ממוח חרד למטפל בעיסוי.

ממוח חרד למטפל בעיסוי.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

ממוח חרד למטפל בעיסוי

 

חרדה… .. מילה מפחידה! אני בטוח שכולנו שמענו איך עיסוי יכול להועיל למי שסובל מחרדות, אבל מעולם לא הבנתי איך אימון בעיסוי יכול לעזור לי בחרדות שלי!

 

כרגע אני יושב ברכבת שנוסעת ללונדון לבד. הזמנתי ללינה וללכת למחר לסדנה בה אני לא מכיר אף אחד!

 

לחלק מכם זה אולי נראה רגיל ולא עניין גדול, אלא להימשך שוב לפני שנה, ואז הייתי יושב בבית ומבקש שאכיר מישהו שילך איתי כי לעולם לא אוכל ללכת לבד.

 

קדימה שנה נוספת והאני אז יחשוב שזה מטורף אפילו לחשוב לעשות זאת, קל וחומר לבדי.

 

אז מה קרה שהפך את החרדה שלי? – עיסוי !!

 

לא רק קבלת אלא המסע שלי להיות מטפל בעיסוי.

 

דיברתי עם מעסים רבים והבנתי מגמה אחת נפוצה ברובם …

 

 

מצאתי את זה כל כך מעניין והאזנתי לסיפורים שונים והבנתי את מה שאחרים אומרים נתן לי כוח להתגבר על פחדי.

 

 

נהגתי להתנודד למרות החיים ולדאוג כל הזמן לדברים שאנשים אחרים חשבו עלי ועל מעשי. הייתי נעימה של אנשים אמיתיים ותמיד שמתי את עצמי מתחת לסיבוב.

 

לא אכנס לכל המסע כאן כיוון שזה סיפור ארוך אבל החלטתי לקבל החלטה עצבנית מאוד לנסות ניסוי בסוף השבוע של טיפול בעיסוי כדי לראות איך זה היה. זו לדעתי הייתה נקודת המפנה שלי.

 

כולם היו כה חביבים ואמפתיים, עד שהרגשתי את עצמי מרגיע ונהנה בסוף השבוע. זה הוביל לכך שהצטרפתי לקורס לשנה.

 

איזו החלטה מדהימה הייתה!

 

חלק מהקורס היה לכתוב יומן וזה ממש עזר לי להכניס את הראש לסדר והדברים הופיעו בדף שלא הבנתי אפילו שהפכו להיות כל כך גדולים. הקטע הטוב ביותר היה שכולם קיבלו זה את זה כמו שהם – אף אחד לא שופט אף אחד!

 

איזו סביבה מרעננת.

 

לקח לי כמה סופי שבוע לפני שהרגעתי לגמרי, אבל הרגשתי שלבסוף הייתי מסוגל להיות אני ואף אחד לא יטיל ספק בכך (כולל את עצמי).

 

חלקנו את סיפורנו כיצד הגענו לנקודה זו בחיינו וכמה מאיתנו היה אתגר כלשהו שעברנו.

 

מאז הקורס ההוליסטי שלי עברתי מכוח לחוזק.

 

המשכתי את השכלתי ופגשתי אנשים מעוררי השראה יותר – מסלול הספורט וההתקנות היה שונה לגמרי, אך למרות שפחות מהם היו בעלי חרדה, כולם קיבלו אותי עבורי. זו עדיין הייתה סביבה אוהבת ובטוחה.

 

בחרדותי הגיעו פחדים – היה לי פחד ממחטים ודם, מרווחים קטנים ועכבישים. אני לא בטוח איך זה קרה אבל התחלתי להיות בטוח כל כך באמצעות טיפול בעיסוי שנרשמתי לקורס דיקור סיני (כן אני יודע, פובית מחט עם דיקור היא תערובת מטורפת!)

 

מעולם לא קיבלתי את זה לפני הקורס, אבל בראשי הרגשתי שהתכוונתי לעשות זאת והתגברתי על כל כך הרבה אתגרים בחיים, שגם זה יכול להיות! וצדקתי. (אוקיי היה לי שם Krzys כדי להחזיק את ידי לתמיכה) אבל זה בעיקר הייתי אני!

 

מה שאני מנסה לומר שהעיסוי הציל אותי – זה הפך אותי לאדם שאני היום. זה לא היה רק ​​קבלת עיסוי – למרות שזה פנטסטי (שמזכיר לי שאני צריך להזמין ספר כזה). אבל בעצם מתן עיסוי – היכולת לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר בעורם ובביטחון לפגוש זרים ולעזור להם להרגיש בנוח מסביבי כדי להוריד את הבגדים שלהם.

 

אני עדיין מהנה עם אבל אני דואג שגם אני בסדר – אני כבר לא נשאר ברשימה. יש לי תחושה מוזרה של חרדה האורבת מאחוריי, אבל עכשיו אני מבינה שאני בשליטה אז אני מרגישה את זה שם אבל נשמה עמוקה וקח את זה לאט אבל תמשיך קדימה שזה המפתח.

 

אני לא חושב שאנחנו נותנים לעצמנו מספיק קרדיט למסע שלנו עד לנקודה זו. אני יודע שיש אמירה "אל תסתכל לאחור כי זו לא הדרך שאתה הולך"

 

 

אלה מילים חכמות וטובות לחיות בהן אך לעיתים הצצה מהירה להכיר באיזה מרחק הגעת והאתגרים שעומדים בפניך להגיע לנקודה זו ולהרגיש גאים בעצמך זה דבר טוב.

 

רוק מטפל בעיסוי !!

 

היה גאה במי שאתה. אני!

 

 

אז צרו קשר וספרו לנו את הסיפור שלכם – כל טיפים מועילים שנוכל להעביר לאחרים? נשמח לשמוע מכם [email protected]

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459035]