קבע את המטרה שלך ופגע בה.

קבע את המטרה שלך ופגע בה.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים בבריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

קבעו את מטרתכם והכו אותה!

 

זה מרגיש שכולם מתחילים את השנה החדשה עם סיסמת 'השנה החדשה – אני חדש'! זה רעיון נהדר אבל עליכם להקפיד על תכנון כדי לוודא שלא תיכשלו ותוותרו.

 

להלן מספר טיפים לוודא שדברים קורים כמו שאתה רוצה גם הם.

 

 

היו מציאותיים

 

אתה רוצה להציב מטרה אך וודא שזה לא מציאותי. מכוון גבוה אך השאירו מקום להעברת היעדים. לדוגמה, במקום לרצות 100 לקוחות חדשים השנה מכוונים לחודש בממוצע. זהו סכום לא מבוטל עבור עסק מבוסס ומציאותי. זה גם נותן לך מקום לעבור את היעד שלך. זכור להיות ריאליסטי בכל זאת – האם אתה יכול לקחת לקוח חדש נוסף בחודש או שאתה מפזר את עצמך רזה מדי?

 

 

מדוע המטרה הזו?

 

חשבו גם מדוע אתם רוצים את המטרה הזו. למשל 100 לייקים בפייסבוק. אבל למה אתה רוצה שרבים אוהבים? מה זה משנה לעסק שלך? האם זו מטרה הגיונית? איך זה ישפר אותך? האם מטרה טובה יותר תהיה להגדיל את כמות עובדי המשרד שיאהבו את הדף שלך? איכות לייקים שווה יותר מכמות – חשבו על הגומחה שלכם!

 

הבן את המטרה שאליה אתה מכוון ויהיה לך הצלחה רבה יותר.

 

 

תוכנית

 

אם אתה לא מצליח לתכנן אתה מתכנן להיכשל!

 

חישבו מה המטרה שלכם ושקלו ברצינות כיצד תוכלו לגרום לזה לקרות – מהו תהליך ההגעה למטרה שלכם. אם אינך יודע – שאל! תופתעו מכמה אנשים שיש לכם בסביבה שיכולים לעזור. אתה תמיד יכול לשאול אותנו או אפילו חיפוש מהיר בגוגל יכול לפעמים להספיק בכדי להנחות אותך לעבר היעד שלך.

 

 

הציבו מטרות מיני

 

פירוט הדרך להשגת המטרה העיקרית שלך ולהצבת יעדים ומטרות מיני. לפעמים יש לך מטרה גדולה כל כך רחוק ולפעמים אתה מרגיש שזה לא יקרה, אז תוותרי. אם יש לך מטרות מיני לאורך הדרך זה נותן תחושה של הישג ויכול לתת סימון כנגד כל דבר. זה שומר אותך על מטרה וממוקד.

 

 

תגמולים

 

תעודד – כשאגיע למטרת המיני הראשונה שלי, אזמין עיסוי! לדוגמה. זה יהיה תמריץ נוסף מלבד סימון היעד. הפוך את הדרך להצלחה למהנה. זה לא צריך להיות הכל בעבודה קשה. תן הכרה עצמית שלך כשאתה מצליח.

 

 

ספר למישהו

 

כשאתה חולק את המטרות שלך עם אחרים זה גורם לך להיות נחוש יותר להגיע אליהם. זה הופך את המטרה למציאות ועוזר למקד את דעתך. כששואלים אותך איך זה הולך או אם אתה פוגע ביעד נותן לך את התמריץ להראות לאחרים שאתה יכול לעשות את זה – תוכיח לאחרים כמו גם לעצמך.

 

 

יש תזכורת

 

ישנן דרכים שונות לעשות זאת – אתה יכול ליצור לוח חזון וזה נהדר לראות כל יום ולעזור לך להתמקד, אך אתה יכול להשתמש באמצעים אחרים מדי כמו תזכורת בטלפון שלך פעם בשבוע או בחודש כדי לגרום לך בחזרה למסלול. או הערות בלוח השנה שלך כדי לראות מתי יש מועד אחרונים לכל קטע. אפילו תמונה או לוגו שהונחו במקום כלשהו הם תזכורת נהדרת. אם אתה יכול לראות את המטרה שלך תהיה ממוקד יותר להגיע אליו. צילמתי את שלי למעלה. אני רואה את זה במראה כל בוקר כדי להזכיר לעצמי למה אני פונה ולהשאיר אותי ממוקדת.

 

 

והכי חשוב … …

 

 

המשיכו הלאה ותגיעו למטרה שלכם!

 

אם יש לך טיפים נוספים שתרצה לחלוק עם כולם או אולי תרצה לשתף את לוחות החזון שלך. אנא הגב למטה. כמו תמיד אנא צור קשר אם נוכל לעזור בכל דבר בכתובת [email protected].

 

בהצלחה.

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459031]