוי ספורט / מתקני וארומתרפיסטית קלינית, ונוסחה במיוחד כדי לשפר את טיפולי העיסוי והעבודה שלך, ועוזרת ללקוחות שלך להשתפר מהר יותר. לא נדרשת הדרכה בארומתרפיה או כיסוי ביטוח נוסף כדי שתוכל להשתמש בטווח הקסמים בבטחה וביעילות. מוצרים אלה מסייעים להתאוששות מפציעות ומתחים וריח אלוהי מדי, ומוסיפים אלמנט של מותרות לטיפולים שלך, אשר הלקוחות שלך יאהבו.
עיין במגוון המלא, עם סרטוני היכרות, ביקורות על מוצרים ומידע כתוב בכתובת https://www.sbholistic.co.uk

 


 

 

האם אני חולה מכדי לעבוד?

 

אחוואו!

 

אוקי רק עיטוש אחד, האם זה או שהוא מוביל להתקררות?

 

אם זה קר אני יכול לעבוד?

 

האם קיימת מידה של קור שמקובל ??

 

אני צריך להרוויח!

 

 

זה היה כל כך פשוט יותר לעבוד במשרד. אם הייתי מתעורר בבוקר והרגשתי שהמינון שלי מתקרר היו לי שתי אפשרויות; יכולתי להיאבק לאורך היום עם אקמול ומשקאות חמים שישבו בשולחן העבודה שלי עם קופסת רקמות, או אם היה גרוע יותר יכולתי לבצע שיחת טלפון אחת כדי ליידע את העבודה שאני חולה מכדי להיכנס ולחזור למיטה להתאושש. פשוט.

 

 

כעת בהיותנו עצמאים זו חוויה שונה לחלוטין.

 

אוקיי זה היה רק ​​עיטוש אחד וכנראה שהיה תגובה למשהו ולא להצטננות, אבל זה כן גרם לי לחשוב איך כולם מתמודדים כשהם חולים, במיוחד אם הם עצמאים ולא עובדים בחברה.

 

בעבר עבדתי כשהרגשתי שהקור מתקרב, הקפדתי לתת מכה לאף לפני שהתחלתי את הפגישה ולשטוף ידיים. לפעמים אמרתי ללקוחותיי לפני שהתחלתי את הפגישה הייתי צריך לשטוף את הידיים והשתמשתי בזה כתירוץ לקפיצה לשירותים ולפוצץ את האף (וכמובן לשטוף את הידיים שוב) כדי לנסות כמיטב יכולתי להימנע מריחה. בכל מקרה יש לי המון רקמות בחדר שלי וגם ג'ל יד אנטיבקטריאלי פשוט לנקום.

 

 

זה בדרך כלל בסדר בפגישה אחת, אבל זה קו דק בין מה בסדר למה שלא. זה באמת קשה לקבוע.

 

התבדחתי בפני עמית מטפל שאני דואג להתעטש בלקוח, ואם הם ישימו לב אם אני פשוט משפשף אותו! אני לעולם לא הייתי עושה זאת !!

 

כן התעטשות היא טבעית, ולפעמים זה קורה בלי להיות חולה, אבל הכי טוב להרחיק אותו מהלקוח! אני בטוח שאתה זהה ופשוט מתעטש מהלקוח שלך (לא לידיים שלך) אני מפנה את הגב למיטה שלי ומכוון להתעטש לעבר כתפי ותוחב את ראשי כדי ללכוד את התעטשות הכי טוב שאני יכול בלי להשתמש בידיים או נותן לו להתפשט יותר מדי באוויר.

 

 

אם הייתי מרגיש לא טוב אני צריך לחשוב לעצמי, הייתי שמח לשכב ולקבל ממני עיסוי באותו הרגע.

 

אם התשובה היא לא, אני פנה לכל לקוחותיי לאותו יום כדי ליידע אותם. אם זה הצטננות כבדה אני לפעמים נותן להם אפשרות לעסות ולהסתכן בקור או להתעכב עד שאחוש שוב במאה אחוז. אם זו פציעה והם סובלים מכאבים הם עדיין עשויים לרצות לקבל טיפול ולקחת סיכון אבל אחרים בעיקר שמחים לחכות.

 

אין דבר גרוע יותר מעיסוי מקסים הניתן על ידי מישהו שרחרח ללא הרף. זה הורס את כל החוויה.

 

 

אם מצד שני זה היה יותר כמו באג מחלה וצריך לנוח, אני תמיד פונה ללקוחות מהיום ומחר.
זה משתי סיבות, עדיף לבטל לקוחות בהודעה רבה ככל האפשר כדי שיהיה להם אזהרה אבל זה גם נותן לי זמן להירגע וללכת לישון בלי הלחץ לחשוב שאני צריך להיות מספיק טוב מחר כמו שיש לי לקוחות. . הגוף לא יתקן במהירות כשאני לחוץ. קח את היום הנוסף במיטה, תרגיש טוב יותר וחזור לעבודה כשאתה יכול להיות התרופה הטובה ביותר. לפעמים התמודדות עם מחלה יכולה לגרום לחיידק להימשך זמן רב יותר. טיפול עצמי הוא כה חשוב.

 

 

מוטב מכך שלקוח שלא ירצה להזמין אותך שוב מכיוון שהעיסוי האחרון לא היה טוב כמו שאתה יכול להיות. זכור שהרבה אנשים רוצים עיסוי מכיוון שהם נמצאים בלחץ, אם זה המקרה שמערכת החיסון שלהם כבר תהיה נמוכה וסביר יותר שהם יאספו כל באג שעשוי להיות לכם!

 

אני יודע שזה עדיין מלחיץ משום שאף עבודה לא פירושה הכנסה!

 

זו הסיבה שיש לי חשבון חיסכון. לשים כמה שאני יכול בכל שבוע – זה חיסכון בדרך כלל לקראת דברים מרגשים כמו מיסים! ובחגים או לקלקל את עצמי אבל זה גם עוזר שיהיה לי משהו לטבול בו אם אני חולה.

 

 

אני במצב מאוד מזל שעיסוי אינו התפקיד היחיד שלי, כך שלפעמים אם אני חולה מדי בעיסוי אני בדרך כלל עדיין יכול להשתתף בעבודה האחרת שלי או אם אני חולה מדי בשביל זה הם נותנים לי דמי מחלה.

 

המפתח הוא לתכנן כמה שיותר,

 

תכנן על ידי חסכון כך שיהיה לך כסף אם אין הכנסה

 

תכנן על ידי יידוע לקוחות מוקדם ככל האפשר

 

תכנן מנוחה בעצמך.

 

טיפול עצמי כה חשוב להיות מטפל

 

 

זכור כי מחלה אינה חולשה, הם חיים וקורים לכולם, אז תודו לחוליכם, קבלו טיפול ותבריאו בקרוב.

 

אני הולך לקחת קצת ויטמינים, לשתות הרבה מים ולאכול טוב ומקווה שאני לא יורד עם כלום.

 

 

 

אנו אוהבים לשמוע מכם, אז אל תהסס להגיב למטה, לייק ולשתף את הפוסטים שלנו במדיה החברתית. אם יש לך משהו שתרצה שנכסה, אנא צור קשר בכתובת [email protected].

 

הישאר טוב, אהבה וצחוק.

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459034]