גיליון זה ממומן על ידי
סמינר לונדון – 17-18 בנובמבר
ספר כאן
___________
למדו …
• למדו בבסיס הידע התיאורטי
• למדו כיצד לשלב טכניקות חדשניות של רקמות רכות
• למד כיצד ומתי לשלב את הטיפולים של שחרור המופתי, אנרגיית שרירים וטיפול בנקודות טריגר בטיפולים שלך
• למד כיצד להכיר מגבלות בניידות
• למד מדוע תנוחות מנוחה הינן בסיסיות להבנת הכאב הקשור ביציבה
***
עשרת הרעיונות המובילים שלי
לעיסוי רבים יש אתר משלהם שלקח להם גילאים להקים ואז נשכח, אני אשם בזה בעצמי.
הרבה אנשים, לקוחות ו- MT דבקים במדיה החברתית ומעדכנים את אותם דפים מדי פעם, אך נוטים לשכוח את האתר בו הם מכניסים את כל אהבתם ותשומת ליבם.
זה לא דבר רע שכן אני בטוח שיש לך באתר שלך כל מה שלקוח פוטנציאלי יעניין אותו כמו סגנון העיסוי שלך, מחירים ומיקום שלך.
אבל תמיד נחמד לשמור על רעננות האתר, זה יעזור ללקוחות למצוא אותו בעת השימוש במנוע חיפוש! אתה רוצה שאנשים ימשיכו לבקר באתר שלך, אחרת לא כדאי לשלם עבור אחד מהם.
דרך טובה היא כתיבת בלוג, ניתן לעשות זאת באופן קבוע או אדוקוקני – אין כללים. אז לחץ!
על מה לכתוב?
ברגע שאתה מחליט שכתיבת בלוג זה רעיון טוב, הבעיה הבאה היא מה אני כותב?
זה יכול להיות תלוי בך ובמי שאתה מושך, האם אתה מנסה להגיע לספורטאים? או אימהות עסוקות או עובדות משרד?
אתה יכול להכין את הבלוגים על תחום המומחיות שלך, כגון התאוששות מפציעה, או מדוע חשוב הידרציה או למתוח רעיונות. ראשית, אם כי נחמד לעשות קצת אישיות, להלן רעיונות הבלוג המובילים שלי כדי להתחיל.
1
מדוע הפכת למטפל בעיסוי.
זוהי דרך נחמדה להציג את עצמך ולתת ללקוחות לראות את הצד האישי בעסק שלך. מה גרם לך להחליט להיות מטפל בעיסוי ומה אתה אוהב בתפקיד שלך?
2
למה הלקוח שלך צריך לצפות כשיהיה לך טיפול ממך?
זה יכול לכלול תזמונים – האם אתה מקיים פגישות לשעה, האם מדובר בסך הכל בשעה או שעה על המיטה?
האם אתה מצפה מהלקוח שלך להתפשט? הרגיע אותם בנוגע לעטוף – האם תעזוב את החדר בזמן שהם מתפשטים? או שתחזיקי וילון? לקוחות יכולים לאפשר לעצבים להפסיק להזמין עיסוי – אם יש לך את כל הכתוב, זה נמנע ממבוכה.
3
הסיבות לא לעשות עיסוי!
כן לפעמים אנחנו לא רוצים שהלקוחות שלנו במרפאה שלנו. זהו כלי טוב ליידע את הלקוחות מה מקובל ומתי לא מומלץ לקבל עיסוי. זכור שלפעמים זה כדי להגן עלינו ועל לקוחותינו – החלפת הגיליונות עשויה לא להספיק כדי להגן על הלקוח הבא אם הקודם התעטש או השתעל בגלל הכל. אתה יכול לרשום מחלות ולתת עליהן הערות.
4
באילו אירועים עבדתם?
צלם המון תמונות והראה ללקוחות היכן היית ואיזה סוג עיסוי עשית. האם זה היה אירוע צדקה? לא רק שזה יראה עד כמה אתה יכול להיות מגוון, זה גם יאפשר לאחרים לדעת שאתה זמין לעבודה באירועים.
5
רעיונות לעיסוי עצמי
בין פגישות לקוחות אוהבים טיפים כיצד להגיע לאזור שצריך עבודה. ציין רשימה של טיפים מועדפים לעזרה עצמית שלך. אתה יכול לכלול את הכלים האהובים עליך – האם אתה משתמש בכלים קנויים או מאלתר עם כדור גולף מתחת לכף הרגל שלך או כדור טניס בגרב לכתפיים וצווארך? אולי אתה יכול לעשות בלוג על עיסוי עם כלים שאינם מסז '- לעשות את זה כיף והם עשויים לשתף עם חברים, זה יגדיל את טווח ההגעה שלך! קרא את הבלוג הקודם שלי – מתח ללא טיפולים !
6
על איזה טיפולים אחרים אתה ממליץ
זה יכול להיות רעיון נהדר גם לעסוק מטפלים אחרים, לייעץ למאמן אישי טוב, מהפנט או מורה ליוגה או לשיעור מדיטציה. קבל אז להזכיר אותך גם ולהפנות! עבדו יחד כדי להשיג יותר לקוחות – זה יועיל גם ללקוחות שלכם.
7
מדוע אתה מקבל עיסוי?
דבר על העיסוי האחרון שלך, או העיסוי הטוב ביותר / הגרוע ביותר. אל תציינו לאן נסעתם, אינכם רוצים לשחרר לקוחות או לתת שם למקום שעשיתם עיסוי רע! הסבירו מה אהבתם או לא, ותוכלו להוסיף כיצד הייתם רוצים שכל הלקוחות שלכם ידברו על מה שהם רוצים כדי לוודא שיש להם את החוויה הטובה ביותר. שתפו מדוע העיסוי חשוב לכם.
8
מתיחות
מהם התאים השכיחים ביותר שלך שאתה מטפל בהם? האם זה קשור לספורט או לחץ? מה הטיפול האהוב עליך? רשמו אותם בבלוג ותוכלו להדריך את הלקוח שלכם לתזכורת כשאתה מוותר לאחר הטיפול.
9
אילו כישורים יש לך?
הסבירו היכן הוסמכת וביטוח. האם אתה מאומן בעזרה ראשונה? לקוחות שאוהבים לראות את המטפל שלהם הוכשרו היטב ואתם יכולים לכלול כל קורסים CPD שהייתם בהם. או מאיזה ארגון אתה חלק. זה עשוי לעודד לקוח ליצור קשר כדי לנסות את הטיפול האחרון שלך. אתה יכול לעשות בלוג טרי אחרי כל קורס CPD שאתה ממשיך, לצעוק על ההישגים שלך!
10
איך אתה דואג לעצמך?
מה אתה עושה כדי להירגע? על אילו רעיונות נוספים היית ממליץ?
אלה יכולים לנוע בין השרייה ארוכה באמבטיה ועד לקבל ייעוץ. אולי מפגשי מדיטציה? או להכות בחדר הכושר או לרוץ?
תן שמות לרעיונות מסוימים, אך גם שיהיה לך אישי לתת תחושה חמימה כאשר הם קוראים אותו וזה יעזור ללקוח שלך להתייחס אליך.
בהצלחה עם הבלוגים שלך ומקווה שהרעיונות האלה יעניקו לך קצת השראה. ברגע שתתחיל יגיעו עוד רעיונות רבים, אך זכרו שאין לחץ, שמור על דברים רעננים וכשתעדכנו את הפוסט באתר שלכם על המדיה החברתית שלכם עם קישור לעידוד הלקוחות לבקר באתר שלכם. אחרת איך אחרת הם יידעו?
האם יש לך בלוגים שעבדו טוב או שיש לך לקוחות מהם? ספר לנו את התגובות שלך בסעיף שלהלן.
כמו תמיד אם יש לך סיפור לספר או מוצר שאתה רוצה שנבדוק אנא צור קשר – [email protected]
[ 19459040]