סקירת שמנים הוליסטיים של SB.

סקירת שמנים הוליסטיים של SB.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

פרסם כאן עם BusyHive נותן חסות לפרויקט שלנו צרו קשר בכתובת [email protected]

 

***

 

 

סקירת שמנים הוליסטיים של SB.

 

 

שרה בריאן החמודה נתנה לנו בחביבות כמה שמנים לסקירה. בדרך כלל אני לא מתרחק משמן הקוקוס המהימן שלי אבל זו הייתה הזדמנות טובה להתנסות.

 

פגשתי את שרה בכמה מופעים וכנסים. היא תמיד שמחה לפטפט ולהסביר לך כל שמנים. לא רק שהיא עיצבה שמנים משלה וניהלה עיסוי, היא גם גברת משכילה מאוד. מעניין מאוד לשוחח על הרבה נושאים שונים וגם לחוש הומור נהדר. אתה יכול להאזין לפודקאסט ששרה עשתה לעשייה כאן .

 

 

היא משתתפת ברבים מתערוכות הסחר, כך שאם אתה רואה אותה עומדת בכל מופע, דאג ללכת להגיד שלום.

 

2017 הוענק מגזין המטפל ההוליסטי בכבוד לשמנים של שרה בפרס.

 

 

אני עדיין כמו ילד בחג המולד כשאני מועברת חבילות, אז כשהשמנים הגיעו זה לא היה שונה. פותח אותם לראות מה היה לי.

 

קסם שרירים

 

קסם עצבי

 

קסם Myofascial

 

קסם הצלקת

 

קסם הצלה

 

 

הבקבוקים מורכבים יפה עם לוגו ברור ופרטים כולל רשימת מרכיבים. הדבר הנפלא בשמנים של שרה הוא אם כי הם ארומתרפיה, אינך צריך להיות מאומן בארומתרפיה כדי להשתמש בהם.

 

היה לי ריח טוב מכולם! מה שאני אוהב מייד היה איך לכל שמן היה ניחוח משלו, אבל הוא היה עדין ואם לא תדביק את האף שלך בבקבוק כמו שאני, אולי לא תגלה אותו. ריח עדין ונחמד בשימוש אך בשום אופן לא הייתי דואג שהלקוח שלי יטריד מהריח.

 

כמה עיסויים שקיבלתי בעבר בחדר מלאים בארומה – שאני מאוד אוהבת, אבל אני יודע שאנשים אחרים אמרו שזה מדחה אותם, כך שאני מנסה להימנע ממשהו. זה לא יהיה נושא כאן.

 

התרשמות ראשונה הייתה שהשמנים נראו והריחו ריח מאוד מקצועיים, לכל אחד מהם היה מכסה לרסס או לשפוך או שהקרמים היו בצנצנת. החיסרון היחיד שמצאנו היה הפחד לשכוח לפתוח את הבקבוק ולהיות בעיסוי כשצריך להפסיק לפתוח את הבקבוק אבל שרה הזכירה לנו שהיא גם מספקת לבקבוקים מכסה לפעולה של המשאבה כדי להימנע ממקרים כאלה.

 

אני חושב שזה כנראה הכי טוב אם אני אעביר אותך בזה אחר זה כדי לתת לך את מחשבותיי.

 

 

השמן שהכי השתמשתי בו היה קסם השרירים, יש לו השפעה מעט מחממת כאשר מעסים אותו ללקוח, אני מאמין שזה נובע מרכיב הפלפל השחור. הוא חלק ואתה ממש לא צריך הרבה כדי להשיג ממרח טוב.

 

השתמשתי בשמן הזה בכמה מלקוחותיי כעת, ואני מתרשם עד כמה הוא מתפשט ומעניק גלישה יפה. זה אחד שארכוש בעתיד.

 

 

התרסיס של Myofascial Magic הוא מקסים וברגע שהוא מרוסס על העור הוא נותן דביקות לסייע ב- MFR אבל (קשה לתאר זאת כדי שאעשה כמיטב יכולתי) הוא לא ממש דביק.

 

אז זה עוזר היד שלך לדבוק בעור הלקוחות אבל היא לא משאירה אחריה שאריות דביקות עבור הלקוח. – אתם עכשיו, איזה חבר'ה אם אתם מבצעים MFR אני מציע שתקבלו כמה, כיוון שהמשלוח עם זה.

 

 

קסם הצלקת, השתמשנו ב- Krzys וזה היה די מדהים כמה טוב הוא הגיב. אם אתה עושה עבודות צלקת כבר תדע שצלקות יכולות להיות קשה לעבוד איתן ולעיתים יכול לקחת כמה פגישות כדי באמת לגרום לעור לזוז שוב. עם שמן זה העור נעשה גמיש יותר מהר והרגיש רך מאוד. Krzys המשיך להשתמש בו על הצלקת שלו והתרשם מאוד מהתוצאות.

 

 

לצערי לא קיבלתי הזדמנות להשתמש בה משום שההזדמנות לא התרחשה, אבל הממרח טוב וריח המנטה הקל הוא מדהים, זה נותן תחושת קירור מקסימה ואני מתאר לעצמי שזה יהיה נהדר עבור פציעה או אימון שלאחר אימון

 

שוב התפשטה נחמדה גם מזו.

 

 

שוב לצערי לא קיבלתי את ההזדמנות להשתמש בזה, הריח מקסים, הריח העדין של אקליפטוס מרגיע. שוב שיעור התפשטות טוב גם על זה.

 

אז איך הייתי מתאר את השמנים של שרה – אני חושב שהרמז שם … הם קסמים!

 

אם עדיין אינך בטוח, אך תרצה לנסות את השמנים, צור קשר עם שרה והיא תוכל לשלוח לך גודל מדגם לנסות לפני שתתחיל לבקבוק גדול יותר.

 

 

כל השמנים האלה עשויים היטב ואפשר לומר ששרה הכניסה לתוכם הרבה אהבה ותשוקה. אני יכול להתרחק משמן הקוקוס הבטוח שלי ולהתחיל להתנסות עוד קצת, להתחיל עם אלה.

 

ניתן לצפות בסקירת וידיאו שעשינו על שמנים אלה כאן שם תוכלו לראות עוד שמנים.

 

 

אם יש לך שאלות לגבי השמנים אתה תמיד יכול לשלוח לי הודעה או ליצור קשר ישיר עם שרה, קישור האתר שלה הוא כאן והיא תמיד שמחה לענות על כל שאלה.

 

יידע אותנו בתגובות למטה אם יש לך ניסיון לאי עם השמנים ומה דעתך.

 

אל תשכח שאנחנו כאן בשבילך, אם יש לך משהו שאתה רוצה שנחקור או שאתה מעוניין במידע נוסף, אנא צור קשר – [email protected]

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459037]