9 טיפים מובילים ליצירת כרטיסי ביקור

9 טיפים מובילים ליצירת כרטיסי ביקור
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

9 טיפים עיקריים ליצירת כרטיסי ביקור

 

כאשר אתה מקים את העסק שלך עם כרטיסי ביקור הוא התחלה נהדרת להוציא את שמך שם בחוץ. הם קטנים מספיק בכדי לסחוב אותם בארנק או בארנק ולא בעלונים. לעולם אינך יודע מתי אתה עלול להיתקל בלקוח פוטנציאלי או יתעורר נושא שיכול להיות שימושי עבורך עם פרטי הקשר שלך. הם גם קטנים מספיק כדי שהלקוח הפוטנציאלי יחליק לארנק או לארנק לצורך שמירה.

 

הם מראים תובנה קצרה לעסק שלך ומה אתה מייצג, כך שיש כמה עצות שאתה צריך לזכור בעת ביצוען. Krzys למד בדרך הקשה שהם יכולים לעלות לך אם אתה טועה.

 

 

1 – לוגו – האם יש לך לוגו? כשהקמתי לראשונה לא חשבתי שזה משנה ופשוט בחרתי בלוגו גנרי שהראה למישהו כאב והרגשתי שזה מבטא אותי מספיק. הזמנתי כרטיסים ושמחתי. ואז נראה כי אותו לוגו מופיע בכל מקום, בהתחלה חשבתי שזה הכרטיס שלי ואז בבדיקה מקרוב מבין שזה פיזיותרפיסט או מטפל אחר.

 

בסופו של דבר קיבלתי לוגו משלי ועכשיו הכרטיס שלי בולט נגד השאר. חשבו היטב על לוגו לפני שתשתקעו על אחד. כפי שאתה יכול לראות לעיל, Krzys שינה את המיתוג שלו ונאלץ לשנות את הקלפים שלו כדי להתאים.

 

אם אתה בוחר לוגו זכור לשמור אותו בכל פריטי השיווק – לדוגמא אתר אינטרנט, חולצות טריקו או עלונים כלשהם חייבים להיות בעלי אותו לוגו כדי להציג את המיתוג שלך. אז בחר בזהירות כי זה יכול להיות יקר אם תשנה אותו.

 

 

2 – נוסח ברור – יש לך רק שטח קטן לכתוב בו אז תחשוב על מה שאתה רוצה להציג במילים בודדות. הפוך את זה ברור ומדויק בגופן שקל לקרוא. זה לא צריך להיות ממש מפואר, זה יותר על קבלת המידע בבירור – הלוגו הוא החלק שיש לתפוס את העין ולא את המילים.

 

חשבו לשים אולי את שמכם או שם החברה שלכם גדולים יותר מהשאר או מודגשים או בצבע אחר כך שקל לאתר מיד.

 

 

3 – צבע – חשבו על שימוש בצבע או שתוכלו לשמור עליו בשחור לבן. אם אתה הולך על צבע, חשוב מה אתה מנסה להשיג כאשר הלקוח שלך מסתכל עליו. ניתן לקשר צבעים לרגשות ולכן בחרו בקפידה.

 

 

4 – איות – השתמש בבודק איות כדי לוודא שהכל מאוית כראוי. יהיו לך לפחות 100 קלפים שהייתי מדמיין, כדי לוודא שהם מאויתים כראוי. תן למישהו לקרוא את מה שכתבת כדי לוודא שהכל הגיוני. כפי שאתה יכול לראות Krzys שגה ונשאר עם קלפים בלתי שמישים.

 

 

5 – קח את הזמן שלך – צור טיוטה של ​​הקלפים ואז חזור אליו למחרת או אחר כך. הסתכל שוב ובדוק שכללת את כל מה שאתה צריך אבל גם את הניסוח שלו לא יותר מדי – זה מסובך להשיג את האיזון נכון שלא תמהר לתוכו.

 

 

6 – בדוק ובדוק מחדש. – בדוק את הכל בעצמך אך בקש גם מחבר או שניים לבדוק. ככל שהמחאות כעת יותר טובות. מביך אם לקוח מציין משהו שהוא לא בסדר או חסר ואתה תקוע עם קלפים שאתה כבר לא יכול לחלק.

 

 

7 – כלול את הדברים החשובים – ערוך רשימת בדיקה, האם יש לך שמך, מה אתה עושה (אתה מתמחה) מספר טלפון ודוא"ל כמינימום. אתה יכול לכלול כתובת או אתר. אתרים תמיד טובים לכלול, מכיוון שהם כל כך הרבה יותר קל לעדכן מאשר כרטיסים.

 

 

8 – שמור על פשטות – אנשים מסוימים בתחומי עיסוק אחרים הולכים וגימיקים מדי. לא ראיתי עיסוי אבל הרגשתי שעלי לכלול את הנקודה הזו למקרה שמישהו יחשוב על זה. היצמד לכרטיסי ביקור בגודל סטנדרטי, הולכת וגימיקית מדי מובילה לכך שהיא לא תתמקם. קיבלתי לי כרטיס ביקור אחד שהיה מעגלי, מקסים ומושך עין, אך לא התאים לארנק שלי ובסופו של דבר לא התמקם. אתה יכול לקבל פריטים גימיקיים כמו כדור מתח שניתן לתת ללקוחות אך אל תחליף את כרטיס הביקור עבורו.

 

 

9 – יש לך עוד מה לומר? השתמש בגב – אתה יכול לקבל תמונה או יתרונות של עיסוי או להשתמש בה לקביעת פגישות. אין כלל שימוש בגב אם אינך רוצה אלא נחמד שיש אפשרות להוסיף מידע נוסף.

 

 

בהצלחה עם הקלפים שלך, עקוב אחר הצעדים שלמעלה וצריך לקבל כמה קלפים מקסימים שמשקפים אותך. כשמישהו מבקש את שלי, אני תמיד מציע יותר מאחד ושואל אם הם רוצים עוד כמה אולי לחבר. לפעמים הם לוקחים רק אחד, אך לפעמים הם לוקחים בשמחה יותר וזו דרך קלה להביא את השם שלך לשם.

 

אז אל תמהר להזמין – קח את הזמן שלך, בדוק הוכחות לפני שאתה מזמין ושתהנה איתם.

 

 

אם יש לך שאלות או שאתה רוצה עזרה אנא צור קשר או אם יש לך משהו שאתה חושב שיהיה טוב לכסות ליצור קשר. [email protected]

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459038]