מחשבות לאחר עיסוי מקנאות בתקיפות מיניות

מחשבות לאחר עיסוי מקנאות בתקיפות מיניות
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים בבריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

מחשבות לאחר קנאת עיסוי תקיפות מיניות

 

עולם העיסוי התערער בשבוע האחרון עם הידיעה על רשת ענקי הקנאה 'עיסוי' בארצות הברית, שהאשימו רבים מהמטפלים בהטרדה מינית. מה שהחמיר את קנאת העיסוי ולא קיבלה את התלונות הלאה! תוכלו לקרוא עוד אודותיו כאן. אני מרגישה כל כך רע עם האנשים שהמתינו לעיסוי וניצלו ואז לדווח על זה, מה שבטח נקט אומץ ואז לא הקשיב להם. אני באמת לא יכול למצוא את המילים כדי לבטא את העצב והכעס שלי.

 

 

זה הוביל למספר מטפלים לדאוג לעתיד העיסוי. תמיד היה קשר מדאיג בין עיסוי למעשים מיניים כפי שדיברתי עליהם בעבר בבלוג הקודם – ושבר את אי ההבנה של הטיפול בעיסוי. כשכתבתי את זה אני חייב להודות שעמדתי בראש המטפל כמי שהיה צריך להגן. עכשיו אני חושב מחדש ומוודא שהלקוח מרגיש גם בטוח.

 

באופן אישי לאחר ההלם של כל כך הרבה מטפלים בחברה כה גדולה, הרגשתי קצת לא בנוח ותהיתי איך זה ישפיע עלי ועל חברי המטפלים. לאחר מחשבה מסוימת הגעתי למסקנה שזה לא משנה לי כיוון שאני מטפל בעיסוי מקצועי ולא הייתי מנצלת לקוח. אני מקווה שאתה מרגיש אותו דבר.

 

 

עיקר עיסוקי הוא מפה לאוזן, כך שאני יודע שללקוחי הייתה התייחסות אלי שאני מקצועי ולא מתכוון לנצל את המצב.

 

באומרו אני חושב שגם עלינו להיות זהירים במיוחד לגבי אופן ההתייחסות ללקוחות שלנו – במיוחד ללקוחות חדשים.

 

אני חושב שכדאי לבדוק כמה טיפים שיש לזכור

 

 

1 – היו מקצועיים מההתחלה – בקביעת המינוי שאלו מה הם מקווים לקבל מהעיסוי, יידעו את סגנון העיסוי שלכם ואיך תוכלו לעזור להם. אם הם ישמעו את איש המקצוע שלך זה יביא אותם בנוח אם הם היו מרגישים לא בנוח. דאג לשאול אם יש לך שאלות לגבי המינוי. הפנה אותם כלפי המדיניות שלך שיכולה להיות מוצגת באתר האינטרנט שלך או לשלוח אליהם לפני הפגישה. אם אין לך טפסים בחינם של BusyHives כאן .

 

 

2 – כשאתם נפגשים, הקדישו זמן להתייעצות, אל תמהרו עם זה, תנו לעצמכם זמן. וודאו שהם מרגישים שהקשיבו להם ורשמו הערות כדי להזכיר לעצמכם את מה שאמרו. לפגישה ראשונה עם לקוח חדש, ייתכן שיהיה כדאי לקבוע את הפגישה קצת יותר זמן כדי לתת זמן לכך. אם אתה זקוק לטופסי ייעוץ תוכל למצוא כמה כאן.

 

 

3 – יידעו שהם יכולים להתפשט ככל שירגיש להם נוח. זה בסדר להישאר לבושים לגמרי אם הם רוצים. חלק מהלקוחות עשויים שלא לרצות להתפשט וזה מה שמביא אותם לעיסוי – הרגיעו אותם בסדר. אנו יכולים לעבוד על בגדים ואולי לאחר מספר פגישות הם עשויים להרגיש בנוח מספיק כדי להתפשט – או לא. זה תלוי בהם.

 

 

4 – וודאו שהם יודעים שזה בסדר לדבר. זה העיסוי שלהם וזמנם, כך שאם הם רוצים יותר לחץ או פחות או רוצים להימנע מאזור אז זה בסדר לדבר ולהודיע ​​לך. הכל על עיצוב העיסוי המתאים להם. תן דוגמה לגעת בכפות הרגליים – האם זה יהיה בסדר? יש אנשים שלא אוהבים שנוגעים בכפות הרגליים שלהם וזה בסדר אז וודאו שהם יודעים זאת. שיידעו שהם יכולים לומר בכל נקודה במהלך העיסוי להפסיק.

 

 

5 – ספר להם את האזורים שתכסה בעיסוי – זה ישתנה מאדם לאדם. אצלי אני לא מעסה גוף שלם במפגש אחד (אלא אם כן הם מזמינים שעתיים) כך שלתלות באזור לפעמים אני מרגישה שהחלודים עשויים להזדקק לעבודה. חלק מהלקוחות מסירים בשמחה תחתונים ומחכים בשמחה לעיסוי. אבל חלקם נראים כמו ארנב בפנסים, זה כאשר אני מבטיח להם שזו הבחירה שלהם. אני מסביר כיצד הגלוטים עובדים ואיך העיסוי יכול לעזור להם אך ניתן לעשות זאת באמצעות תחתונים או באמצעות וילונות או להימנע לחלוטין. זה העיסוי שלהם והבחירה שלהם.

 

 

6 – היו במקום עם חיפוי! זה משהו ש- BusyHive יכסה (סליחה במשחק) במועד מאוחר יותר. כל כך חשוב לוודא שהלקוח מרגיש בטוח ומכוסה מלבד האזור בו אתם עובדים. באופן אישי אני משתמש בווילון אחד אבל יש לי מגבות במצב המתנה באזורים מסוימים כדי להוסיף הגנה נוספת ולעיתים כמו על החזה לאישה זה נחמד שיש את המשקל הנוסף להחזיק את הווילון במקום והלקוח יכול להרגיש בטוח יותר.

 

 

7 – חשבו להוסיף לאתר או למדיה החברתית רשימה של מה הלקוח היה מצפה מהפגישה איתכם. זה יכול להיות מותאם לאופן שבו אתה עובד אם הם באים אליך או אם אתה נייד. זה ייתן לכל לקוח פוטנציאלי תובנה כיצד אתה עובד שכן כולנו עובדים בצורה קצת אחרת.

 

 

הכי חשוב ליידע את הלקוחות שהעיסוי קשור אליהם והם יכולים לעצור או לבקש שינויים בכל עת. חלק מהלקוחות מרגישים שהם לא יכולים לדבר במהלך עיסוי – כן אתם רוצים שהם יירגעו במקרים מסוימים, אך יידעו אותם אם זה מרגיש לא בסדר או לא נוח או רוצים שינויים אז זה בסדר לדבר. זוהי סביבה בטוחה. מאפשר לשמור על ביטחון המטפל והלקוח.

 

אם יש לך מה להוסיף או הערות אנא יידעו אותנו בסעיף למטה. דאג לעצמך ולקוחות שלך.

 

האם יש משהו שהיית רוצה לראות את BusyHive מכסה בבלוג או כל מי שתרצה לשמוע ממנו בפודקאסט – אנא צור קשר, אנו אוהבים לשמוע ממך [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459036]