כוחן של מילים

כוחן של מילים
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים בבריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

 

כוחם של מילים!

 

אני מקבל הרבה לקוחות להזמין מחדש לאחרונה – יותר מהרגיל וחשבתי למה זה קרה? מה עשיתי אחרת או שהם סוף סוף הבינו שעיסוי קבוע עדיף לתחזוקה ולא להזמין בכל פעם שהם חשים כאב חוזר?

 

זה אולי המצב, אבל אני חושב שזה גם תלוי בהם.

 

נהגתי להסביר את היתרונות של עיסוי רגיל ואז להחליק סביב אולי הם היו רוצים להזמין מקום, או אולי יוכלו לשלוח לי טקסט להזמין לאחר שבדקו את היומן שלהם …

 

לעיתים קרובות הם עוזבים את המרפאה שלי מתוך כוונה לרכוש מחדש ואז דברים אחרים נראים בדרך – החיים קורים.

 

לעתים קרובות אני מוצאת את עצמי חושבת שלא שמעתי מהם ועלי לרדוף אחריהם, אולי תשאיר להם טקסט כדי להיכנס ולראות איך הם מרגישים בתקווה שהם מזמינים, אבל החיים גם הם בדרך בשבילי ו שבוע מתגלגל לשבוע וזה לא קורה.

 

 

עכשיו כשאני רואה את הלקוחות שלי, אני דואגת להודיע ​​להם שהמרפאה שלי נעשית די עסוקה וכדאי להזמין עכשיו כדי לוודא שהם יקבלו מקום. או אם לא ראיתי אותם זמן מה אני אומר

 

"בואו להזמין את הפגישה הבאה שלך עכשיו כדי שלא תשאיר אותה זמן רב מדי בפעם הבאה"

 

אני לא לוחץ עליהם אבל אומר את זה בצורה שתגרום להם להרגיש שאני עוזר להם.

 

מעטים יגידו שהם צריכים לבדוק את היומן שלהם אבל שמחים כשאני מציע להם להזמין ואני טקסט (בעוד הם עדיין איתי) את פרטי הפגישה כדי שיוכלו לבדוק מתי הם מגיעים הביתה. אני תמיד מרגיע אותם שהם יכולים לבטל אם זה לא מתאים. זה נותן להם לצאת אם הם באמת לא רוצים עיסוי נוסף!

 

עד כה היה לי רק טקסט אחד כדי לשנות פגישה אך איש לא ביטל.

 

הם שמחים שזה כבר הוזמן ופחות דבר אחד שצריך לחשוב עליו ויש לי משבצות רגילות.

 

win win!

 

 

הכל תלוי במילים המשמשות. במקום לתת להם אפשרות להזמין כאשר יש להם זמן; מוודאים שהם מזמינים לפני שהם עוזבים את המרפאה.

 

ברור שאתה צריך להיות מנומס ולבטא את זה באופן שהם רואים שזה מועיל להם. שזה כמובן!

 

ישנן דרכים אחרות בהן ניתן להשתמש במילים כדי להשפיע על המרפאה שלך, כאשר הלקוח שלך מגיע לשאול איך הם מרגישים, אולי להתייחס לביקורים בעבר –

 

"איך הברך שלך עכשיו?"

 

או אפילו "

 

איך העבודה מתנהלת עכשיו? קל יותר? "

 

לא רק שזה גורם ללקוח שלך לדעת שהקשיבו להם בביקור האחרון ולך אכפת מספיק כדי לשאול, אלא שזה נותן לך בסיס לעבוד ממנו.

 

לאחר הפגישה תוכלו להחזיר את השאלה המקורית אם זה היה רלוונטי לגופם ולא לשאול

 

"איך היה?" או "איך אתה מרגיש עכשיו"

 

שאל דברים כמו

 

"איך הברך שלך מרגישה עכשיו?" "האם זה מתקדם יותר?"

 

להפוך אותם למודעות לשינויים בגופם.

 

 

היה לי לקוח אחד שנכנס עם כאבי גב תחתון, הוא בקושי יכול היה לזוז והוא קיווה שאצליח לתקן אותו בפגישה אחת. הדבר הראשון שעשיתי היה להגביל את הציפיות שלו ולהסביר שאעשה כמיטב יכולתי כדי להקל על הכאב, אבל לראות שהוא מתקשה בכלל לנוע, לא סביר שהוא ירגיש תועלת מלאה אלא אם כן היו לו כמה פגישות.

 

לאחר שהערכתי אותו ונתתי לו טיפול, יצאתי מהחדר כדי לאפשר לו להתלבש.

 

כשחזרתי הוא ישב בכיסא ונראה עצוב, הוא אמר שהוא עדיין סובל מכאבים.

 

הייתי קצת מודאגת אבל שאלתי אם הוא מקבל את הגרביים שלו בקלים קלים יותר, פניו השתנו כשחשב והנהן והסכים למעשה שהוא לא שם לב כי זה היה כואב אבל זה היה קל יותר. ואז הוא קם ואמר

 

"מבט עמדתי זקופה ימינה – לא הצלחתי לעשות זאת"

 

 

זה בגלל שהוא סבל מכאבים כל כך שהוא לא הבחין כשהדברים נעשו לו קלים יותר. הייתי צריך להזכיר לו איך הוא התקשה קודם לנעול נעליים וגרב כדי לחזק את הדרך שהצלחתי לעזור לו.

 

 

כל כך חשוב להגביל את ציפיות הלקוח ולהסב את תשומת ליבו להיבטים מסוימים. אם לא הייתי עושה את זה הוא יכול היה לחלוף מהמחשבה שהוא מקבל עיסוי נחמד אבל זה לא ממש עזר והייתי מרגיש נורא לוקח כסף בשביל זה כשלא הייתי עוזר לו.

 

כל המילים בהן אנו משתמשים.

 

נסו להיות חיוביים גם לגבי המילים, תמיד נחמד לומר,

 

"האם הכתף שלך נעה עכשיו יותר קלה?"

 

ולא

 

"איך הכתף שלך מרגישה עכשיו?"

 

לפעמים אתה צריך להיות ספציפי עם המילים שלך בכדי לקבל את התשובה הנכונה, במיוחד אם הם סובלים מכאבים כרוניים.

 

מאשש כי זה קל יותר מאשר כשנכנסו פנימה. אם אפשר שאלו על פעולה שנאבקו בה, כמו הגרביים.

 

אשמח לשמוע על כל דוגמאות אחרות שמצאת. תגובה למטה ונוכל לשתף את הרעיונות.

 

 

אם יש לך בעיות שאתה רוצה ש BusyHive יכסה אנא צור קשר בכתובת [email protected]

 

זכור לאהוב ולשתף את הבלוגים שלנו כדי לחלוק את האהבה.

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459029]