עזרה ראשונה – האם אתה מעודכן?

עזרה ראשונה – האם אתה מעודכן?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

פרסם כאן עם BusyHive נותן חסות לפרויקט שלנו צרו קשר בכתובת [email protected]

 

***

 

עזרה ראשונה – האם אתה מעודכן?

 

הטלפון שלי צלצל וחייכתי כשראיתי את שמו של חבר שלא דיברתי איתו במשך עידנים! איזו הפתעה נחמדה עניתי לטלפון בחיוך גדול. טיפוסי לה היא הגיעה ישר לעניין….

 

"הי, מה שלומך … האם הזמנתם לרענון העזרה הראשונה? ”

 

אה לא!

 

 

תודה לאל על חברים טובים, התעודה הייתה כמעט בת 3 ולא שמתי לב! למזלנו עשינו את הקורס יחד בפעם הראשונה והיא הבינה שזה אמור לפוג בקרוב.

 

בצד החיצוני שהיא גם לא הזמינה ולכן החלטנו להפוך את זה לזמן אידיאלי להתעדכן, הבטחנו להיפגש במשך עידנים ואף פעם לא הפננו את הזמן. עכשיו היינו חייבים. הצלחנו להזמין קורס שנמצא תוך שבועיים. אני מבין כמה חשוב לדעת עזרה ראשונה ולא מאמין ששכחתי שזה אמור לפוג, אבל ידעתי מה לעשות בזמן שעשיתי את הקורס כך שחידוש לא היה חשוב… .. האם זה?

 

 

כן אזל התעודה אבל מתי אתה מסתכל בתעודת העזרה הראשונה שלך? זה רק כשביקש את זה הייתי מחפש אותו. למעשה … איפה זה?

 

אילו היה זה חידוש שנתי, כנראה הייתי מציין אותו בלוח השנה הבא, אבל שלוש שנים ארוכות מכדי להסתכל קדימה ולהזמין. באותה תקופה השתמשתי ביומן נייר אז עדיין לא היו לי שנים כאלה.

 

 

הגיע היום וחברתי ואני נפגשנו בדרך למקום, פנינו חזרה למכללה בה אימנו. כשהגעתי זו הייתה הפתעה מקסימה לגלות שיש שם עוד שניים אחרים שהכרתי, האחד שעשיתי אימוני ספורט ואימון מתקנים והשני שפגשתי במחנה בסטיבאל כשעסקנו שם. בונוס, עדכן את התעודה שלי והדבק עם חברים נוספים.

 

 

היום עבר מהר והמורה היה נהדר, הצחיק אותנו מכל הזדמנות שהובילה לכך שהיום היה בלתי נשכח ומידע נוסף שקע. הוא התאים את היום במיוחד למעסים והתמודד יותר עם מצב שהיינו יותר סבירים זה היה מפתיע עד כמה שכחתי במשך שלוש השנים מכיוון שזה משהו ש (למרבה המזל) לא השתמשתי בו.

 

 

זה גרם לי להיות מודע יותר להוראות שהיו לי בבית למקרה שמישהו ייפצע, אני באמת צריך לעדכן הכל. יש לי כמה דברים כמו פלסטרים וספריי אבל אני חושב ששווה להשקיע בערכת עזרה ראשונה מתאימה לקליניקה שלי, למקרה! ספק שמישהו יפגע בעצמו בקליניקה אך הם עלולים לצאת החוצה בדרך ולהיות מסוגלים לטפל בהם זה חלק מהעבודה שלנו אחרי הכל! גם בחיי היומיום מחוץ לקליניקה, מי יודע באיזה מצב אתם עלולים להיתקל!

 

הקורס היה כל היום, אבל הוא היה כל כך מהנה ובנוסף ארוחת צהריים ישבה בשמש עם חברים פירושה שזה הלך מהר מאוד.

 

השארתי הרגשה טובה יותר עם השלמת הקורס והרגעתי ביכולותיי לעזור במידת הצורך.

 

אז עכשיו התוכנית היא

 

1 – קנה ערכת עזרה ראשונה למרפאה – רק אחת קטנה עם חיוני כך שכשאני עושה עבודות ניידות אני יכולה לשאת אותה איתי.

 

2 – קבל ספר תאונות – לא הבנתי שאני צריך אחד בקליניקה שלי!

 

3 – קנה מסגרת, אז כשאקבל את התעודה שלי אוכל לתלות אותה על הקיר כדי שאדע איפה זה ומתי הוא יפוג!

 

3 – שימו לב בלוח השנה בטלפון שלי להזמנת קורס חידוש למשך שלוש שנים!

 

 

המלצתי לך היא ללכת עכשיו ולבדוק את תעודות העזרה הראשונה שלך – תלה אותם אם יש לך מקום ותהיה גאה בזה. רשמו מתי הוא פג תוקף, זה עוזר לביטוחים וחברות במכונים אך גם, זה עשוי להציל חיים!

 

אם לא עשית קורס עזרה ראשונה, וודא שכן. לא הכל קשור לפגיעה ובחייאה, אלא ידיעה מה לעשות אם מישהו סובל מהתקף (המורה הזה הראה לנו על ספת עיסוי כיצד להזיז את הלקוח) או כיצד להשתמש ב- EpiPen במידת הצורך.

 

אל תחשוב שאתה יודע מה לעשות – וודא שאתה יודע מה לעשות!

 

 

 

אם יש לך סיפור על איך עזרה ראשונה עזרה לך בכל מצב, אנא שתף ​​אותנו בתגובות שלהלן או צור קשר [email protected]. אנחנו אוהבים לשמוע ממך. להישאר בטוח. 🙂

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459028]