עשרת המילוי הגרביים המובילים למטפלי עיסוי עבור פחות מ -20 פאונד.

עשרת המילוי הגרביים המובילים למטפלי עיסוי עבור פחות מ -20 פאונד.
תוכן עניינים

 

רוצים להוציא את שם העסק שלך שם? נותן חסות לפרויקט BusyHive איתנו! עזרו לנו ליצור תכנים מדהימים למטפלים ותנו לנו להפיץ את הבשורה על המוצר, השירותים, בית הספר או הקורסים שלכם. שולח לנו דוא"ל [email protected]

 

היי חבר'ה, חג המולד כמעט כאן שוב וכולם משתגעים בחנויות ומביאים מתנות לאהובים.

 

וודא שלא תפספס – הרשמתי את עשר המתנות המובילות שלי בכדי לתת לעיסויים בפחות מ 20 פאונד! מדוע לא לשתף כדי לעודד אחרים להביא לך משהו או שאולי זה יעורר לך רעיון לתת למטפל / ת.

 

10 – חולצות טריקו.

 

יש כמה חולצות טריקו מקסימות שאפשר לבחור בהן, הן נהדרות להוסיף אישיות מסוימת לטיפולים שלך או להשתמש בהן כמדים. לפעמים יש לי לקוחות שלובשים חולצת טריקו מסוג זה בסופר והלקוחות ניגשים אלי. פרסומת מהלכת לעיסוי!

 

9 – מחזיק תכשיטים

 

אני תמיד שוכח להשיב לי את הטבעות לאחר טיפול ואז לא זוכר איפה השארתי אותם. מישהו קנה לי מחזיק טבעות שאני משתמש בו ונושא אותו כשאני נייד, אז הכל במקום אחד וזה תזכורת להחזיר אותם. נחמד ללקוחות להשתמש גם אם לא תשמור תכשיטים שלהם בזמן שהם מקבלים טיפול.

 

[1945901] 19459011] 8 – טיפול בנקודות הדק

 

כולנו סובלים משרירים הדוקים ושיהיה לנו משהו ביד כדי לשחרר אותם זה דבר נהדר. כמו כן מאוד נוח להראות ללקוחות כיצד לטפל בעצמי בין טיפולים.

 

[1945901] [ 19459011] 7 – טיפול עצמי

 

אלה פחות נקודת ההדק והרפיה כללית יותר של השרירים ותחושת הרווחה. נהדר כשאתה לא יכול להגיע למטפל עמיתים.

 

[1945901] [ 19459011] 6 – תה או קפה

 

מדוע שלא תמצאו את המשקה החם האהוב על המטפל שלכם ותקנו כמה מהם כטיפול בין לקוחות. אין כמו מבשלת חמה שתמשיך להמשיך לאורך כל היום.

 

5 – ספלים

 

אם אתה חושב להתייחס למטפל שלך למשקה חם מדוע לא משהו להכניס אותו. אתה יכול לבחור משהו שתואם את המיתוג שלהם או אולי להכין מוצר מותאם אישית!

 

4 – מחזיק כרטיסים

 

מדוע שלא תעזור בקידום כרטיסי הביקור שלך, אם יש להם שימוש שימושי על השולחן זה יכול להיות לקוח שיאסוף אחד לחבר ולקוחות נוספים! במקום להחזיק אותם בערימה. או אולי מחזיק כרטיסים שיישא איתם כך שתמיד יש להם את הקלפים בהישג יד.

 

3 – כרזות

 

מדוע לא להוסיף לחדר המטפלים שלך קישוט כלשהו. אולי פוסטר של אנטומיה או אחר האמירה האהובה עליהם או ציטוט מעורר השראה.

 

[1945901] [ 19459011] 2 – גיליון דקורטיבי

 

מדוע לא להוסיף למרפאה עם סדין דקורטיבי שיונח מעל שולחן העיסוי כאשר אינו בשימוש. זה יכול להוסיף צבע או אישיות לחדר. למה לא לבחור צבע או חיה אהובים.

 

[1945901] [ 19459011] 1 – בקבוק מים

 

כפי שאתה יודע הידרציה חשובה! מדוע לא לעודד את המטפל שלך לשמור על נוזלים עם בקבוק מים נחמד. שוב זה יכול להיות צבע אהוב או משהו שתואם את המיתוג שלהם.

 

I מקווה שזה נתן לך כמה רעיונות לגבי איך להשיג את המטפלים שלך עבור פחות מ- £ 20!

 

עיינו בסרטון הווידיאו שלנו לקבלת רעיונות נוספים כיצד להשיג מטפל לחג המולד כאן.

 

אנו מקווים שיהיה לך חג מולד מדהים ותקבלי המון דברים טובים מסנטה. אם יש לך נושאים שתרצה שנדבר עליהם או סיפור שיש לשתף אנא צור קשר – [email protected].

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459099]