חטאים של מטפל בעיסוי

חטאים של מטפל בעיסוי
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

חטאים של מטפל בעיסוי.

 

הבוקר אני כואב אחרי מסע של 7 שעות בלילה להגיע הביתה ועכשיו אני רוצה נואשות עיסוי. אני יודע אם אני פשוט מזמין ספר אחד ממישהו שלא ראיתי לפני כן, אני עלול להתאכזב מכיוון שאני מיוחד לגבי מה שאני אוהב, אז אני מחכה עד יום שני כשיהיה לי הזמנה עם מטפל טוב שאני רואה באופן קבוע כדי שאדע שאעשה זאת שיהיה לך חוויה טובה.

 

במהלך האימונים שלנו אמרו לנו שכל העיסוי טוב ואפילו עיסוי רע הוא נחמד – זה מקסים להיות עם מגע אבל לפעמים זה לא תמיד מתכנן.

 

עברתי הרבה עיסויים לפני שהחלטתי להיות מטפל ואז דרך ההכשרה שלי. זה גרם לי להיות מאוד בררנים לגבי מי שאני רואה. היו חוויות איומות.

 

להלן מספר דברים שכדאי להימנע מהם ולהיות מודעים אליהם כדי לוודא שהלקוח שלך נהנה לחלוטין מהחוויה ורוצה להזמין איתך מחדש.

 

 

התייעצויות טובות – התחל תמיד עם התייעצות טובה – הכיר את הלקוח שלך לפני שאתה מביא אותו לספה. ברגע שהפנים שלהם בעריסה קשה לתקשר איתם אז קבלו את כל המידע לפני שהם שוכבים. וודאו שאין אזורים שיש להימנע מהם או היכן שהם עשויים לאהוב יותר תשומת לב.

 

 

טמפרטורה – זכור שהלקוח שלך מוביל בעיקר עירום על המאמן שלך ואתה לבוש וזז. תחשוב עליהם שיישארו חמים. עברתי פעם עיסוי מעטפת לבה, זה היה מדהים באזור שהמטפלת עובדת עליו אבל כשהיא עברה מהאזור הזה התקרר מהר. היא הניחה מגבת על האזור אבל זה לא הספיק. יכולתי להרגיש בליטות אווז בעור שלי אבל הוא לא שם לב ולא היה אכפת לי שאני לא בטוח איזה. כמו כן, הרצפה הייתה מרוצפת כך שכשסיים העיסוי וקמתי הרגליים קפאו – כל מה שרציתי היה לחזור הביתה ולהתחמם.

 

 

שמור על יבשים – שימוש רב מדי בשמן יכול להשאיר שאריות על העור ואז על בגדי הלקוחות שלך. אם אתה מורח יתר על המידה (תאונות קורות) פשוט הניח מגבת על האזור והפעל לחץ עדין כדי לסלק מעט. וודאו שגם המגבות נקיות ויבשות – עיסוי אחד שהמגבת הרגשתי לחה. אני לא בטוח אם זה נבע מהשמנים או שהוא לא היה מיובש כמו שצריך. זה גרם לי להרגיש שזה לא נקי – אולי זה שימש אצל לקוח קודם ???

 

 

נשימה רעננה – כן – זה קרה. עיסוי נחמד אבל בכל פעם שהם דיברו קיבלתי גל של כל אוכל חזק שהיה להם בארוחת הצהריים. לא גרם לי לרצות להירגע. אני תמיד ממשיך ללעוס חניכיים ביד לאחר האוכל ומשתדל לשמור על אוכל מריח חזק עד הערב.

 

 

נקי ומעורר ריח – אני חושב שזה נתון אבל רציתי לכלול אותו בכל מקרה. אם אתה רואה לקוחות רבים אתה יכול להתחמם ומזיע, וודא שיש לך דאודורנט למריחה במהלך היום או אפילו החלפת בגדים כדי שתרגיש רענן.

 

 

שמור על מקצועיות – ללא פלירטוטים – לא רק שזה לא מקצועי וזה לא תרצה ליצור רושם שגוי. הלקוח שלך מתפשט ועשוי להרגיש פגיע. וודאו שהם מרגישים בטוחים ובטוחים.

 

 

לחץ – המשך לבדוק אבל גם חפש סימנים, פעם עברתי עיסוי ונשאלתי איזה לחץ אני אוהב (זה היה לפני ששכבתי) ביקשתי לחץ עמוק. מה שלאחר מכן עדיין מלחיץ אותי. זה היה עיסוי רק באמצעות מרפקים! אין התחממות של הרקמות רק ישר פנימה. היא מעולם לא בדקה אם זה בסדר והרגשתי שאני נואשת שהסיום יסתיים. ידעתי שכל גופי היה מתוח, אבל לא נראה שהיא הייתה מודעת לזה. גם היא התקשתה ושמעתי אותה נושמת חזק – היא הייתה מותשת בסוף.

 

 

לא נמרץ מדי – בזמן האימונים הזמנתי עיסוי ספורטיבי במהלך הייעוץ – וזה היה נורא – אמרתי שיש לי כתפיים צמודות, הוא החליט לתת לי עיסוי מרגיע כי זה כנראה נובע מלחץ . הסכמתי שזה יהיה בסדר. הובלתי עם הפנים כלפי מטה והוא עיסה אותי בכל כך נמרצות שכל גופי זז ומעלה בספה. הראש האומלל שלי קפץ בבור הספה ונאלצתי להחזיק מעמד כל עוד אני מרגיש. הוא אמנם מצא כמה נקודות טריגר והתייחס אליהם, אבל עדיין הרגשתי כואב מהפליטות הנלהב. אחרי העיסוי אמרתי לו שזה לא מאוד מרגיע והוא התעצבן, הוא אמר לי שהזמנתי עיסוי ספורטיבי והייתי צריך ללכת למקום יופי אם הייתי רוצה רגיעה. הזמנתי כחלק מהקורס שלי וקיוויתי לקבל הערכת יציבה. לא נחזור לשם.

 

 

קרא את שפת הגוף – לא את המילים. הזכרתי את זה בעבר אך שווה להעיר שוב. כשרק קיבלתי עיסויים לראשונה איך הייתי קם ומודה למטפל ואומר שזה היה נהדר. כפי שאתה יכול לראות מלמעלה זה לא תמיד היה. שנאתי עימות אז פשוט ישלמו ויצאו. מאוחר יותר הייתי מספר לחברים על החוויה שלי. במבט לאחור אני מרגיש רע, אם זה היה הלקוח שלי הייתי רוצה לדעת אם הם לא נהנו מזה. אז חפש תמיד שפת גוף – האם עור הלקוחות נותן רמזים של בליטות אווז או הידוק שרירים … אם יש לך תחושה שלקוח שלך לא נוח אבל הם לא מודים בזה, לך עם הבטן שלך. הרחק את הלחץ או שנה את הטכניקה שלך.

 

אני מקווה שעצות אלו יעזרו לך להימנע מכל המלכודות ולגרום ללקוחות שלך להירשם מחדש במקום לרוץ לדלת ברגע שהם יעמדו.

 

אל תשכח לשתף את הטיפים האלה לעמיתים המטפלים ואם יש לך חוויות גרועות נוספות שתרצה לחלוק כדי לוודא שאחרים נמנעים מהם, אנא הודע לנו [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459032]