מקים את הקליניקה החדשה שלי

מקים את הקליניקה החדשה שלי
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

הקמת המרפאה החדשה שלי

 

 

החלטתי לעשות את הקפיצה, לשבש לחלוטין את חיי המשפחתיים ולשים הרחבה לבית כדי לפנות מקום למרפאה!

 

זמן מפחיד !!

 

פעם החלטנו שנלך על זה ונחסוך מספיק כסף לעבודות. הקבלן הוסדר והאדריכל סיים את התוכניות שהיו מלאות קדימה.

 

זו עתידה להיות משימה ענקית, מכיוון שאנו נעביר את רוב החדרים למטה, ומוסיפים גם את כאב הראש של שום מטבח לזמן מה.

 

 

השלב הראשון היה די לא מזיק מכיוון שהכל מחוץ לבניית מעטפת השלוחה, אך בסופו של דבר הם נאלצו לדפוק וכאן התחיל הכיף.

 

היינו צריכים להתאגרף ככל האפשר שלא נצטרך למשך 6 שבועות ולאחסן אותו במוסך. תיוג של כל הקופסאות עם מה שהיה בפנים היה רעיון נהדר אך למרבה הצער מחשבה אחר כך.

 

ואז האבק התחיל, לנסות להמשיך לעסקי עיסוי נייד זה קשה אבל כשהכל נראה מאובק הוא קשה יותר. למרבה המזל היה זה חורף ולכן לא היו שום רגשות רעים להכניס את הכל דרך מייבש ההמרים וישר למעלה מהדרך. הספה שלי גרה בתא המטען של המכונית שלי באותה תקופה.

 

לחיות עם מטבח מאולתר הייתה הרפתקה – ברכתי שתהיה לי אחות מבינה שאת המטבח שלה אוכל להשתמש ולהחזיר אוכל בכדי לחמם אותו במיקרוגל, היו לנו הרבה יותר טיימס שבדרך כלל היינו עושים אבל כולנו שרדנו לספר את הסיפור.

 

לרוב ההרחבה הייתה קלה להחלטה על צבעי מטבח חדש וכו '… אבל הקליניקה שלי הייתה כולי!

 

היו כל כך הרבה החלטות –

 

ריצוף ?? שטיח? – שום שמן לא נשפך יהיה סיוט לניקוי

 

לרבד עץ? – שמן אולי חלקלק

 

אריחים? – קצת פחות חלקלק מאשר לרבד – אז בשביל זה הלכתי.

 

 

צביעת הקירות – צבעים ???? אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחגע, שיד ה גס כזה, משהו נקי אבל מרגיע, מפטיר את הוויבר הנכון ?? בסופו של דבר בחרתי לבן, נחמד ובטוח והנחתי שאוכל לקשט בתמונות כדי להביא קצת צבע.

 

הייתה לי הספה שלי אז זה היה פחות דאגה.

 

חימום? לקחתי עצות מהאינסטלטור בנושא זה – לא רציתי רדיאטור מכיוון שהוא תופס מקום ולא ממש הייתי צריך שהחדר יפנה כל הזמן – רציתי תנור מבוקר נפרד. לכן הומלץ לקבל מחמם מאוורר צמוד לקיר – הוא מתקרר כך שגם הוא אידיאלי כדי לקבל את החדר לטמפרטורה הנכונה.

 

 

שולחן? וכיסאות…. תוך כדי שיחה עם לקוח על יציבה בזמן העבודה היא התרגשה מאוד ורצתה להראות לי את השולחן החדש שלה – שולחן כתיבה! זה היה סימן, הייתי צריך לקבל את השולחן הזה. הייתה לי אפשרות להעלות או להוריד, אז זה היה מושלם לשבת עם הלקוח שלי, כך לגדל ולעמוד בעת הקלדת הערות או הבלוג הזה!

 

כמו כן, כשאני קצת חסר במחלקת הגבהים, אז זה אומר שאני יכול לסדר את השולחן נכון יותר מאשר להסתפק בגובה שולחן קבוע ואצטרך להגדיל את גובה הכסא ולהרגל את רגלי הקטנות .

 

תאורה ?? הייתי צריך משהו שלא היה בהיר מדי אבל לא רציתי שיהיה מתג דימר. עמעום האורות כשמישהו התפשט הרגשתי שיצר רושם מוזר. אז האם אני הולך לזרקורים? מנורות צד?

 

אני חושב שזו הייתה הבעיה הגדולה ביותר שלי לפתור וביליתי המון זמן בהסתכלות על אורות ושכב על הספה שלי כדי לראות איך היה עושה הלקוח שלי. בסוף הלכתי על שלוש זרקורים יחד. הם היו ממוקמים סביב ראשו של הלקוח אך הצביעו על כך שלא יסנוור את הלקוח כשכפולים.

 

 

אז הרגשתי שאני מסודר – קניתי כמה פוסטרים והתלהבתי מאוד.

 

נראה היה שהעבודה אכן נמשכה לנצח אך בסופו של דבר היה לי את החדר שלי – חשוף ומטויח ומוכן לצביעה.

 

 

מסתבר שידיי היו מיועדות לעיסוי ולא לצביעה – יש לי את זה בכל מקום!

 

 

הזמנתי שבוע חופש והמשכתי עם המרפאה. זה הרגיש כל כך מדהים לראות אותו מתפתח ולהיות חלק מהמסע.

 

 

ברגע שהצבע היה יבש והמיטה הייתה, הייתי כמעט טוב ללכת – אבל לאן לאחסן את הספרים והמצעים שלי – תודה איקאה! טיול מהיר ומצאתי את הפריטים המושלמים.

 

 

מרפאת העיסוי של SKB סוף סוף הייתה מוכנה לצאת לדרך – אחרי כל ההוצאות וחוסר הנוחות הכל היה זיכרון והייתי מוכן להתקדם ונואש עבור הלקוח הראשון שלי. היו לי הרבה מחמאות על המרפאה וזה גורם לי להתנפח בגאווה. אני חושב שצריך להחליט אך ורק על הכל ולצייר אותו בעצמי זה באמת התינוק שלי ואוהב אותו. זה מקום של רוגע ואושר. הקטנה שלי מתרחקת.

 

 

כל מה שאני צריך עכשיו זה לשנות את התריסים – אך לעת עתה זה מושלם.

 

אז עכשיו תורך – ספר לנו על שטח המרפאה שלך? מה אתה חושב שחשוב שיהיה לך או יימנע ממנו? שלח תמונה של שטח המרפאה שלך כדי לשתף ואנו ננהל מרפאה כל חודש כדי לתת זה לזה רעיונות. 🙂 [email protected].

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459036]