ניהול זמן ומתי זה משתבש.

ניהול זמן ומתי זה משתבש.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

פרסם כאן עם BusyHive נותן חסות לפרויקט שלנו צרו קשר בכתובת [email protected]

 

***

 

ניהול זמן ומתי משתבש.

 

אה לא – זה קרה – משהו שתמיד דאגתי שיקרה – הסיוט הכי גרוע שלי התגשם!

 

כשהתחלתי בתור מ.ט. דבר אחד שממש דאגתי לו היה הזמן!

 

האם יש לי מספיק זמן לעסות?

 

האם יהיה לי מספיק זמן בבית?

 

האם יש לי מספיק זמן בין לקוחות?

 

האם אוכל לשמור טיפולים עד שעה?

 

 

המון שאלות זמן. זה היה נושא כל כך גדול עבורי. החלטתי להיפטר מיומן העיתון שלי ולהזמין את כולם בלוח השנה בטלפון שלי. כך תמיד אהיה את זה איתי.

 

בסופו של דבר חשבתי שהכל ממוין והתזמונים שלי בכל אזור השתפרו.

 

החיים לאחרונה היו קדחתניים, העיסוי אינו התפקיד העיקרי שלי והתפקיד האחר שלי נעשה עסוק יותר והרגשתי שאני רץ מדבר לדבר. לא טיפלתי בעצמי והייתי עסוקה מכדי להבין כמה אני מותחת את עצמי.

 

בתקופה זו של השנה מתקיימים המון מירוצים של עשרה אלף קילוגרמים ומרתונים, כאשר רבים מלקוחותיי היו רצים, הייתי ביקוש רב, כך שגם המרפאה שלי הייתה עסוקה.

 

זה היה כאשר זה קרה

 

הסיוט הגרוע ביותר שלי

 

הזמנתי פעמיים את הלקוחות שלי!

 

 

איך זה קרה?

 

היה לי לקוח ששלח לי הודעה שבוע לפני שביקש עיסוי, בדקתי את לוח השנה שלי והודעתי שוב עם מספר אפשרויות.

 

הוא בחר אחד ואני עניתי לאשר – אין לי מושג למה אבל לא הזמנתי אותו ישר בלוח הטלפונים שלי.

 

בהמשך לקוח אחר ביקש לשנות את המינוי שלו, הוא רגיל וסבל מכאבים רבים כל כך אחרי שרץ מרתון שהוא לא יכול היה לנסוע ולכן ביקש להעביר את המינוי שלו ליום אחר. גיליתי שלמחרת היה פנוי והזמנתי אותו.

 

נראה היה שהכל מסתדר כשמשכתי לרוץ מדבר לדבר, אבל הייתה לי הרגשה שכחה של משהו.

 

ואז הגיע היום! ככל שאני עושה כל יום בדקתי מה קרה לי ביום. מרגישה תשושה שמחתי לראות שרק לקוח אחד שהוזמן לערב ההוא ציפיתי לערב מוקדם.

 

7.25 בערב הגיעה דפיקה בדלת שלי, עמדתי על מפתן הדלת היה אחד הלקוחות שלי אבל לא זה שציפיתי לו, זה הלקוח שלא הזמנתי ביומן שלי! הרגשתי תחושת שטיפת פאניקה מעלי והלב שלי התחיל להלום. בהבהבתי את החיוך הכי טוב שלי, הדרכתי אותו למרפאה שלי והסברתי שאהיה רגע ברגע שאני צריך לסיים משהו לפני שאוכל להתחיל את הטיפול שלו. הוא היה לפני חמש דקות אז לקח באושר כוס מים והתיישב במרפאה שלי.

 

 

ידיים רועדות ותחושת פאניקה אדירה בדקתי את ההודעות שלי ואישרתי שזו הייתה לי הטעות – איך אוכל להתעסק ככה ?!

 

הייתה לי חצי שעה לפני הלקוח האחר שלי אז התקשרתי אליו במהירות. למרבה המזל זה היה הלקוח האידיאלי לשנות את הרגע האחרון. היה לו קל מאוד ללכת והביע לעתים קרובות שהוא שמח לשנות אם צריך – אם כי מעולם לא היה לי צורך קודם.

 

הוא ענה והסברתי שטעיתי בהזמנתי ויכולתי לראות אותו בשעה 9 ולא בשמונה. הוא צחק, קרא לי מטושטש ושאל אילו מינויים אחרים היו לי. למזלי היה לי פגישה למחרת והוא לקח את זה. הדאגה העיקרית שלו הייתה בשבילי! הוא יכול היה להגיע בגיל 9 אבל הוא היה מודאג ממני!

 

כל כך הרגיש שהצעתי לו טיפול בחצי מחיר בגלל אי ​​הנוחות שהוא צחק שוב ואמר לי לא להשתגע.

 

נשמתי עמוק הלכתי למרפאה שלי והתחלתי את הטיפול.

 

 

איזה דבר מטופש לעשות – משהו שתמיד דאגתי לו וזה באמת קרה!

 

הכל עבר כשורה ולמחרת נתתי ללקוח שלי את הטיפול שלו והתעקשתי שלוקח רק חצי מחיר, מכיוון שזה היה כל כך לא נכון ולא מקצועי, הייתי כל כך נבוך. הייתי כל כך בר מזל שזה היה הלקוח הספציפי הזה, כמו שהיה זה מישהו אחר שהוא אולי לא חזר והבנתי זאת לגמרי.

 

זו הייתה שיחת השכמה אמיתית ומאז סידרתי את היומן שלי להזמין פחות לקוחות וגם לא לאשר דבר עד שהיה לי אותו בלוח השנה.

 

 

זה כל הזמן – לוודא שאני לוקח את הזמן בטיפולים שלי אבל גם בחיי, נותן לעצמי מספיק זמן להזמין את הלקוחות ולאשר!

 

כל כך חשוב לעצור כמה פעמים ביום לקחת נשימה ולשבק את דעתך – משהו שאני בהחלט אעשה מעתה והלאה. קח פסק זמן לטיפול עצמי והבין שאם אני לא אשמור על עצמי אני לא אוכל לדאוג לאחרים!

 

אני באמת צריך לקרוא מחדש כמה מהבלוגים שלי בנושא טיפול עצמי ולקחת עצות משלי!

 

תשמור על עצמך!

 

יידע אותנו אם יש סיוט שמתרחש עבורך רגעים בתוך המרפאות שלך ואיך התמודדת איתם.

 

כמו תמיד אנא אל תהסס ליצור קשר וליידע אותנו אם יש משהו שאתה רוצה שנדבר עליו או מוצר שאתה רוצה שנבדוק. [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459025]