עליית מחירים – מתי ואיך עושים זאת.

עליית מחירים – מתי ואיך עושים זאת.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

העלאת מחירים

 

מתי זה זמן טוב ואיך לשבור את זה ללקוחות שלך.

 

כולנו צריכים להעלות את המחירים שלנו בשלב מסוים. הכל עולה במחיר וכדי להמשיך להרוויח גם הטיפולים שלנו צריכים לעלות במחיר. כפי שאמרתי בעבר בבלוג הקודם שלי – מה אני שווה , אתה צריך לגבות שיעור שיעשה את זה שווה בעת העבודה. אז אל תרגיש רע ואל תרגיש שאתה צריך להסביר את עצמך לאף אחד

 

מתי זמן טוב?

 

אסור להגדיל את המחירים לעיתים קרובות מדי – חשוב על עדכון המחירים שלך לפחות כל שלוש שנים – עדכון לא אומר בהכרח עלייה, חקר מטפלים דומים מקומיים והעריך את העלויות והרווחים שלך.

 

העיתוי הוא המפתח – אל תעלו רק את המחירים שלכם כשתרגישו צורך, וודאו שיש לכם מספיק לקוחות כך שאם מעטים יחליטו שהעלייה היא יותר מדי זכיתם ' לא יישאר ללא לקוחות. לא כדאי להעלות מחירים אם המרפאה שלכם שקטה.

 

כישורים – זה רעיון נחמד לקשור את זה עם שדרוג עדכני של הכישורים שלך. הודעה ללקוחות שעשיתם קורס או סדנא CPD לאחרונה וכוללת עליית מחירים לטיפול גורמת להם להבין שהם מקבלים יותר תמורת כספם ותעריך אתכם יותר.

 

תקן תאריך – בחר תאריך שבו המחיר יעלה ויידע את הלקוחות – על כך הייתי ממליץ כחודש – פחות זה לא הרבה הודעה ויותר נותן להם זמן לשכוח .

 

אז עכשיו החלטת להעלות את המחירים שלך איך אתה מביא את החדשות ללקוחות שלך?

 

יש כמה דרכים לפרוץ את זה ללקוחות שלך ותוכל לבחור שילוב ביניהם.

 

דוא"ל – אם יש לך רשימת כתובות דוא"ל של לקוחות אתה יכול לשלוח אותם בדוא"ל. אם כבר שלחת עלוני מידע ועדכונים זה נהדר אך אם אינך שולח דוא"ל ללקוחות הוא עלול ללכת לאיבוד בדואר הזבל שלהם.

 

בלוגים – באתר האינטרנט שלך אם יש לך רעיון טוב, ניתן לקשר אותו גם לפוסטים במדיה החברתית כדי לגרום ללקוחות להיות מודעים לכך. זה רעיון נחמד לבלוג שוב ושוב כדי להתעניין במדיה החברתית ולהשאיר את האתר שלכם רענן.

 

טקסטים – שליחת טקסט תעבוד גם היא, אם יש לך מספרים המאוחסנים בקבוצה אחרת זה יכול לקחת זמן רב. אתה יכול לשלוח אחד עם הרבה התראה ושני קרוב יותר לזמן העלייה כדי להזכיר להם.

 

מדיה חברתית – העלאת הודעה על מדיה חברתית זה גם רעיון נהדר להעביר מסר ללקוחות שלך.

 

כדי לרכך את המכה

 

זה יכול להיות רעיון, במיוחד ללקוחות ארוכי שנים להציע משהו כדי להקל עליהם את העלייה, לתת להם בונוס. – כמה רעיונות לכך יכולים להיות

 

קנייה בכמויות גדולות – הצעה למכירת גוש טיפולים בשיעור הישן כך שלקוחות יוכלו לחסוך בטיפולים עתידיים

 

שוברים – הצעה למכור כמות מוגבלת של שוברים לכל לקוח לטיפולים עתידיים – אל תשכח להשתמש בתאריך

 

הזמנה לפני העלייה – אתה יכול לאפשר ללקוחות שהזמינו לפני העלייה לשמור על שיעור נמוך יותר עבור אותו מינוי – זה עשוי לעודד הרבה הזמנות ולהשאיר את היומן שלך עסוק.

 

עליית מחירים לעיכוב – עבור לקוחות מסוימים אתה יכול להציע כמה חודשים בערך לפני שהשיעור שלהם יעלה. אם כי זה יכול להיות מבלבל אם יש לך יותר מדי מחירים שונים עבור לקוחות שונים.

 

אל תשכח להזכיר להם

 

כולנו שוכחים וזה יכול להיות מביך עבורך ועבור הלקוח שלך אם הם ילכו לשלם את התעריף הישן ואתה צריך להזכיר להם שהוא גדל. נסה כמה מהרעיונות שלהלן כדי לוודא שזה לא יקרה.

 

פוסטר – הוצב במרפאה שלך כתזכורת כך בזמן שהם נמצאים בחדר ההמתנה או בחלל המרפאה שלך הם יראו את זה. ודא שזה מושך את העין.

 

בעת ביצוע ההזמנה – זכרו להזכיר את עליית המחירים, גם אם ההזמנה הינה לפני התאריך כך שהם יודעים שזו תהיה הפגישה האחרונה בשיעור הישן.

 

אני מקווה שעצות אלה עוזרות וכמו תמיד אם יש לך רעיונות שלא ציינתי אנא ציין בפרק להלן כדי לשתף אותם 🙂

 

אנו אוהבים לשמוע ממך אז אם יש לך סיפור לחלוק או שאתה רוצה עזרה אנא צור קשר – [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459040]