מה צריך ללבוש מטפל בעיסוי?

מה צריך ללבוש מטפל בעיסוי?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

מה על מעסה ללבוש?

 

זה משהו שרבים מכם לא חשבתם עליו וחלקם עשויים לעבוד בסביבה בה מסופקים אחידים. אין תלבושת לא נכונה לעיסוי אבל יכול להיות נחמד שיש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים מה ללבוש.

 

 

אתה הרושם הראשוני.

 

כאשר הלקוח שלך פוגש אותך בפעם הראשונה אתה הדבר הראשון שהם רואים. חשוב להקרין את סגנון העיסוי שלכם. אם אתה מישהו שמנסה למשוך אנשי ספורט למשל – לבישת תחתוני ריצה וחולצת טריקו או חולצת פולו זה אידיאלי. כמו כן אתם מתעניינים יותר בעבודות הרפיה או אנרגיה, לבישת מכנסי יוגה וטופ רגוע זה גם בסדר. הנקודה שלי היא לחשוב על הלקוח או הסגנון ולהתלבש כראוי. אני לא שופט אותך – רחוק מזה אבל יכול להיות שהלקוח שלך.

 

 

לא יותר מדי עור

 

כפי שהזכרנו בעבר, אנשים מקשרים עיסוי עם שירותים מסוימים שאיננו מציעים. אז תסתכל על עצמך ועל מה שאתה לובש ושאל, האם אוכל לעשות רושם כוזב? לבישת חלק עליון נמוך יכול לתת לאנשים את הרעיון שאולי הם יוכלו לבקש יותר. שוב אני לא שופט אותך אבל אחרים עשויים לעשות זאת. שמעתי אנשים אומרים שאתה צריך לכסות קעקועים אבל באופן אישי אני לא רואה את זה בעיה, אני חושב שזו בחירה אישית ואם יש לך קעקוע על הידיים או האמה אתה לא יכול לחפות על זה.

 

 

קומפורט

 

אתה צריך להסתובב הרבה במהלך העיסוי אז קח על משהו שהוא לא חזק מדי, אבל גם לא שקוע מדי (אני יודע נכון?). אם זה חזק מדי לא תוכל לנוע טוב ושקוף מדי וזה יפריע לך או יבריש את הלקוח. והכי חשוב שאתה צריך להרגיש בנוח כי אם אתה לא נוח איך אתה יכול להרגיש את הלקוח שלך?

 

 

צבע

 

מרבית המטפלים עוסקים בשחור – זה נהדר, הוא נראה מקצועי ושמן לא מראה עליו יותר מדי. אבל זה לא מה שאתה צריך ללבוש. למה לא להתנסות. אני באופן אישי מוצא לבן ללא מעבר שכן הוא מראה סימני שמן ויכול לעבור, אבל אולי חושב על בלוז או ירוק כיוון שהם גוונים מרגיעים אבל שום דבר לא חזק או עסוק מדי. כל צבע רך ועדין נהדר אך שוב הוא כל הבחירה האישית שלך.

 

 

רגליים

 

עכשיו זה חשוב מכיוון שזה כנראה מה שהלקוח שלך יראה הכי טוב. אז אם תחליט לנעול נעליים וודא שהם נוחים עבורך אך גם שהם נקיים ומסודרים. שקול להחזיק זוג נעליים רק לעיסוי כדי שיישארו נקיים. אם תחליט להיות רגל יחפה וודא שכפות הרגליים שלך נקיות ומטופחות – תסתכלי עליהן ותחשבי, האם להביט באלה תוך כדי עיסוי יגרום לי להרגיש רגוע? ברור שוודא שהם לא מריחים 😉

 

 

פרסום

 

מדוע לא לחשוב על קבלת בגדים ממותגים – יש לי כמה חולצות פולו עם שמי ולוגו, ולעתים קרובות אלבש אותן מחוץ לקליניקה שלי. אנשים שמים לב ומגיבים ואתה יכול לפגוש לקוח חדש. אתה לא יכול להסתובב בצעקות שאתה מטפל בעיסוי, אז למה לא לפרסם כשאתה מסתובב בסופרמרקט או בפארק או בחדר הכושר המקומי שלך. יש לקוחות שאוהבים לפגוש את המטפל לפני ביצוע ההזמנה וזו הזדמנות אידיאלית למרפאה עבורם לפנות אליכם ולשאול כל שאלה בלי הלחץ שתבקשו להזמין מקום.

 

 

הקלה במיסים

 

זהו תחום בו נבדוק בפוסט מאוחר יותר, אך זכור שיש סכום שתוכל לדרוש בחזרה על החזר המס שלך למדים, זה יכול להיות הבגד שאתה בוחר לעסות בו, במיוחד בגדים ממותגים. זה לא חייב להיות מדים טיפוסיים.

 

אני מקווה שהטיפים האלו יעניקו לך כמה דברים למחשבה עליהם – כמו שאני אומר את המרחב שלך ואין שום נכון או לא נכון, אך אנא שקול את הלקוח שאתה מנסה למשוך – להיות נוח זה עדיפות אבל אני ' אני לא בטוח איך הייתי מרגיש עם מישהו שמעסה אותי בפיג'מה שלהם – למי אני צוחק, אשמח לעיסוי לא משנה מה. אבל חלק מהלקוחות יהיו יותר מהנים ממני 😉

 

כל עוד אתה נקי ומסודר והבגדים מתוחזקים היטב אז לכי על זה.

 

 

זכור לאהוב ולשתף את הפוסטים שלנו ולעזור למטפלים אחרים.

 

אם יש לך הערות או שיש לך נושא שאתה רוצה שאעסוק אז אנא צור קשר – [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459033]