עיסוי לאחר האירוע לרכיבת אופני JDRF

עיסוי לאחר האירוע לרכיבת אופני JDRF
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

עיסוי לאחר האירוע

 

משפחה מקסימה שאני מכירה איבדה את בנם לסוכרת נעורים בשנה שעברה והיה השנה כונן גדול להרוויח כמה שיותר כסף ל- JDRF (קרן המחקר לסוכרת נעורים) ככל האפשר לזכרו. עשינו ערבי גבירות, מכירות עוגות, אנשים רצו מרתונים, סננו בניינים ועוד הרבה כדי לגייס כמה שאנחנו יכולים. רעיון מטורף אחד של כמה מהם היה לנסוע 100 מיילים ברחבי בריסטול, כולל בעלי ובני הבכור.

 

 

רציתי נואשות להסתבך אבל המחשבה על 100 מיילים על אופניים לא הייתה בשבילי, אז הצעתי לעסות את כולם ברגע שהם חזרו לנקודת הסיום.

 

 

הם יצאו לדרך בשעה 8.30 בבוקר במחזור הארוך שלהם סביב בריסטול, חניון הכנסייה נסגר כדי לאפשר להקים שולחנות לתה ועוגות לתומכים הממתינים לרוכבי האופניים. ניתנה לי פינה להרכיב את השולחן והלוחות שהוצבו בכדי להפוך אותו לפרטי. מוזר להקים בחניון – חוויה חדשה עבורי.

 

 

בשעה 17:00 התחלנו לחכות בדאגה לחזרתם. היו לנו כמה הודעות מצוות התמיכה, כמה פיסוק וסגירת כבישים האטו אותם כך שהם ישובו מאוחר מהצפוי. המון תה ועוגה היו זמינים להמתנה והרבה תומכים לדבר איתם. זה היה זמן רעיון בשבילי להכיר את עצמי למעט אנשים שלא פגשתי קודם ואולי לא יודעים שאני מציע עיסוי מקומי.

 

בסופו של דבר הבחינו בהם כשהם יורדים בדרך והתרועות מהקהל עודדו אותם לאורך מטרים ספורים.

 

 

אחרי כמה חיבוקים ואנחות הקלה על היכולת לרדת מהאופניים אחרי 11 שעות, הייתי מוכן אליהם.

 

בהיותי פוסט אירוע רצוי לעסות עד 20 דקות, כך שהרגשתי מוכנה לנהל את כל 11 מהם במידת הצורך. חלקם (בני במיוחד) רק רצו לחזור הביתה ודחו את הצעת העיסוי. אם כי הוא ידע שיש לו אותי לפי דרישה אם יצטרך אותי אחר כך.

 

למי שכן ראה אותי, נראה כי רוב הכאבים הם גב תחתון וירכיים. ריבועים ועגלים היו גם הם כואבים אך שרירים היו מאוד הדוקים כך שפלות רוח מסוימות, משיכות מרגיעות ונחמדות כדי להרגיע את האזור שוב היו מאוד מסבירות פנים, הצלחתי לעבוד קצת יותר עמוק באזורים מסוימים בעגלים ובמרובעים שהיו צמודים במיוחד. כמה תנועות ירך פאסיביות ומתיחות MET היו גם מועילות. לרוב כולם היו אסירי תודה על כך שהם לא היו באופניים ושוכבים על ספת העיסוי – למרות שהיינו בחניון.

 

עשיתי כמיטב יכולתי להמליץ ​​על שתיית מים, אך למען האמת היו להם צוות תמיכה נהדר שסיפק להם הרבה עצירות מים לאורך היום, פירוש הדבר שלחלקם היו פחיות אחת או שתיים טובות מאוד בירה – ולאפשר זאת לא יכולתי להתווכח עם זה.

 

 

לאחר שנתתי עצות מתיחות והצעתי קרח לכל תחומי כאב, ארזתי את הספה ופניתי הביתה.

 

זה היה כבוד להיות מסוגל לתמוך בצוות ולמרות שלא הסתערתי על אף אחד, אחד מצוות התמיכה ניהל איתי שיחה על כאבי הקרסול שלהם וכעת הוא לקוח חדש שלי. היא רצתה עזרה אך לא הייתה בטוחה אם אוכל לעזור או לאן ללכת – לאחר צ'ט מהיר לא רשמי היא נרשמה לטיפול והמליצה לי לאחרים. אז מה שנועד להיות אך ורק לתמיכה לצדקה, זה היה גם מהלך עסקי טוב.

 

העיסוי שלאחר האירוע היה סוג אחר של סביבה ותחושה, כפי שאתה יודע שעשיתי עבודות פסטיבל עד כה היה רגיל להיות בחוץ אבל להיות בחניון ולהקשיב לאנשים שמוכרים תה ועוגה ממש ליד. לך והרבה שיחות שמתנהלות בסגנון עיסוי מאוד מעניין ושונה. לא אידיאלי להרפיה אך לאחר שנסעו על אופניים לאחר 11 שעות עצירה הספיק כדי לעזור להם להירגע. אני מודה, המחשבה על עיסוי של 11 אנשים הייתה מחשבה מעט מפחידה – האם אוכל להמשיך? האמת היא שאני חושב שיכולתי היה צריך אם צריך, הבאז של התרגשות שהגיעו מהתומכים ומהרוכבי אופניים ממה שהם השיגו היה חשמלי. מהנה מאוד ומתגמל.

 

 

בנוסף הם הצליחו לגייס ל- JDRF מעל 10,000 ליש"ט.

 

כל כך מאוד גאה בכולם, ושמח מאוד לעזור למסע להחלמה.

 

האם יש לך סיפורים שהיית רוצה לחלוק איתנו? חוויה טובה או רעה של עיסוי אירועים? אנא צרו קשר [email protected].

 

גם הערות למטה יתקבלו בברכה.

 

אם ברצונך לתת חסות או לקרוא עוד על רכיבת האופניים לחץ על כאן . או כדי ללמוד על JDRF לחץ על כאן .

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459032]