עשרת התכונות המובילות של מטפל בעיסוי

עשרת התכונות המובילות של מטפל בעיסוי
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

 

סמינר לונדון – 17-18 בנובמבר
ספר כאן

 

___________
למדו …
• למדו בבסיס הידע התיאורטי
• למדו כיצד לשלב טכניקות חדשניות של רקמות רכות
• למד כיצד ומתי לשלב את הטיפולים של שחרור המופתי, אנרגיית שרירים וטיפול בנקודות טריגר בטיפולים שלך
• למד כיצד להכיר מגבלות בניידות
• למד מדוע תנוחות מנוחה הינן בסיסיות להבנת הכאב הקשור ביציבה

 

***

 

 

עשרת הכשירות המובילות של מטפל בעיסוי

 

להלן עשרת התכונות המובילות ביותר שלדעתי היו גורמות לעיסויים נהדרים וגם גורמים ללקוחות לרצות לחזור שוב ושוב …

 

 

 

1 סביבה מרגיעה

 

פגישה של מרפאה נחמדה ונקייה ומסודרת יכולה לסייע ללקוח שלך להירגע. וודאו שהחדר חם עם סדינים נקיים. מרפאה מזמינה עושה את ההבדל העצום. וודאו כי אתם מרגישים נינוחים שכן הדבר גם יעזור ללקוח שלכם – ליצור עבורם מקום התחממות נחמד כולל אותך!

 

ברור שאם אתה נייד אתה לא שולט בסביבה שלך אבל אתה שולט במעשים שלך כך שתהיה רגוע בעצמך יעזור להם להיות יותר מדי. 2 מאזינים טובים

 

האזן לכל מה שהלקוח אומר – לפעמים מוזכרים דברים שבעבר מתגלים כחשובים. רשמו הערות כדי שתזכרו וזה לא חייב להיות קליני, דברים שקורים בחיים שלהם יכולים להשפיע על גופם.

 

3 התעניינו

 

שלם ריבית אצל הלקוח שלך. רשמו את ימי ההולדת או התוכניות שיש להם בין פגישות. הלקוחות אוהבים את זה כשאתה זוכר משהו שהם הזכירו בפגישה בעבר. זה מאפשר להם לדעת שאתה מעוניין בהם וברווחתם. זה גם יעזור להם לסמוך על הטיפולים שלך ולהרגיש רגועים.

 

 

4 אמפתיה

 

כדי להיות מסוגל להבין את מה שהלקוח אומר ולעתים להרים חלקים קטנים של פרטים בכדי לקבל הבנה טובה יותר של הרגשתם ואיך גופם מגיב. לפעמים אתה יכול לקבל תחושה מדברים שלא נאמרו, רק איך הם מדברים או משפת גוף, כיצד הלקוח מגיב לנושא יכול לומר יותר ממילים.

 

 

5 שמירת רשומות טובות

 

שמירה על פרטי לקוחותיך בבטחה תוך עמידה ב- GDPR וכן תיעוד של טיפולים שניתנו וכל הערה על כל תגובה טובה או רע תועיל לטיפולים שלך. גם רישומי הכנסות והוצאות עבור חשבונותיך.

 

אם אתה זקוק לעזרה בטפסים זכור שיש לנו טפסים בחינם כאן

 

 

 

6 מוח עסקי טוב

 

שמירת רישום טוב על הכנסות והוצאות כך שבכל הנוגע להחזרי מס הכל מעודכן וקל יותר לניהול. וודאו כי כל ההוצאות משולמות בזמן – השכרה למשל. פיקוח כמה אתה מרוויח בכל חודש, זה יאפשר לך להבין היכן יתכן שתצטרך להעלות מחירים או לקצץ בהוצאות כדי להפוך את המרפאה שלך לרווחית יותר. כדאי לעשות זאת מדי חודש כך שתוכלו לפתור בעיה אפשרית לפני שהיא הופכת לנושא. אולי אתה צריך לקדם את עצמך יותר? האם יש לך מספר קסמים של לקוח לפני שאתה מרוויח והגעת למספר הזה?

 

 

 

7 קידום עצמי

 

תוכל לקדם את עצמך – ספר לכולם שאתה פוגש שאתה מטפל בעיסוי. אתה אף פעם לא יודע מאיפה הלקוח הבא שלך יכול להגיע.

 

היכנס למדיה החברתית ופרסם באופן קבוע כדי לשמור על עצמך בעדכון החדשות של הלקוחות כדי להזכיר להם להזמין מקום. לא בטוחים מה לפרסם? למה לא לעקוב אחר המדיה החברתית של BusyHive ולשתף את הפוסטים שלנו!

 

לקוחות טקסט או דוא"ל להיכנס איתם במיוחד אם לא ראית אותם זמן מה. אל תפחד לצעוק על איזה טיפולי עיסוי אתה!

 

 

 

 

8 ידע

 

מטפל טוב יהיה מוסמך בעיסוי אך רצוי להתעדכן בהתפתחות אישית מתמדת. זה יכול להיות מפגש עם מטפלים אחרים בקבוצת פיקוח או קורסים בטכניקות חדשות. זה שומר על טיפולים טריים, וזה נהדר עבורך ועבור הלקוח שלך.

 

 

 

9 שמירת זמנים

 

מאפשר זמן בין לקוחותיך לאפס את המרפאה או לנסוע בין לקוחות. זה גם נותן לך זמן לאפס את דעתך לפני הלקוח הבא שלך. חשוב לאפשר ללקוח שלך קצת זמן לאחר טיפול מכיוון שלעיתים עיסוי יכול לעורר רגשות והם עשויים להזדקק למעט זמן נוסף כדי להלחין את עצמם או שבמקרה אחד הלקוח שלי היה לחץ דם נמוך והיה זקוק לזמן לשבת שוב כך עדיף לאפשר זמן נוסף למקרה שיש צורך בכך.

 

 

10 טיפול עצמי

 

היו מסוגלים להקשיב לגופכם ולדעת מתי אתם זקוקים להפסקה או להאט כפי שלקחתם יותר מדי. למצוא זמן למתוח ולהירגע וגם לעשות משהו בעצמך. להיות מטפל בעיסוי יכול לפעמים להתנקז רגשית כך שיש זמן למדיטציה או להתעמל או מה שאי פעם עוזר לכבות את המוח שלך הוא חיוני. זה האחרון ברשימה אבל אולי החשוב ביותר!

 

 

אני מקווה שתמצא את העצות הללו מועילות, אם אתה מרגיש שפספסתי כל תגובה בבקשה להלן.

 

זכור לאהוב ולשתף כדי לעודד השראה או אולי לוודא את לקוחותיך ממה מורכב מטפל בעיסוי.

 

 

אם יש לך משהו שהיית רוצה לדבר עליו או על מוצר שאתה רוצה שנבדוק, אנא צור קשר בכתובת [email protected]

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459036]