זקוקים ללקוחות ?? בואו לעזור לך למצוא כמה …

זקוקים ללקוחות ?? בואו לעזור לך למצוא כמה …
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

SKB Massage

 

מרפאת עיסוי של SKB, נותני חסות גאים של BusyHive.

 

לקבלת גישה הוליסטית לתיקון פציעות או עזרה בהשגת יעדיך או פשוט להירגע. סינאד הוא מטפל בעיסוי מוסמך ודיקור רפואי. אנו שואלים כל כך הרבה מגופנו כל יום, מדוע להשלים עם כאבים וכאבים? הזמינו פגישה ותנו לגופכם את חג השעות שמגיע לו.

 

***

 

 

 

אם אתה מקים תרגול עיסוי או שאולי אתה נמשך זמן מה – לפעמים הדברים יכולים להשתתק וזה יכול להיות זמן של פאניקה מכיוון שאף לקוחות = שום כסף לא נכנס!

 

אז בדוק את הטיפים המובילים שלי למטה לעזור לך להכניס כמה לקוחות חדשים לדלת והמשך לספה שלך!

 

 

  1. מי? מה תחום העניין שלך – זו הזדמנות נהדרת להשיג את הלקוחות שאתה רוצה – האם אתה משועמם רק לחזור על אותו עיסוי של עובדי משרד לחוצים וממש רוצה להיכנס לחדרי כושר ולהתאוששות מפציעות או אולי תרצה לעזור לאמהות עסוקות הזקוקות להפסקה?
  2.  

  3. משיכה – תחשבו איך אתם רוצים למשוך את אותו אדם – מה הם היו מחפשים? הילוך עלונים או כרטיסי ביקור שלך כדי למשוך את אותו אדם. השתמש בתמונות או ניסוחים שיגרמו להם להבחין בך.
  4.  

  5. גבעשו אותם – הצטרפו לקבוצות במדיה חברתית שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם היו מצטרפים אליהם – קבוצות או קבוצות אימא או קבוצות עסקיות. גלה מה הם עושים וכל האירועים שהם עשויים להיות בהם אתה יכול גם להיות נוכח ב-. אם אתה רואה הזדמנות לקדם את עצמך – לכו על זה!
  6.  

  7. חוצה שווקים! דבר עם מאמנים אישיים או היכנס למספרות או עסקים שהלקוחות החדשים שלך כבר היו הולכים אליהם – דבר איתם והסכם על עסקה מועילה הדדית. אולי תציע להפנות את הלקוחות שלך אליהם במידת הצורך ולבקש מהם לעשות את אותו הדבר בשבילך! אולי תציע להם הנחה אם הם יתייחסו אליכם.
  8.  

  9. חברתי! המדיה החברתית היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להשיג את שמך שם בחוץ – וודא שאתרי המדיה החברתית שלך מתעדכנים, ככל שתפרסם יותר כך ייראו יותר. נסה לכוון פעם בשבוע. זה לא צריך להיות שום דבר לעומק רק תו פשוט כדי לומר שיש לכם מקום פנוי או אולי תזכורת למתוח או לאחל לכולם יום שמח בשמש… ..- סטטוס טוב להתחלק אז היו מלאי המצאה!
  10.  

  11. הצעות – עם זאת, היזהר כאן, אנשים רבים נפלו בפח של הצעת עיסוי ראשון בחינם או בחצי מחיר. כולם אוהבים עסקה, כך שתמצאו את עצמכם עם המון לקוחות בחצי מחיר אך רבים לא יחזרו תמורת מחיר מלא. במקום זאת, הציע בלוקים, 6 במחיר של 5 או 3 עבור 2. ככה הם התחייבו לעיסויים ספורים ונתנו לך הזדמנות להאיר ולהכיר אותם! אתה יכול גם להציע הנחות הפניה – אם הם מפנים מישהו (והם מזמינים) אתה יכול להציע הנחה כלשהי עבורם כמיוחד תודה.
  12.  

  13. תעודות מתנה! – המון אנשים נבהלים סביב ימי הולדת / חג מולד וכו 'במה לקבל מתנות לאהוביהם – אישורי מתנה יכולים להיות דרך קלה לאנשים אז דאגו שיהיו מוכנים – כתבו הלאה שימוש לפי תאריך כך שיש להם מגבלת זמן להשתמש בהם. אלה יכולים לשמש גם כדי להציע הגרלות וכו 'כדרך נוספת להביא את שמך שם בחוץ.
  14.  

אז מזל טוב חבר'ה, הוציאו את שמכם שם בחוץ ותגדלו את עצמכם! אתם מעסים מדהימים – יידעו את העולם !!

 

אל תשכח להירשם ל- BusyHive כך שלא תתגעגע לאף אחד מהדברים הטובים. שתף גם את הבלוג הזה כדי לעזור לאחרים לקדם את עצמם – מאפשר להפיץ את האהבה

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459040]