מצא את סגנון העיסוי שלך.

מצא את סגנון העיסוי שלך.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

מצא את סגנון העיסוי שלך

 

הגעת מוסמך בטיפול בעיסוי, לאן ללכת הלאה?

 

לפני שאני אתחיל למסור לך כמה רעיונות להתמחות בתחום מסוים אני רוצה לציין – אין לך!

 

המון מטפלים אינם מתמחים ובעלי בסיס לקוחות רחב וזה הסגנון שלהם וזה נהדר.

 

שווה לעשות קצת מחקר ולהתבונן בכמה סגנונות לפני שתחליט באיזה מסלול תרצה לרדת, גם אם אתה לא מרגיש שמתמחה מתאים לך, כדאי לראות אילו סגנונות יש שם, אולי בסופו של דבר למצוא תשוקה חדשה או להתאהב בטכניקה חדשה.

 

זה יכול להיות נהדר לפרסום, אם לעסק שלך יש נישה בשוק, זה יעזור לך להשיג סוג מסוים של לקוח שאתה רוצה לעבוד איתו, אבל אם אתה לא רוצה להתמחות אז באותה מידה יש אין צורך.

 

אם החלטתם להתמחות הנה כמה רעיונות שכדאי לחשוב עליהם, זכרו שהרשימה היא רחבה ולכן הרגע הבאתי לכם כמה מהמועדפים האישיים שלי. אני אוהב ללמוד ולכן עשו כמה מהקורסים האלה והאחרים ברשימת ה"עשייה "שלי לעתיד.

 

 

 

עיסוי ספורט ומתקנים

 

זה לא נועד רק לאנשי ספורט, אלא לכל מי שמתאושש מפציעה או סובל מכאבים. זה מלמד אותך להתבונן בתנוחת הלקוח ולהעריך אזורים שעשויים להזדקק לתשומת לב כדי להקל על הכאבים שהלקוחות חווים. זה יעזור לך לטפל בבעיות שרירים ושלד מתוך הבנה מעמיקה יותר של תנועת הגוף שלך. הקורס יכיר לכם גם טכניקות מתקדמות כמו NMT (Nero Therapy Therapy) MET (טכניקות אנרגיית שרירים) STR (שחרור רקמות רכות).

 

תוכלו להאזין לפודקאסט של BH כאן עם אדם קרטר לשמוע עוד.

 

 

שחרור Myofascial.

 

זוהי טכניקה מדהימה ונמצאת ברשימת 'המטלות שלי'. פאשיה מכסה את כל מה שבגוף, והיא מחברת בין כל הגוף. אם אזור סובל מכאבים הבעיה יכולה להגיע ממקומות שונים בגוף. ללמוד יותר על אופן הפעולה של הפאשיה ולהיות מסוגל להתמודד עם זה, אני יותר פירוט יכול להועיל באמת ללקוחות הסובלים מכאבים כרוניים.

 

האזן לשיחה של רות דאנקן על זה בפודקאסט BH שלנו כאן.

 

 

עיסוי הריון

 

הרבה נשים סובלות במהלך ההיריון מבעיות גב והתכווצויות עגלים ועד עייפות כללית בגוף. זהו אזור מקסים להתמחות בו אתה לא סתם מטפל בלקוח אחד אלא צריך לזכור שיש גם תינוק שיש לקחת בחשבון. דרך יפה לעזור לאם ולתינוק להירגע.

 

תוכלו להאזין לפודקאסט BH שלנו כאן עם סוזן ייטס לקבלת פרטים נוספים והשראה.

 

 

עיסוי תאילנדי

 

זה מתבצע באופן מסורתי על מחצלת על הרצפה (פוטון) ובאמצעות בגדים. זוהי סדרה של מתיחות ונקודות טריגר ועובדת על כל הגוף. זה נהדר לאזורים של מפרקים הדוקים ולקבל אותם לנוע שוב. יש אנשים שמתייחסים לזה כאל יוגה עבור אנשים עצלנים.

 

האזנה כאן לברברה וול מדברת על עיסוי תאילנדי בפודקאסט שלנו.

 

 

אלה רק כמה רעיונות שיעניקו לך השראה לנסות תחום של התמחות, אפילו לא התחלתי לחשוב על עבודה באנרגיה, או לעסות במצבים כמו סרטן או HIV, יש כל כך הרבה יותר.

 

אנו נביא לכם רעיונות נוספים לפודקאסטים עתידיים שיכללו וריאציה רחבה בין ארומתרפיה לעיסוי טנטרי ועוד ועוד.

 

אם יש משהו שתרצה עזרה או עצה לגבי אל תשכח אנחנו כאן כדי לעזור בכל מקרה שנוכל, אם אין לנו את התשובות אנו נמצא אותם בשבילך.

 

צרו קשר בכתובת [email protected]

 

תהנה למצוא את סגנון העיסוי שלך ואל תשכח לחלוק את האהבה וליידע מטפל אחר.

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459034]