עשרת הטיפים המובילים לטיפול לאחר טיפול

עשרת הטיפים המובילים לטיפול לאחר טיפול
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

 

סמינר לונדון – 17-18 בנובמבר
ספר כאן

 

___________
למדו …
• למדו בבסיס הידע התיאורטי
• למדו כיצד לשלב טכניקות חדשניות של רקמות רכות
• למד כיצד ומתי לשלב את הטיפולים של שחרור המופתי, אנרגיית שרירים וטיפול בנקודות טריגר בטיפולים שלך
• למד כיצד להכיר מגבלות בניידות
• למד מדוע תנוחות מנוחה הינן בסיסיות להבנת הכאב הקשור ביציבה

 

***

 

עשרת הטיפים המובילים למשפחות.

 

 

לפעמים זה יכול להיות קשה לחשוב על טיפול לאחר הטיפול לתת ללקוח שלך. לפעמים הם לא זקוקים למתיחות; יתכן שהם רק זקוקים לטיפול עצמי. להלן 10 הרעיונות המובילים שלי "עבור אל" לאחר הטיפול

 

 

1 הידרציה! כולנו יודעים שזה חשוב בחיים להישאר לחות, אך כדאי לשתות מעט מים לאחר עיסוי, מכיוון שהם יכולים להעיר אתכם קצת יותר לאחר ששכבתם. עוזר ללקוח שלך להרגיש רענן. כדאי גם לייעץ באופן כללי לשאת איתם מים כל יום ולוודא שהם שותים את זה!

 

 

2 אל תעשה דבר מאומץ מדי – לאחר מזג אוויר בעיסוי זה היה רקמות עמוקות או עיסוי מרגיע עדין, הגוף שלך יהיה במצב של רגיעה, יש לשרירים היית רגוע כך שגופך המסכן לא יודה לך על היציאה לחדר הכושר או שיצא לריצה מייד. אלא אם כן מדובר בעיסוי שלאחר האירוע.

 

 

3 מתיחות – אתה יכול לתת מתיחות כדי להשלים את הטיפול שנתת. אם אין מתיחות מסוימות, ייעץ ללקוח שלך לזוז כמה שיותר – חשוב כמו חתול כשהוא מתעורר ויש לו מתיחה לפני שהוא זז.

 

 

4 האזן לגופך – קח רגע כמה פעמים ביום לחשוב על גופך ואיפה הוא מרגיש כואב או כואב ולהעביר את האזור הזה. סובב את המפרק למתיחת השריר כדי להקל על הנוקשות. האם הגיע הזמן להזמין עיסוי נוסף?

 

 

5 הימנע מתנוחה נייחת לאורך זמן. אם אתה יושב ליד מחשב למשל כמה שעות, קח הפסקה וצא לטייל ותזכור להזיז גם זרועות וצוואר. התרחקות מהשולחן שלך תעזור נפשית ופיזית.

 

 

6 טיפול עצמי . מצא לי זמן; זה יכול לצאת לטייל או לעשות יוגה. אולי מדיטציה. זה יכול להיות אפילו לצאת לריצה או לעשות אימון. שוחח עם הלקוח על מה שהוא עושה להרגעה ועודד אותו למצוא זמן לעשות זאת. עודדו אותם להקדיש זמן לביצוע זאת, העדיפו טיפול עצמי.

 

 

7 הזמן פגישה נוספת – כל כך הרבה לקוחות לא מזמינים פגישות קבועות שהם עוזבים אותה עד שהם מרגישים שהם צריכים עיסוי ואז מזמינים. זה גורם לכמה בעיות – כאשר הם יוצרים איתך קשר הם זקוקים לעיסוי, אבל אם כבר הוזמן שלך הם עשויים להמתין שבוע או יותר, פירוש הדבר שעד שהם מגיעים אליך הם נואשים או שהם הולכים למקום אחר או גרוע מזה פשוט אל תזמינו בכלל. קשה עם לקוחות מסוימים לגרום להם לרכוש מחדש במועד האחרון, לכן אני יודע שאומר "מאפשר להזמין את הפגישה הבאה שלך עכשיו ותוכל להתקשר אלי אחר כך לשנות את זה אם זה נושא" או להסביר את החשיבות של עיסוי רגיל, כך שאנחנו יכול לשמור על הגוף במצב טוב יותר מאשר לעבוד על גוף לחוץ בכל פעם.

 

 

8 נשימה – קחו זמן בכל יום לנשום, חשבו על הנשימה הנכנסת וכשאתם משחררים את הנשימה החוצה מרגישים את הכתפיים והגוף שוקע. הרגע על המיטה אולי והתרכז בכל איזור בגופך והרגיש באיזור נרגע כשאתה נושם, הרגיש שגופך נהיה כבד יותר עם כל נשימה.

 

 

9 – עיין – לפעמים במהלך עיסוי יכולים הלקוחות שלנו לשחרר רגש או אולי הם יכולים לדבר על משהו אישי שהם עשויים לעבור. זכרו שאנחנו לא מוסמכים כיועצים ולמרות שטוב להקשיב, עדיף לפעמים לייעץ להם לפגוש איש מקצוע או אולי מטפל אחר שיכול להתמודד עם מה שהם עוברים.

 

 

10 שמור על קשר – כשיוצאים מהמרפאה אל תהסס לפנות למטפל אם שכחת את הטיפול שלאחר מכן. הודע ללקוח שלך שזה בסדר לשאול על הפגישה ולא לחכות לפגישה הבאה.

 

אני מקווה שתמצא רעיונות אלה מועילים ואם אתה חושב על תוספת כלשהי להוסיף אנא ציין אותם בתגובות.

 

כמו תמיד אם יש לך משהו שאתה רוצה ש- BusyHive נדבר עליו או שיש לך מוצר שאתה אוהב ורוצה שנבדוק אז אנא צור קשר – [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459033]