שוברים את אי הבנת הטיפול בעיסוי

שוברים את אי הבנת הטיפול בעיסוי
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

רבים מאיתנו ממוקמים במצבים מכובדים עם עיסוי, וזה אופי התפקיד. לרוב אנו מוצאים את עצמנו לבד בחדר עם רק הלקוח שלנו, צריך להיות אמון ואמונה ששניכם עובדים למען אותה מטרה. למרבה הצער ישנם אנשים שמחפשים יותר מעיסוי ולכן אנו יכולים להיות במצב מסוכן. בלוג זה נועד להימנע מאיש מאיתנו להיכנס למצב זה. עקוב אחר הטיפים הפשוטים הבאים כדי להישאר בטוחים ולקבל את הלקוחות שאתה רוצה.

 

 

  1. דבורה ברורה מההתחלה ; צור קשר עם הלקוח שלך לפני שאתה נפגש לראשונה. וודא שכאשר הם מזמינים את מספר הטלפון שלהם. כך תוכלו לדבר איתם לפני שאתם נפגשים לשאול שאלות – מה הם מקווים להשיג מהעיסוי? שאלה פשוטה כזו יכולה לספק לך מידע רב. ספרו להם על סגנון העיסוי שלכם והסבירו שההלבשה התחתונה נשארת על הלקוח והלקוח עטוף במלואו. – אם הם מחפשים יותר הם יבדקו את המים כדי לראות מה התגובה שלך כל כך להיות מקצועית. אם אתה מרגיש שהם רוצים יותר אל תפחד להודיע ​​להם שהעיסויים שלך אינם בעלי אופי מיני.
  2.  

  3. דבורה חכמה לגבי פרסום – שקול את הנוסח שלך בעת פרסום, וודא שהוא ברור ולא פתוח לפרשנות שגויה. ציין כישורים והשתמש בתמונות המדגימות את הערך שלך. קבל מישהו לבדוק פרסום כלשהו לפני פרסום.
  4.  

  5. מפגש עם לקוחות – שוב להיות מקצועי, לא ידידותי מדי. תן להם ניירת למילוי, גם אם זה טופס פשוט עם פרטים לרשומות שלך, זה נותן תחושה של מערך קליניקה מקצועי.
  6.  

  7. תנאים והגבלות – אתה יכול לקבל אותם בדפוס או באתר שלך שאתה יכול לכוון את הלקוח שלך אליו. הם יכללו מדיניות בנושא כל דבר, החל מביטול ואיחור וכל מה שמותר לציין. בתוך התנאים יהיה צורך להיות קטע כדי להסביר שהעיסויים שסופקו אינם מינית. אם אתה רוצה עזרה שאל אותנו בטלפון BusyHive.
  8.  

  9. טופס הסכם – זה דומה לתנאים והגבלות אך תמציתיים יותר ואולי יש סיכוי רב יותר להיקרא. אם אתה מרגיש מודאג זה רעיון לא רע. זה יכול להיות באתר שלך או בטופס שהם ממלאים בעת ההגעה. הלקוח יצטרך לחתום כדי להסכים וגם אתה תחתום. זה פשוט צריך להיות משהו פשוט כדי להסביר מה מצופה מכם ומה אתם מצפים מהלקוח. אם אתה רוצה עזרה בטופס, שאל BusyHive .
  10.  

  11. אותות – שימו לב לאיתות סיפורים, זה יכול להיות מילולי או פיזי. הלקוח עשוי לנסות לבדוק את המים ואולי לומר משהו מרמז או להגיע אליך במהלך העיסוי. עדיף להיות איתנים ומנומסים וליידע אותם שזה לא סוג העיסוי שאתה מציע וזו התנהגות פסולה מהם. שאל אם הם רוצים להמשיך בהבנה זו. רוב הסיכויים שגם הם יתביישו. זכור שאתה בשליטה ואם אתה מודאג אתה מסוגל לצאת מהחדר!
  12.  

  13. תרגול כריכה טובה . חלק מהמטפלים מעדיפים להשתמש במגבות וחלק מעדיפים סדינים. אין נכון או לא נכון, אך מה שאתה מעדיף וודא שאתה מתורגל היטב בשמירה על הלקוח שלך מכוסה מלבד האזור שאתה עובד עליו. זה גם גורם ללקוח להרגיש בטוח.
  14.  

  15. זכור יש אנשים שמעוררים אותם. עלינו להיות מודעים לכך שלפעמים כשאנשים נרגעים הם יכולים להתעורר – זה לא אומר שהם רוצים סקס! – אם יש לך לקוח שהתעורר, אל תדאג. הם כנראה מאוד נבוכים מזה ואתה צריך לדעת שזה טבעי לחלוטין. כל עוד הם לא מבקשים דבר עדיף להתעלם ממנו ולהמשיך בעיסוי.
  16.  

  17. שמור על שליטה – למרות שאנו פוגשים את לקוחותינו 50/50 בסופו של דבר אנו בשליטה על המצב אז זכרו את זה!
  18.  

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459047]