חווה יום רע….?

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

שיש לך יום רע …?

 

 

אני לא יודע עלייך אבל לפעמים אני מטיל ספק בעצמי.

 

האם אני עושה את הדבר הנכון?

 

האם הלקוחות שלי מרוצים?

 

האם המושב האחרון היה בסדר – הלקוח שלי היה שקט ..?

 

 

לעיתים לקוח אינו מתחבר מחדש ואני יודע שאסור לי לקחת זאת באופן אישי – זה יכול להיות מכיוון שהכסף צמוד ללקוח או שלפעמים הם פשוט לא מרגישים את הצורך בזה כרגע.

 

אבל אני לא יכול לעזור אבל מרגיש שאולי זה משהו שעשיתי.

 

פגעתי בהם?

 

האם היו אומרים לי אם היה לי?

 

האם המושב לא היה טוב? …

 

 

אני עדיף לא לאפשר למוחי לברוח איתי והיו לי מספיק לקוחות לחזור אחרי פער שמרגיע אותי אני בטח עושה משהו נכון ולפעמים אני מקבל הפניות מלקוחות ותיקים שגם גורם לי להרגיש טוב יותר.

 

 

כשדיברתי עם המון מטפלי עיסוי, הבנתי שהרבה מהרגשות שלי שאני חווה מורגשים ברחבי עולם העיסוי ולכן הרגשתי שיהיה טוב לדבר עליהם.

 

 

עם זה בחשבון תהיתי מה יהיה רעיון טוב לעקוף את הבעיה ואיך הכי טוב להרגיע את עצמי שאני מצליח.

 

ניסיתי לעודד את לקוחותיי לכתוב ביקורות באתר שלי או במדיה החברתית, אבל זה לא תמיד קורה – אני נורא עושה את זה בעצמי אז אל תיקח את זה באופן אישי. לאנשים תמיד יש משהו טוב יותר או יותר לוחץ לעשות.

 

 

מה שהתחלתי לעשות הוא ליצור צנצנת. קיבלתי את הרעיון ממישהו אחר הסובל מחרדה ודיכאון. מה שהיא עושה זה כל פעם שקורה משהו נחמד היא כותבת את זה ומניחה אותו בצנצנת. כשהיא מרגישה נמוכה היא הולכת לצנצנת ומרימה פתק כדי להחזיר זיכרון שמח כדי להבהיר את יומה.

 

 

הרעיון שלי היה לכתוב בכל פעם שאני מקבל משוב טוב. זה יכול להיות מבחן של לקוח כאשר הם קמים מהספה _

 

“וואו הראש שלי מרגיש כל כך קל, הצוואר שלי נע כל כך טוב יותר …”

 

או אם אני מקבל טקסט אני כותב את זה.

 

גם כשמישהו יוצר איתי קשר ואומר שהמליץ ​​לי על ידי מישהו שוב אני כותב את זה. הלקוח כנראה חשב שטוב לי להמליץ ​​לי.

 

 

לכל התווים שלי יש שם ותאריך ולעיתים הערה ממני כדי להזכיר לי את התחושה הטובה באותה תקופה.

 

אז אם יש לי זמנים של ספק או דאגה, אני טובל בצנצנת.

 

למען האמת – פשוט להסתכל על הצנצנת ואיך זה מתמלא מספיק כדי להרגיע אותי שאני עושה בסדר.

 

חשוב להרגיע את עצמנו ולהיות מטפל בעיסוי שרובנו רק צריכים להשיב על כך.

 

לקוחות באים והולכים וזה בסדר, כיוון שהסגנון שלנו הוא לא מידה אחת שמתאימה לכולם, כולם שונים וכך גם הטיפולים שלנו, אז זה בסדר אם לקוח יבוא אלינו רק פעם אחת, זה לא משקף אותנו.

 

אז בקש פידבק וכשאתה מקבל משהו שעושה לך חיוך רשום פתק – צלם תמונה או רשום אותה.

 

לא צריך להיות כמוני עם צנצנת – זה יכול להיות ביומן או ביומן או בטלפון שלך, אבל חשוב להקליט את זה ולשמור את התחושה הטובה הזו למצב שנחוץ להעלות אותך שוב.

 

 

אם יש לך הצעות אחרות לשמור על ראשך בראש בעת ספק, שתף ויידע לאחרים את העצות שלך.

 

או להגיב למטה או ליצור קשר

 

[email protected]

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459032]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה