מה זה נישה והאם אני צריך כזה?

מה זה נישה והאם אני צריך כזה?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

 

סמינר לונדון – 17-18 בנובמבר
ספר כאן

 

___________
למדו …
• למדו בבסיס הידע התיאורטי
• למדו כיצד לשלב טכניקות חדשניות של רקמות רכות
• למד כיצד ומתי לשלב את הטיפולים של שחרור המופתי, אנרגיית שרירים וטיפול בנקודות טריגר בטיפולים שלך
• למד כיצד להכיר מגבלות בניידות
• למד מדוע תנוחות מנוחה הינן בסיסיות להבנת הכאב הקשור ביציבה

 

***

 

 

מה זה נישה והאם אני צריך כזה?

 

מהי נישה?

 

נישה מתוארת כמי שיש לה תחום מיוחד, המשמש בעיקר לשיווק.

 

כשקבעתי את התרגול שלי החלטתי שלא לקבל נישה – ממש לא רציתי להגביל את עצמי למי אתייחס ורציתי להיות נגיש לכולם. כמו כן, אני חושב שלא הבנתי את המשמעות וכמה מועיל להיות יכול להיות כזה.

 

השלמתי את הקורס ההוליסטי והמשכתי להעפיל בספורט ובתיקון, אך הרגשתי שזה נגיש אותי למגוון רחב יותר של לקוחות ולא להתמחות בתחום אחד ולהגביל את עצמי.

 

דיברו הרבה על מציאת הגומחה שלך וכיצד זה יקל על השיווק ותקבל יותר לקוחות. אבל זה לא נראה לי הגיוני … איך הגבלת טווח ההגעה שלך תגדיל את הלקוחות ???

 

 

שעות נוספות זה השתנה.

 

בחיי האישיים ניסיתי להתחיל לרוץ, בכך הצטרפתי להרבה קבוצות ריצה בפייסבוק בתקווה שזה ימלא את עדכוני החדשות שלי ויעורר אותי לרוץ – זה אכן עבד ואני רצתי ל קצת אבל מעולם לא קיבלתי את באג ההפעלה כמו שרבים אחרים עושים.

 

אחת מתופעות הלוואי של זה הייתה שבעמוד אחד מישהו העיר כי הם משכו את העגל שלהם וביקשו עצה מחבריהם הרצים.

 

כמה אנשים העירו והוספתי לזה במתן עצות. – דאגתי לקדם את עצמי בכדי לנהל את המנהל המעצבן הזה עבור הדף, אך גם לא רציתי שהאדם יחשוב שאני לא יודע על מה אני מדבר, אז פשוט הוספתי שאני SRMT ושמח להציע ייעוץ נוסף אם הם רצו את זה.

 

 

הקפדתי מאוד לא לקדם את המרפאה שלי אלא להציע ייעוץ חינם.

 

זה קרה כמה פעמים בפוסטים שונים ואז אחד מהם הזמין אותי לראות.

 

לאחר הטיפולים הם סיפרו לאחרים בקבוצה עלי ואחרי כמה חודשים ראיתי לא מעט כאלה.

 

יום אחד אחד מהם הזכיר שהייתי כמו הקבוצות MT. הבנתי שמצאתי את הגומחה שלי – או יותר נכון שזה מצא אותי. רצים!

 

הם קידמו אותי בעמוד שלהם ועד מהרה התייחסתי גם לרצים מקבוצות אחרות.

 

 

הדבר שלמדתי הוא שעדיין אני מתייחס לכל מי שואל, אני לא צריך להיות מוגבל לרצים, אבל על ידי פרסום להם זה מגדיל את טווח ההגעה שלי. הם מספרים עלי רצים אחרים וסיפרו לי כמה מהלקוחות שלנו שהם רוצים לראות מישהו שמבין רצים וכפי שדיברתי איתו די הרבה עכשיו אני מבין איך הם חושבים לגבי אימונים והתאוששות מפציעה.

 

אני אוהבת שאני מסוגלת לטפל במחלות שונות ולא לדבוק בסוג אחד של אדם מכיוון שזה היה משעמם אותי, רבים מלקוחותיי המנהלים שאלו על חברים הסובלים מכאבים שונים והאם הייתי מטפל בהם, אז למרות שלי נישה היא רצים גם אני יכולה להרחיב על זה.

 

 

רבים מחבריי מצאו את הגומחה שלהם באזורים אחרים וזה נחמד להיות מסוגל לחצות גם הפניות. לדוגמא היה לי לקוח אחד לשאול אם הייתי עושה עיסוי הריון לאחותה. יכולתי להיות כשיר אבל אני מכיר חברה מקסימה שהיא גם מיילדת ו- MT וזו הנישה שלה אז הפניתי אותה לשם. הלקוח שלי ממש אהב שאני רוצה את הטוב ביותר עבור אחותה למצוא את המטפל הכי טוב עבורה ולא רק לקחת את הלקוח בעצמי. כמו כן אותו MT הפנה אלי כמה לקוחות שלה שרוצים עבודה ברקמות עמוקות או שיש להם פציעה.

 

אם אתם מחפשים נישה ולא בטוחים לאן לנסוע, נסו להסתכל על הלקוחות שכבר יש לכם ואתם אתם נהנים לטפל בהם. זה יכול להיות אזור בגוף שאתה מעדיף לטפל בו או שזה יכול להיות סוג האדם, זה יכול להיות סוג קריירה. אולי תשקול את חייו של האדם, המטפלות או ההורים או ההיריון.

 

 

יש כל כך הרבה אפשרויות וברגע שתמצא את מה שאתה רוצה לעבוד עם השוק את עצמך לאדם הזה. הצטרף לקבוצות בפייסבוק, עלון במקומות שהאדם הזה יהיה – מכון כושר, בתי קפה, בתי חולים … היכנס לתודעת הלקוח האידיאלי שלך וחשוב איפה היית מוצא אותם וזה המקום האידיאלי שלך לשווק את עצמך.

 

תמיד תוכלו לארגן לקחת את השולחן או כיסא העיסוי שלכם לחלל שימשוך אותם. לדוגמא, שאלו עסקים מקומיים אם תוכלו לקבוע מספר שעות כדי להעניק עיסויים קצרים לעובדי משרד או בחדר כושר כדי למשוך אנשי ספורט או אפילו למועדון או קבוצה מקומית. זכור לקבל קודם אישור וגם לפרסם שאתה תהיה שם באיזה שעה ויום כדי להגיע למקסימום טווח ההגעה שלך.

 

שנה או שנה את הגרפיקה שלך כך שתכלול את הגומחה שלך – לדוגמא הלוגו שלי מכיל עכשיו רץ. זה מושך לרצים אבל גם לא שולל אנשים אחרים.

 

 

אם אתה מתקשה למצוא את הגומחה שלך לא תמהר לתוכו, אולי כמוני הוא ימצא אותך ואתה רק צריך לפקוח עין על הלקוחות שאתה רואה. אין חוקים אם אינך רוצה שתוכל להמשיך כמו שאתה ולא למצוא נישה בכלל, אבל אם אתה נאבק ורוצה ליצור לקוחות נוספים זה בהחלט יעזור לך להשיג זאת.

 

 

בהצלחה.

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459030]