היום שלי בסדנת ג'יין ג'ונסון

היום שלי בסדנת ג'יין ג'ונסון
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

סדנת ג'יין ג'ונסון – טיפים וטריקים לגב עליון.

 

היום חוויתי את החוויה המדהימה של סדנת ג'יין ג'ונסון. פגשתי בעבר את ג'יין בכנס MTI מוקדם יותר השנה, והרמתי כמה טכניקות חשובות לשחרור הצוואר בו אני משתמש לעתים קרובות עם לקוחותיי.

 

יש לי גם כמה מספריה של ג'יין ואוהבים כמה הם פשוטים, הם היו כלי נהדר בזמן שלמדתי ואני עדיין מתייחס אליהם עכשיו.

 

שמתי לב בפייסבוק שלג'יין הייתה סדנה בעמוד השדרה החזה וקפצתי איתה בסיכוי לסדנה אחרת.

 

 

דבר אחד שכדאי לדעת על ג'יין – היא אדם נחמד מאוד, ככה היא מתארת ​​את עצמה! וזה כל כך נכון.

 

היא כל כך תומכת ומעוררת השראה. היא עושה את הסדנאות שלה צוננות ומסבירה בהתחלה שהיא תתייחס לכולם כאל מחשבה שהם לא כלום וככה אף אחד לא מרגיש מביך באשר למרחק הידע שלהם. היה מרענן שלא היה צריך להשוות כישורים בחדר כי לא משנה שכולנו שווים מבחינתה.

 

בילינו את הבוקר בלמידה של טכניקות למדידת טווח התנועות הפעיל של בית החזה, זה אזור מסובך אבל לג'יין היו המון רעיונות וטיפים להקל.

 

מצאנו בן זוג ועברנו את מדידות התנועות וג'יין עזרה בהלכנו.

 

היום עבר כל כך מהר עם טיפים וטריקים ללימוד וסיפורי ג'יין הפכו את היום לכל כך כיף. יכולתי להקשיב לה במשך שנים. יש לה השקפה נהדרת על החיים!

 

כל מי שהשתתף בקורס היה ידידותי ומסביר פנים, ניהלנו צ'ט מקסים בארוחת הצהריים. לכולנו היה סיפור אחר לספר. אני אוהב לשמוע מטפלים אחרים מחשבות על טיפול בעיסוי – לכולם יש נוף ותחום אחר שהם נהנים להתמחות בהם. זה מדהים כמה מאיתנו סיימו את אותו קורס ואז הלכו לכיוונים שונים. כמה שלא חשבתי עליהם קודם. זה רק מראה כמה עיסויים שונים אתה יכול לחוות.

 

 

אחרי ארוחת הצהריים ירדנו לטיפולים, חזרה על הספה וקבלתי טיפול גרמה לי להבין כיצד עלי להזמין מקום בקרוב לצורך החלפה – החיים היו עמוסים והזנחתי את עצמי קצת.

 

הטיפולים היו פשוטים אך יעילים כל כך ונגיעה מסבירת פנים לקבל. יכולתי להרגיש הבדל ברגע שירדתי מהספה.

 

כאשר התקרבנו לסוף היום, עברנו כמה קטעים כדי להציע ללקוחותינו טיפול ביתי ואז חזרה למדידה מחודשת ולהשוואה לתוצאות הבוקר.

 

 

היה מדהים לראות עד כמה השיפור בתנועתיות בית החזה שלנו. עשינו טיפולים קצרים זה על זה ועל כמה מתיחות ושיפרנו ניכרת. אני כל כך נרגש לנסות את זה עם לקוחותיי ולהיות מסוגל להראות להם מה זה יכול לעשות.

 

כאות תודה לג'יין על התמיכה והמעורבות בפודקאסט הצגתי לה ספל BusyHive – אני מקווה שהיא תאהב את זה ותחשוב עלינו כשתה קפה קפה שלה.

 

 

אז עכשיו אני מתחיל את דרכי חזרה הביתה ברכבת, אני מרגיש השראה ונרגש להשתמש בטיפים על לקוחותיי. הרגשתי שעלי לשתף אתכם בכל יום מהנה שהיה לי, ללמוד המון ולפגוש כמה חברים חדשים. לא יכול לחכות לזה הבא. 🙂

 

ג'יין'ס הוציאה ספרים רבים ואני מאוד ממליץ אם עדיין לא היה לך אחד להציץ ולהשקיע בספר אחד (או יותר). בסדנה היא נתנה לכולנו מסירה שהייתה עמודים מהספר החדש שלה: הספר הגדול האחורי. זה מוצג כל כך טוב עם הרבה דיאגרמות ותמונות שיעזרו בתיאור השיטות לעבודה עם הגב – נראה כאילו אני יודע מה תהיה ההשקעה הבאה שלי. 🙂

 

 

או הזמינו קורס שעליו היא מנהלת – אני לא יכול לחכות להזמין את הבא שלי, אני פשוט דואג אם כל הספרים לא יהיה מקום בשבילי.

 

אם עדיין לא עשית זאת להאזין לפודקאסט שלה כאן שם היא מדברת עם Krzys על פיזיותרפיה ומספרת את הסיפור שלה איך היא הגיעה למקום שהיא נמצאת עכשיו, זה ראיון נהדר.

 

 

אם אתה רוצה ליצור קשר כדי לשתף את הסיפור שלך בבקשה עשה זאת, נשמח לשמוע ממך – [email protected].

 

אל תשכח לשתף את האהבה ולחבב ולשתף את העמודים שלנו במדיה החברתית – ואם נוכל לעזור לך בכל דבר, צור קשר.

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459032]