מהו GDPR ואיך זה משפיע עליי?

מהו GDPR ואיך זה משפיע עליי?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

SB Holistic Magic, זוכה מגזין המטפלים בהוליסט, Star Product 2017, הוא ערכת כלים פשוטה ועם זאת שלמה של חמישה מוצרי ארומתרפיה ייחודיים. טווח הקסמים עוצב על ידי ד"ר שרה בריאן, מטפלת בעיסוי ספורט / מתקני וארומתרפיסטית קלינית, ונוסחה במיוחד כדי לשפר את טיפולי העיסוי והעבודה שלך, ועוזרת ללקוחות שלך להשתפר מהר יותר. לא נדרשת הדרכה בארומתרפיה או כיסוי ביטוח נוסף כדי שתוכל להשתמש בטווח הקסמים בבטחה וביעילות. מוצרים אלה מסייעים להתאוששות מפציעות ומתחים וריח אלוהי מדי, ומוסיפים אלמנט של מותרות לטיפולים שלך, אשר הלקוחות שלך יאהבו.
עיין במגוון המלא, עם סרטוני היכרות, ביקורות על מוצרים ומידע כתוב בכתובת https://www.sbholistic.co.uk

 

 

מה זה GDPR ואיך זה משפיע עליי?

 

 

אני בטוח שאני לא במיעוט כשאני אומר שראיתי את המכתבים האלה הרבה לאחרונה וחשבתי כל הזמן – בטח קראתי את זה בשלב מסוים!

 

החלטתי סוף סוף להעיף מבט לפני כמה ימים ולמען האמת אני חושב שבחרתי באתר הגרוע ביותר להסתכל עליו. זה היה מלא בתנאים מבלבלים. עשיתי קצת יותר מחקר ומצאתי אתרים אחרים שהיו קצת יותר ישר קדימה וחשבתי שכדאי לכתוב את מה שגיליתי ואיך אני מרגיש GDPR ישפיע על מטפל טיפוסי.

 

ברור שזו השקפתי ויש כמה פרצות לחלק מהנקודות, אך למען האמת, אני מרגיש הכי טוב ללכת עם שיטות עבודה מומלצות ולא להסתכן בכך שלא טועה.

 

 

למי עומד ה- GDPR?

 

תקנה כללית להגנת נתונים.

 

בעיקרון זה הוקם במקור בשנת 1995 כדי להגן על מידע אישי שחברות עשויות להחזיק. כפי שאתה יכול לדמיין אז רק כ -1% מאירופה היו בשורה ולא היו מדיה חברתית כמו היום.

 

אני בטוח ששמעתם כולכם על הגנת נתונים וודאו כי אתם שומרים על פרטי לקוחות ובטוחים, אך זהו צעד אחד קדימה כדי לוודא שזה קורה גם באינטרנט.

 

 

למה אני מתכוון לנתונים אישיים?

 

זה מכסה כל מידע שיש לך על מישהו – שם, כתובת, דוא"ל, פרטי בנק, מידע רפואי, תמונות או כתובת ה- IP של המחשב שלהם. מכסה גם את כל ההערות שאתה רשום במהלך הפגישה.

 

 

מה הכוונה בהסכמה?

 

כשאנחנו פוגשים לקוח לראשונה אני מבקש ממנו למלא טופס הכולל את פרטי הקשר שלהם. זה בסדר אם אני שומר את זה על הנייר מכיוון שהם מילאו אותו בעצמם ומודעים כיצד הוא מוקלט, הם יחתמו על זה כדי לומר שהם מודעים לכך שאני מאחסן את פרטיהם. אבל אם אני מחליט להעביר אותו למחשב שלי (גם אם הוא נסרק) אני צריך לקבל הסכמה מהלקוח שלי. זה יכול להיות קו פשוט בטופס כדי להסביר שכל הנתונים יועברו למחשב ולהסביר כיצד הם יישמרו – האם זה במחשב עצמאי או מערכת מבוססת ענן. עדיף להפנות את תשומת ליבם לכך ולהסביר כיצד זה יאובטח ובנוסף עליך לשמור על נגיף המחשב שלך.

 

עד כה באופן אישי החלטתי לדבוק בשמירה על כל הנייר מבוסס וכשאני אעבור למחשב אצטרך לוודא שאקבל את הסכמת כולם לפני שאני מעלה אותו.

 

עד כמה שאני מבין אם אתה מקבל את הלקוח שלך למלא את הטפסים במחשב אתה פשוט צריך הסכמה כדי לאשר כיצד הוא יישמר.

 

 

 

איך לקבל הסכמה?

 

בעבר טפסי ההסכמה היו ארוכים ומסובכים, לעיתים קרובות יש פרק שמסביר כיצד הנתונים יועברו לצדדים שלישיים. זה השתנה כעת.

 

טופס ההסכמה צריך להיות פשוט להבנה ובאנגלית ברורה וברורה, כך שאין בלבול.

 

זה חייב להיות קל לתת הסכמה אבל גם קל לשנות את דעתך ולמשוך את ההסכמה!

 

זה תקף גם אם אתה שולח דוא"ל ללקוחות או שולח עלוני מידע. עליהם להירשם לניוזלטר ולהיות יכולים לבטל את המנוי באותה קלות.

 

 

מהי זכות הגישה?

 

על קצה המזלג הלקוח שלך יכול לבקש להסתכל על כל מה שאתה מחזיק בהם, כולל הערות שרשמת לגבי הטיפול בהם. זה צריך להיות נגיש להם על פי בקשה. המשמעות היא גם שאם הם קוראים ומגלים את מה שהם מרגישים כשגיאה, עליך למחוק או לתקן את המידע. עם זאת נאמר שאתה מסוגל לדון בזה ולהסביר נימוקים אם יש כאלה ולהגיע להסכמה. בסופו של דבר זה המידע שלהם ולכן הוא שייך להם. יש להם גם זכות לבקש שתמחק את כל הנתונים שיש בידיך. ברור שאם מדובר בלקוח שאתה עדיין רואה, כדאי לנהל את השיחה על חשיבות רישום הערות. יכול להיות שהם לא רוצים את זה במחשב ובמקרה כזה תוכלו לרשום הערות נייר עבור אותו לקוח. וודא שהלקוח שלך מרוצה מהאופן בו אתה מאחסן את המידע שלהם.

 

 

 

מה אם יש הפרת נתונים?

 

אם יש בעיה ומישהו אחר ניגש לנתונים אישיים, יש לך זכות להודיע ​​לאדם באופן מיידי וכן להודיע ​​ל- DPA תוך 72 שעות. הפרה תכלול מחשב שנפרץ או מישהו הגישה פיזית להערות.

 

 

מהו מידע רלוונטי?

 

ההוראה קובעת רק לשמור מידע רלוונטי. זה בעצם אומר שאם הם היו מטילים ספק בכל מה שרשמתם בפתק, האם תוכלו להסביר את הסיבה לכך? אם התשובה היא כן וזה עוזר לתת להם את הטיפול הטוב ביותר אז זה בסדר.

 

 

מה הכוונה בהגנה על הנתונים?

 

משמעות הדבר היא לוודא בכל מקום שהנתונים מוחזקים הם בטוחים ומאובטחים. אז אם זה מבוסס נייר הוא מוחזק בארון נעול או בחדר נעול שרק יש לך גישה אליו (או עמית מטפל שאולי יצטרך לראות את ההערות כדי לראות את אותו לקוח)

 

אם אתה מאחסן במחשב – האם מחשב זה מעודכן עם תוכנת אנטי-וירוס? האם זה נבדק באופן קבוע?

 

עם זאת אתה מאחסן את הנתונים שאתה צריך כדי לוודא כי אמצעי הגנה סבירים נמצאים במקומות כדי למזער את הסיכון לאובדן הנתונים או גישה לא מורשית. זה חייב להיות מאובטח כדי להימנע מאף אחד שישנה את זה או ימחק או ישתף אותו!

 

 

האם אוכל לשתף נתונים?

 

זהו אזור שבחנתי בו רק בקצרה וכדי להיות כנה, מכיוון שאיני יכול לראות סיבה לכך שמנהל עסקים ירצה לשתף נתונים. כמובן שתוכלו לשתף במובן זה שאם חבר MT מחפש את הלקוח שלכם, הוא יכול לקבל גישה לפתקים. למה אני מתכוון בכך שאני משתף אותו מחוץ לחברה שלך בעבר חברות רבות מכרו נתונים לחברות אחרות וכתוצאה מכך שיווק רב בתיבת הדואר הנכנס או בשיחות הטלפון שלנו. כעת אסור לעשות זאת. אני מאמין שאם תקבל הסכמה ברורה מהלקוח שלך ייתכן שתוכל להעביר נתונים, אבל כמו שאמרתי אני לא מרגיש שאיש מאיתנו יעביר נתונים על כך שלא חקר את החלק הזה. אם שיתפת נתונים בעבר, אנא חקר וקבל הסכמה ברורה לפני שתמשיך לעשות כן.

 

 

חכה – זו הוראה אירופאית, מה עם ברקסיט?

 

אנחנו עדיין באיחוד האירופי כרגע אז כן זה אומר שאנחנו חייבים לעמוד בזה. כמו כן, זה לא דבר רע שיש לתרגול – גם אם אתם גרים בחוץ אם אירופה זה רעיון טוב. לצורך מספר שורות נוספות בטופס הצריכה כדי לכסות אתכם ולתת ללקוח שלכם להרגיש שהנתונים שלהם בטוחים, מדוע לא?

 

 

זה פחות או יותר מכסה את כל מה שישפיע על ה- MT הממוצע. זה לא הרבה שינוי באיך שרובנו כבר עובדים. רק וודא שיש לך הסכמה והיא ברורה ובמונחים פשוטים ותהיה בסדר.

 

רק זכור שזה קשור לוודא שהנתונים של הלקוחות בטוחים, אז תסביר כיצד אתה מחזיק נתונים ומקבל את הסכמתם. אם אתה שולח עלון שאל אם הם רוצים לקבל אותו ולקבל הסכמה – וודא שהוא ברור וקל לקריאה. קל גם לבטל את הסכמתך.

 

כולנו שמים את לקוחותינו ראשונים אז אני לא חושב שלמישהו תהיה בעיה עם ההוראה החדשה.

 

אם משהו מבלבל או שיש לך שאלות אנא צור קשר וכמו תמיד אם יש לך משהו שאתה רוצה שנכסה או שאתה רוצה לחלוק איתנו סיפור יידע אותנו

 

[email protected] .

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459038]