עיסוי חינם מישהו?

עיסוי חינם מישהו?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

פרסם כאן עם BusyHive נותן חסות לפרויקט שלנו צרו קשר בכתובת [email protected]

 

***

 

 

מישהו מעיסוי חינם?

 

מי לא רוצה שעיסוי בחינם יהיה שאלה טובה יותר? בדרך כלל הייתי חושב, אבל משהו גרם לי לפקפק בזה?

 

 

כשלמדתי בקולג ', חלק מהקורס שלנו היה להפעיל מרפאת סטודנטים בה נוכל להתאמן על חברי הציבור. זה היה רעיון נהדר כיוון שהוא נתן לנו תחושה של טיפול באנשים אמיתיים בסביבת מרפאה, אך עם היתרון של חניכים על הברזלים אם היינו זקוקים להם. לקוחותינו ידעו את המצב ולכן קיבלו עיסוי בתשלום מוזל. כולם מנצחים!

 

 

תמיד מצאתי את זה מוזר שגם במצב כזה אנשים לא יופיעו, אני מניח שהם הרגישו שזה לא כל כך חשוב להיות שם ולא יקר מדי אז לא יותר מדי כסף לבזבז? אולי הם מרגישים ש"אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו ", ולכן זה לא יהיה כל כך טוב? אני לא בטוח שכן אני מהסוג שמופיע!

 

אולי הם לא הבינו שכדי שנוכל להיות חלק מהמרפאה נהיה בשלב של הקורס בו הצלחנו לטפל וזה היה יותר על ביטחון וניסיון, ולכן הם נקלעו ל עיסוי באיכות טובה בכל חלק מהמחיר.

 

 

במבט דרך הפייסבוק ראיתי בכמה קבוצות עיסוי, תחינה לגופות למרפאת סטודנטים. בדקתי במהירות את היומן שלי ושלחתי הודעה להרשמה.

 

התרגשתי מאוד – הייתי זקוק לעיסוי וזה היה מהמכללה שלמדתי כל כך סמוך על זה שיהיה באיכות טובה ובמחיר מוזל! הבעיה היחידה שהייתה לי הייתה באיזה אזור רציתי לעבוד. הרגליים היו צמודות אבל גם כתפי …

 

קרוב ליום הייתה לי הודעה שביקשה ממני לאשר את התור שלי ולשאול אם אני רוצה שני עיסויים במחיר של אחד !! – לא הייתי צריך לחשוב – כן !!

 

 

נראה שלמרות שהשבתי במהירות לוודא שיש לי חלל שלא הייתי צריך אותו מכיוון שיש צורך בתפוסה נמוכה.

 

זה גרם לי לתהות מדוע?

 

 

מה מפריע לאנשים לקפוץ במקרה? האם זה זול מדי – לקוחות חושבים שהם מקבלים את מה שהם משלמים עבורם? או העובדה שתלמידיה?

 

מטורף כששני העיסויים שקיבלתי היו מבריקים! – האחד על הכתפיים והגב והשני ברגליים. הרגשתי פנטסטי! בונוס בשבילי כאשר קיבלתי את כל העיסויים שצריכים את זה.

 

כולנו היינו סטודנטים והבנו כמה חשוב להגיע לתרגול, זה גרם לי להתאמץ גדול לפקוח עין ולהשתתף במרפאות סטודנטים נוספות.

 

מדוע סטודנטים אחרים בעבר?

 

בהמשך השבוע הוצגה מודעה נוספת לבחינה מעשית בתחום הספורט. התקשרתי ודאגתי להזמין מקום.

 

זה בשבילי היה חשוב עוד יותר – אם אין להם את הגופות הם לא יכולים להיבחן! הרבה יותר נחמד לעסות זר במצב בחינות מאשר מישהו שאתה מכיר … כמו המורה!

 

 

יום הבחינה היה תזמון מושלם עבורי – הגזמתי את זה בחדר הכושר והגב שלי היה כל כך חזק עד שלא יכולתי לגעת בהונותיי – ובכן אם להיות כנה, אפילו לא יכולתי לגעת בברכיים!

 

הרגשתי באמת עבור הסטודנטית, נכנסת לחדר יכולתי להרגיש את העצבים והיא ניסתה להתעלם מהבוחן אבל קשה כשמישהו משגיח עליך להירגע. זה הזכיר לי את הבחינה שלי, אז עשיתי כמיטב יכולתי להיות קליל ורגוע. הטיפול והעיסוי היה מדהים והיא עזרה לגבי בצורה ניכרת ושחררה אותו לכמעט שהייתי מסוגלת לגעת בהונותיי!

 

כמובן שהיא עברה!

 

 

בפורומי העיסוי השאלה העיקרית שאני רואה היא

 

כיצד לקדם את עצמנו?

 

איך להכניס לקוחות לדלת?

 

יש לנו המון רעיונות אבל אחד שרבים חושבים עליהם קודם הוא להוריד את המחיר! דיברתי בעבר על כך שאתה שווה יותר ולוודא שאתה מעריך את עצמך. השאלה שמסתחררת לי בראש היא שכל כך הרבה מאיתנו ממהרים להפחית את המחירים שלנו אך לא מוכנים לקבל עיסוי בחינם או בעלויות מוזלות? אולי זה שונה באזור שלך? הודע לנו – האם ביקרת במרפאת סטודנטים ואם כן היית חוזר?

 

 

 

באופן אישי אני הולך לפקוח על מרפאות הסטודנטים לעתים קרובות יותר ולעזור להחזיר לאחרים לעבור את מה שכבר יש לי.

 

מדוע שלא תעשה את אותו הדבר – בדוק את המכללה שלך או צור קשר עם בית ספר מקומי והניח את שמך לשם.

 

אין לאבד ולרגע להרוויח!

 

אם אתה רוצה שנדבר על כל דבר ב- BusyHive או שיש לך מוצר חדש שתרצה שנבדוק אנא צור קשר – [email protected]

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459029]