האם עיסוי נייד בשבילי?

האם עיסוי נייד בשבילי?
תוכן עניינים

כשאתה מחליט להקים את עסק העיסוי שלך החלטה חשובה אחת היא איפה תקבע את התרגול שלך?

 

יש לך כמה אפשרויות, לעבוד מהבית שלך, לעבוד בקליניקה או בספא, או נייד ולעבוד בבית של עמים אחרים.

 

ואני התחלנו לעבוד בנייד. לאחרונה התמזל מזלי שהקמתי מרפאת עיסוי בבית, אך שמרתי על כמה מלקוחותיי הניידים הקבועים. Krzys עדיין עובד נייד כמו בריסטול עיסוי נייד . כמו בכל הקמה יש יתרונות וחסרונות.

 

להלן מספר נקודות שיעזרו לך להחליט אם עיסוי נייד הוא הדרך עבורך.

 

 

עלויות – כשאתה עובד במרפאה או בבית אתה צריך לחשוב על עלויות הפעלה כמו שכר דירה, חום ואור. כמובייל הייתם נמנעים מעלויות אלה, אך תצטרכו לחשוב על עלות נסיעה, לא רק על דלק אלא גם על בלאי לרכב שלכם. קילומטראז 'נוסף יכול להוריד את ערך המכונית שלך, אך בצד החיצוני אתה יכול לגבות מעט תוספת עבור העיסוי.

 

 

ביטוח – אני בטוח שכבר יש לך ביטוח אבל תצטרך לנהל שיחה עם חברת ביטוח הרכב שלך כדי לוודא שאתה עדיין מכוסה כשאתה עובד נייד. כמובן שזה יהיה המצב גם אם הייתם עובדים מהבית כפי שאתם צריכים ליידע את חברות הביטוח שאתם מנהלים עסק מהבית שלכם.

 

 

ביטחון – כאילו הזכירו בבלוגים קודמים, להיות מטפל בעיסוי יכול להיות מקצוע בודד ומסיבה זו מגיע סיכון – זה כמובן יכול לקרות בכל מקום אבל להיות בבית של זר יכול להיות מרתיע. לדבר עם הלקוח בטלפון לפני לקבוע גבולות כפי שהיית עושה עם כל עיסוי בכל מקום אחר זו תמיד הדרך הטובה ביותר. הדבר הנוסף היחיד כשהנייד יכול להיות ליידע מישהו איפה אתה; ניתן לעשות זאת על ידי טקסט פשוט לפני ואחרי הפעלה.

 

 

אתגרים – אם אתה בבית שלך או בקליניקה הכל מוגדר באופן שאתה זקוק לו. כשאתה נייד אתה צריך לעבוד עם הסביבה שלך ולהסתגל. זה יכול להיות מקום בבית האנשים, לדבר עם הלקוח לפני הוא חיוני כדי לוודא שיהיה מקום. היה לי לקוח אחד שרצה שאשא את המיטה שלי להמרת לופט! (למדתי מכאן ואילך לשאול על מקום בעת ביצוע ההזמנה).

 

גם חניה. באזורי מגורים מסוימים ניתן להגביל את החניה וכשאתה צריך לשאת את המיטה שלך אתה צריך להיות קרוב ככל האפשר לבית הלקוחות. (באזורים מסוימים ייתכן שתצטרך לשלם עבור חניה)

 

 

ערכה וציוד – שוב להיות ניידים פירושו שאתה צריך לקחת איתך הכל – צריך לחשוב על זה כשאתה קונה ספה מכיוון שהוא צריך להיות קל ככל האפשר, אבל יש גם הגון תיק נשיאה. בחלק מהתיקים יש מקום לשמנים ומגבות ובדרך זו אתה חוסך שני תיקים. או שתוכל תמיד לבקש מהלקוחות שלך לספק מגבות לעיסוי – זה גם יחסוך לך לשטוף את עצמך.

 

 

בעלי חיים – כשנכנסים הביתה ללקוחות אתה לעולם לא בטוח במה תיתקל. לרבים יהיו חיות מחמד שהם חלק ממשפחתם והיו לי כמה כלבים שמנסים לאכול את השמן שלי כשאני לא מסתכל וכלב אחד בורח עם העט שלי! אז צריך לשמור על הכל. כדאי גם לחשוב אם יש לך אלרגיות או פחדים. באומרו שרוב בעלי חיות המחמד שמחים להכניס את חיית המחמד שלהם לחדר אחר. אז אם אתם עצבניים סביב בעלי חיים, כדאי לדבר עם הלקוח לפני שאתם מבקרים. יצרתי המון חברים פרווה חדשים תוך כדי ניידות.

 

 

תזמונים – אתה צריך לאפשר זמן בין לקוחות לנסיעה, זה יכול להיות פחות לקוחות ביום, ואולי ימים ארוכים, אבל אתה שולט בזמנך ורק מעצרי זמן הם אלה בחרת, אתה בוחר את זמני העבודה שלך בעבודה בלי להיות מחויב לשטח להשכרה.

 

 

שינוי נוף – זה נהדר לצאת ולהיות בסביבה אחרת ולא להיות באותו מקום בכל יום.

 

 

לקוחות – אם לקוח הזמין עיסוי נייד הוא פירושו הנוח והנוח יותר עבורם – זה מקל על העבודה שלך. רבים מלקוחותיי מתקשים להגיע לסביבת מרפאה, או חוסר טיפול בילדים או קושי בהובלה.

 

 

מתגמל אתה יכול להרחיב את עסק הנייד שלך לאנשים שאינם מסוגלים להגיע למרפאה. Krzys מבקר אצל לקוחות עם פגיעות בעמוד השדרה והוא גם מבקר בטיפול בבית החולים. מבלי לעבוד בנייד לקוחות אלו לא היו יכולים להגיע בקלות למרפאה. כידוע העיסוי יכול להועיל כל כך ללקוחות האלה והיכולת להביא אליהם את העיסוי היא דבר שלא מצביע על מחיר.

 

אני חושב שכיסיתי את רוב הדברים שצריך לקחת בחשבון כשאתם עובדים ניידים אבל אם יש לכם שאלות כמו תמיד אנו יכולים לעזור לכן אנא צרו קשר ב- [email protected] . מאפשר לעבוד יחד כדי להיות הטובים ביותר שאתה יכול להיות.

 

בהצלחה עם המיזמים שלך, זכור לחלוק את האהבה וליידע את המטפלים שלך על ידי שיתוף הבלוג.

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459030]