קורס ביצועי כאב

קורס ביצועי כאב
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

 

תוכנות מרשם התעמלות אינטואיטיבי וקל לשימוש, שתוכננו על ידי פיזיותרפיסטים מובילים
צור תכניות אימונים מדהימות לחולים שלך ב- פחות מדקה
אנא היכנס ל- www.rehabmypatient.com למידע נוסף על תוכנה זו והשימוש בה בקופה, קוד פרומו – BUSYHIVE – 20% הנחה שנתית או 10% הנחה חודשית. פג תוקף בסוף נובמבר 2018

 

***

 

קורס ביצועי כאב

 

Krzys ראיין את דני כמה פעמים לפודקאסטים שלנו ושנינו קיבלנו השראה ממה שהיה לו לומר, אם לא האזין כבר אוסיף קישורים לתחתית הבלוג הזה, הם ראיונות נהדרים.

 

כששמענו שהוא מארח קורס בבריטניה היינו צריכים להשתתף!

 

יום שבת בבוקר של הקורס התרחש מהר מאוד ומצאנו את דרכנו ל YMCA במפטון לשמונה וחצי בבוקר נרגשים ומוכנים ללמוד.

 

 

בתחילת הקורס פגשנו את דני וקיקי. ידעתי על דני מהפודקאסטים אבל לא הרבה על קיקי והתעניינתי לפגוש אותה. היא מדהימה, לא רק בגלל חוכמת היוגה והגמישות שלה, אלא שהיא גם מארגנת את כל הקורסים וצד המדיה החברתית שדני יתרכז בהוראה.

 

לאחר שלום מהיר זה לזה והקדמה, דני התחיל לספר לנו על המסלול ועל הצד התיאורטי של הדברים. עיינו בפירוט רב יותר של תסמונת הצלב העליון והתחתון, כמו גם מפרקים על ידי תיאוריה משותפת עליהם דיבר בפודקאסטים.

 

 

הבוקר לא יכול היה להתקדם במהירות כדי להתחיל לשים ידיים זה בזה וללמוד כמה טכניקות חדשות.

 

התחלנו בהתבוננות בתנוחת גופנו מהבהונות הרגליים והניידות. למדנו על יציבה לפני כן בקולג ', אבל האזנה לדני מסבירה את זה בצורה קצת אחרת גרמה לי לחשוב על זה שוב ולבדוק את מה שלמדתי.

 

כן, חלק ממני חשב, זה עבר על אדמה ישנה, ​​אבל היו הבדלים באופן שהוא הסביר את זה וכשדיבר היו לי כמה ניצוצות של רעיונות על הלקוחות שלי ודברים שעשויים לעזור להם. הידע שלו העניק לי השקפה חדשה על התרגול שלי.

 

 

היום הראשון עבר מהר מדי, היו המון ידע חדש והמון סרטונים שצולמו בטלפון שלי כדי להזכיר לי אחר כך. אני מוצא את זה יותר קל מרישום פתקים, כל כך הרבה ניתן לפספס כשאתה רושם הערות ואני לא תמיד מוריד את כל מה שאני רוצה. הרבה יותר קל לבדוק סרטון מאשר לפענח שרבוטים בהמשך.

 

 

כשהיום הראשון הסתיים דני וקיקי הציעו שכולנו ניגש לפאב הסמוך וכמה מאיתנו הצטרפו אליהם. היה מקסים להירגע מהסביבה בכיתה ולשמוע על חייהם של דני וקיקי במיאמי וכיצד הדברים נבדלים מכאן בסביבת המרפאה ובכיתה. היה מקסים לפטפט לכולם ולתת רמזים וטיפים אחד לשני מההתנסויות והמרפאות שלנו. זה החלק של כל קורס שאני הכי אוהב! הלמידה היא נהדרת, אך אינך יכול לנצח פגישה עם מטפל ועמיתים ברשת.

 

 

בזה אחר זה כולם עזבו וכבר קראצי ואני חזרנו למלוננו היינו מותשים. כל כך הרבה מידע שצריך לקחת ומוחנו זקוק לשינה.

 

 

יום ראשון בבוקר ובחזרה לשיעור. עוד 8.30 מתחילים עם קפה חם מקסים שיעיר אותנו.

 

יום שבת בדק את הבוהן הגדולה עד הירכיים ולכן היום היה בית החזה, הצוואר והכתף.

 

וואו, אני מבין עכשיו עד כמה טווח התנועה שלי גרוע. בהיותי היפר-ניידת את הבדיקה שעשיתי בעבר היו לפעמים מרמאות וקשה היה לראות היכן מדובר בבעיה, אך הבדיקות שדני הפגין הראו לי כמה דברים על גופי שלי, תוך הקפדה על ייצוב אזור אחד לפני שבדקתי אחר. בצד החיובי למדנו לתקן גם את הנושאים!

 

 

כמה מאיתנו מצאו את בית החזה מסובך בכדי לסובב את הראש ולכן דני הציע לקצץ את זמן הארוחת הצהריים ל -45 דקות ונבלה בו יותר זמן כדי לוודא שהבנו את זה לגמרי. זה היה מוערך מאוד על ידי כולנו ודני שמח לבוא ולהסביר את זה בנפרד במידת הצורך עד שבסופו של דבר כולנו הספקנו את זה!

 

בסוף יום ראשון הייתי מרוסקת אבל זמזמתי! סיימנו במתיחה ולמדנו כמה תנוחות לעצמנו להתאמן בכדי להשאיר אותנו ניידים.

 

 

כולם בקורס התרגשו לחזור למרפאות שלהם ולהתחיל להשתמש בידע החדש שלמדנו.

 

 

במסע הביתה קראצ'יס ואני שוחחנו על הקורס. שנינו מאוד נהנינו מסוף השבוע ולקחנו מהמון רעיונות טריים ומרגשים לשימוש על לקוחותינו. היינו עייפים אבל נרגשים. גם דני וגם קיקי מקסימים ופתוחים מאוד ומסבירי פנים. זה גרם לקורס לזרום ממש טוב וכולנו חשנו לשאול שאלות ולהסתבך.

 

אישיותם הנינוחה הקלה על הקורס להשתתף. הייתי בקורסים לפני או סמינר של יום אחד בו האדם המוביל כל כך רציני בנושא עד שלעתים יכול להיות קשה להישאר מעורב.

 

זה היה בקצב טוב ונינוח.

 

משהו שמעולם לא עברתי בקורס לפני כן הוא מעקב בעוד מספר שבועות, יהיה אימייל להזמין אותנו לפגישה מקוונת כדי לדון בכל שאלה אודות מה שלמדנו או כל מה ששכחנו!

 

כן, על קורסים קודמים המורה הציע לנו לפנות אליהם כדי לבדוק כל דבר או לשאול שאלות, אך זו הייתה גישה אחרת. להיות מסוגל לכולם להיפגש באינטרנט ולהקפיץ רעיונות מסביב היה נהדר וגם לקבל מידע נוסף.

 

לא יכול לחכות!

 

 

מאז שהייתי בבית במשך שבוע והשתמשתי ברעיונות בקליניקה שלי, המיומנות החדשה והאהובה עלי היא להשתמש בתנוחות מנוחה וכיצד היא יכולה לעבוד לבדיקת לקוחות וגם לטיפול לאחר טיפול. נתתי לחלק מלקוחותיי אלה טיפול לאחר טיפול ועד כה המשוב נהדר. הם עושים אותם! וזו התחלה מצוינת, ולכן לעתים קרובות הם שוכחים מתיחות או אין להם זמן או פשוט שוכחים. אלה נחמדים ופשוטים והלקוחות שלי עד כה נראים שמחים יותר לעשות אותם.

 

אני הולך לפקוח עין על המדיה החברתית ולוודא שאוכל להשתתף בקורס הבא, או אולי אני צריך להתחיל לחסוך ולצאת לטיול במיאמי לביקור!

 

אם יש לך שאלות לגבי הקורס אנא צור קשר או אם היית באחד הקורסים יידע אותנו בתגובות או בכתובת [email protected].

 

קישורים לפודקאסטים

 

דני משוחח עם Krzys על דפוס תסמונת הצלב

 

דני משוחח עם Krzys על ג'וינט על ידי תיאוריה משותפת

 

דני משוחח עם Krzys על מסלול

 

http://painpostureperformance.com/

 

ביצועי כאב FB

 

אם יש לך משהו שאתה רוצה שנסקור או נדבר עליו, צור קשר [email protected].

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459046]