מדריך לשוברי מתנה

מדריך לשוברי מתנה
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

מדריך לשוברי מתנה

 

ההצטברות לחג המולד היא כאן ואין זמן טוב יותר להתחיל לקדם שוברי מתנה ללקוחות להעניק ליקיריהם.

 

אני בטוח שכולכם יודעים לחבר שוברים ולהקפיד לכלול פרטי קשר וקצת על סגנון העיסוי שלכם, אבל הנה עוד כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת הכנת שוברים.

 

 

מצגת – זכרו שהם מתנה, הקדישו קצת זמן בכדי לגרום להם להראות אטרקטיביים – תוכלו להשתמש במדפסת או לחילופין להדפיס משהו מעצמכם, אך וודאו שהם נראים נחמד. שובר טוב יעודד להימכר יותר – אני יודע שזה נשמע מטורף אבל קבלת מעטפה רגילה בזמן שמעטפה עם שובר מודפס אין את אותה הערעור כמו מעטפה באיכות טובה עם סרט קשור מסביב או אולי משהו מודפס עליה. להתאמץ מעט במצגת יכול להיות הרבה.

 

 

מספר השוברים – ערוך יומן של המספרים ולמי הם נמכרו ולמי הם מיועדים. זה יעזור לוודא שאותו שובר לא משמש פעמיים וגם כתזכורת למי שלא פדה אותם.

 

 

תקציב – תקבל כסף לפני שתעשה את העבודה – להלכה סביב תקופה זו של השנה אתה יכול בסופו של דבר לקבל תשלום בנובמבר / דצמבר ולפדות את כל עיסויי השובר ב- ינואר! אם אינך מתכנן ינואר יכול להיות עסוק מאוד עם מעט הכנסות.

 

 

תאריך תפוגה – זה יעודד את המקבל להזמין עד תאריך מסוים אך גם יעזור לך בתקצוב. אתה יכול לבחור סולם זמן אבל הייתי אומר ש 6 חודשים יהיו הארוכים ביותר. זכור להשאיר מקום לכתיבת התאריך בו נמכר אלא אם כן אתה מדפיס אותם בזמן שאתה מוכר אותם.

 

 

קידום – אתה מבזבז זמן בהשגת השוברים נכון, וודא שאתה מוכר כמה שיותר. שים הודעה במרפאה או באזור ההמתנה שלך, תגיד ללקוחות כשאתה רואה אותם .. "שוברי המתנה החדשים שלי הגיעו לחג המולד, רוצים לראות?" זה נותן לך את האפשרות להראות ולקדם אותם מבלי שהלקוח יחוש חובה לקנות כל. אתה יכול גם להציע ללקוחות שאולי חבריהם או בני משפחתם יוכלו לקנות שובר עבורם.

 

אזכר בבלוג שלך, באתר האינטרנט שלך ובמדיה החברתית יש לך שוברים ויש לך תמונה יפה עליהם כדי לעודד אנשים לקנות. רעיון טוב הוא לשנות את זמני היום שאתה מפרסם במדיה החברתית – ערבב את זה קצת, נסה ימים ושעות שונים כדי לוודא שאתה מקבל כיסוי רב ככל האפשר. יש אנשים שמסתכלים רק על פוסטים אחרונים כך שזה עלול להחמיץ.

 

 

אגודות – האם אתה קשור לעסק מקומי? אני עם PT מקומי ואנחנו מכניסים את העבודה זה לזה. אני אשאיר איתו כמה מהשוברים שלי, כך שאם מישהו ירצה לקנות אותם זה נותן מקום אחר לרכוש ממנו ואולי יהיה נוח יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. בתמורה אני אציע לו עסקה בנושא עיסוי, תלוי בכמה נמכרים. בכל מקרה תוכלו להשתמש ברעיון זה בכל עסק מקומי – נסו מספרות, בית קפה או מכוני כושר – זכרו לחשוב איזה לקוח אתם מנסים למשוך ולאן הם עלולים להגיע. חלקם אולי לא ירצו למכור בשמך אך ישמחו להעלות עבורך פוסטר או פרסומת.

 

 

הצעות – היו לי כמה רעיונות לגבי הצעות – אם אתה באמת רוצה למכור כמה שיותר אנשים, אולי השתמש בזה כתזדמנות טובה לעשות זאת. אתה יכול להציע רעיונות לקנות בתפוצה רחבה כמו לקנות 5 לקבל 6 ה בחינם. זה נהדר עבור לקוחות להשיג מתנות לאנשים. או שתוכלו לתאם תוכנית עם לקוחות קבועים שהם יוכלו לקבל שוברים ותחייבו בעת השימוש. בדרך זו לקוחות אינם חייבים להשתמש בשוברים לפני השימוש בהם ואם הם לא מתרגלים הם לא בזבזו כסף. זכור למספר אותם ולתארך אותם. הפוך את הלקוח מודע למערכת המספור כך שתוכל ליידע אותם באיזה מספר שימש בעת החיוב וגם הם יפוגו תוך 6 חודשים. (הם תמיד יכולים להחזיר את הלא-בשימוש)

 

אם נראה שההצעה לא עובדת, הניחו אותה לחוות ונסו שוב בחג הבא – מכירת השנה החדשה, חג האהבה או יום אמהות / אבות וכו '… היצמדו למסגרת זמן להצעה.

 

 

 

מתנות עסקיות – משרדים / חדרי כושר מקומיים וכו 'מקבלים לעובדיהם או לקוחותיהם מתנות לחג המולד. מדוע לא לפנות אליהם ולקדם את העסק שלך. להציע להם הנחת קנייה בתפוצה רחבה מסוג כלשהו, ​​אולי מספיק כדי לגרום להם לקנות המון ולחלק במתנה. הפוך אותם למודעים לבריאות במקום העבודה וכמה העיסוי נהדר להפחתת לחץ ועזרה עם יציבה והמשתמש שלך ביקב. זכור שוב איזה לקוח אתה מחפש וממקד בשוק זה.

 

 

להפיץ – ישנן דרכים רבות למכור את השוברים – אני מעדיף שיהיה לך שובר נחמד למסור ללקוח אבל אתה יכול להקים מערכת באופן מקוון – או דרך אתר או שלח את השובר בדוא"ל – זה נהדר כשמישהו מחפש מתנה אחרונה ברגע האחרון ויכול להגיע לתוצאות מיידיות.

 

 

שיווק – כשאתה רואה מישהו בפעם הראשונה – קח זמן לשאול אותם איך הם מרגישים בגופם – איפה אזורים צמודים או אזורי כאב. לאחר העיסוי השיבו את דעתם לאזורים ושאלו איך זה מרגיש עכשיו – גרמו להם להיות מודעים להבדל ותודיעו להם שהם יכולים להרוויח יותר מעיסויים רגילים

 

וודא שאתה מקבל את פרטיהם כך שאם הם לא יתקשרו שוב בסוף העיסוי תוכלו לשלוח להם טקסט או אימייל ידידותי או אפילו להתקשר כדי לראות איך הם הרגישו ואם הם נהנו מהעיסוי וליידע אותם אתה שם במידת הצורך. אל תהיה דחוף מדי – אתה לא רוצה להיות מוכר כאדם שנותן עיסוי נהדר אבל אז לא יכול להיפטר ממנו.

 

 

 

דברים שצריך לחשוב עליהם – שוברי מתנה הם כמו מזומנים – התייחס אליהם כך.

 

חשבו על שמירת כסף שהתקבל בחשבון נפרד עד למימוש השובר.

 

האם תציע החזרים כספיים אם לא נעשה שימוש בשובר? אולי תציע אותו בחזרה ללקוח שלך אם הוא לא נפדה?

 

אם אתה מחוץ לבריטניה יש לבדוק את חוקי האזור שלך – חלקם מחייבים תאריכי תפוגה של שוברים להיות שנתיים וחלקם דורשים שתחזיר שוב שובר זה לא ייפרע.

 

אם ניסית שוברים לפני כן וזה לא עבד אל תוותר. קידום הוא המפתח להצלחה. פרסום במדיה החברתית והפצת המילה דרך הלקוחות שלך זה נהדר, אך אל תשכח להיות יוזם בגישה שלך לעסקים מקומיים. הרבה מקומות יקבלו כרזה שתציב באזורי הצוות שלהם ללא עלות.

 

בהצלחה ואם תרצו עזרה נוספת יידעו אותנו.

 

אם יש לך רעיונות שתרצה לכסות בבלוג או כל דבר שהיית רוצה לראות את BusyHive מתמודד איתו, אנא צור קשר [email protected]

 

כמו תמיד כל הערות יתקבלו בברכה בחלל למטה – אנו אוהבים לשמוע מכם.

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459041]