חשיבות שמירת רשומות טובה.

חשיבות שמירת רשומות טובה.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

חשיבותה של ניהול רישום טוב

 

אני בטוח שכולנו רושמים לקוחות על לקוחותינו אבל חשבתי שיהיה רעיון טוב לעבור על איזה מידע אנו זקוקים ומדוע …

 

ביקרתי אצל לקוחה שלי לאחרונה והיא שמחה שזכרתי על קרובת משפחתה שחלה. היא הזכירה את זה בביקורי האחרון והיא דאגה להם. רשמתי רישום על הרשומות שלה וכך היה לי תזכורת לשאול אותה על כך בשוב. זו הייתה מחווה פשוטה אבל משמעותה המון ללקוח שלי שאז הבנתי שאכפת לי ואני כן מקשיב.

 

אז התחלתי לחשוב על מטפלים אחרים ואילו רשומות הם מחזיקים – דיברתי עם מטפלים אחד שהאמין שלא לשמור על רישומים, כך שהוא מסתכל על כל לקוח בעיניים רעננות בכל פגישה. אני מקווה שאעשה זאת במידה מסוימת, אך שמירת רשומות מועילה להרבה יותר סיבות מאשר סתם אישיות.

 

זכור כי כל הרשומות שאתה משיג מלקוחותיך הם אישיים ולכן יש לשמור איפשהו שהיא תישאר חסויה ובטוחה. אני עדיין שומר הכל על הנייר ובארון תיוק אבל אני יודע שחלק מהמטפלים מצאו דרכים לשמור את הפרטים על הקו. זה בסדר כל עוד הוא נמצא במקום מאובטח.

 

 

מידע בסיסי

 

שם, תאריך לידה ופרטי קשר

 

זוהי התחלה טובה להקלטת נתונים אך יכולה גם להיות טובה למעקב ולשיווק לעתיד. אולי שליחת כרטיסים בימי הולדת של לקוחות?

 

 

היסטוריה רפואית קודמת

 

זה חשוב לוודא שאין כל אינדיקציות נגד התייחסות או אמצעי זהירות שתצטרך לנקוט. זו יכולה להיות גם סיבה לכך שלמישהו יש תנוחה מסוימת או לגרום לך להיות מודע לאזור שאתה לא יכול לשנות או לעבוד איתו.

 

 

תוכנית

 

מה הלקוח רוצה מהטיפול – האם זו הרפיה כללית או החלמה מפציעה או הפחתת כאבים? כדאי לקבל מושג על עמדת סמן, למשל בסולם כאב 0-10 כדי לבדוק אם זה משתפר לאחר הטיפול או סדרת הטיפולים.

 

או לבדיקת פציעות טווחי תנועה כדי לבדוק אם זה משתפר.

 

כאשר הלקוח חוזר לקביעת מעקב, ניתן להשתמש במאזניים כדי לפקוח עין על ההתקדמות ואולי לשנות את הטיפולים אם הם אינם עובדים. כמו כן, טוב להזכיר ללקוח כיצד הדברים השתפרו, לעיתים כאשר ההתאוששות איטית קשה ללקוח לזכור אילו הבדלים התרחשו.

 

 

טיפולים שניתנו

 

זה ישתנה בהתאם לטיפול שאתה נותן, אך תמיד כדאי לרשום באיזה תחומים עבדת ואילו שמנים השתמשו. שימו לב גם לשינויים שעלולים להתרחש.

 

זה חשוב מאוד כאשר הלקוח חוזר. זה נהדר להזכיר לך את מה שעשית אבל גם אם יש לך תלונות, זה נהדר לחזור אליו לשם התייחסות.

 

 

הפניה

 

לפעמים היה צריך להפנות לקוח למישהו אחר בסגנון טיפול אחר, למשל אוסטאופת או כירופרקט או אולי לחזור לרופא המשפחה שלו לבדיקות נוספות. אם זה קורה הם עשויים לרצות לקבל עותק של הפתקים שלך ולראות אילו טיפולים הם קיבלו כבר. אז טוב לוודא שהם ברורים ותוכלו להבין מהם.

 

 

לעתים קרובות לקוחות יבואו לעיסוי מכיוון שניסו דברים אחרים להפחתת כאב או לחץ ומישהו הציע עיסוי – על ידי שמירת רשומות טובות זה גורם ללקוח להרגיש כאילו מקשיבים לו – לרשום הערות על האישיות שלו גם לחיים זה נחמד לשאול אותם על חופשה שהם היו או על מה שהייתה הדודה סילביה לאחר נפילתה וכו '… אם הדברים מדגישים את הלקוח שלך ואתה זוכר דברים בדבר הם מרגישים שהקשיבו להם ודאגו להם. הכל מוסיף לטיפול וגורם ללקוח שלך להרגיש מיוחד.

 

 

זכור לקרוא את הערות העבר שלך לפני שאתה רואה את הלקוח שלך, כך שאתה מוכן להתעדכן ולקבל מידע נוסף להוסיף לקובץ.

 

בניית רשומות טובות תביא לטיפולים טובים יותר ולקוחות מאושרים יותר שישמחו להמליץ ​​לך על אחרים.

 

אם אתה זקוק לעזרה בטפסים עבור המרפאה שלך אל תשכח ניתן למצוא טפסים בחינם של BusyHive כאן.

 

אם יש לך מה להוסיף או סיפור לספר נשמח לשמוע ממך – הגב למטה או שלח דוא"ל [email protected]

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459033]