מתח וללא טיפולים!

מתח וללא טיפולים!
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

מתח וללא טיפולים

 

לעיתים הייתי צריך לעבוד (עם עבודתי ללא עיסוי) ובשבוע שעבר היה אחד מאותם זמנים. זה היה שבוע מלחיץ מאוד להתארגן והיה נראה שהכל משתבש, כולל התמוטטות של מכוניות בנסיעה שהקריע לי על הכביש המהיר במשך שעתיים בגשם בזמן שחילצתי. כפי שאתה יכול לדמיין עד שהגעתי למלון שלי באותו לילה, לא הייתי במקום טוב.

 

 

הצוואר והכתפיים שלי היו צמודים מאוד מהאימונים באותו בוקר והמתח הנוסף גרם לי להרגיש מאוד מתוח. לרוע המזל הספא במלון לא הצליח לעזור מכיוון שכל פגישות העיסוי הסתיימו ליום, והזמינה הבאה שהתנגשה עם שעות העבודה שלי, לא לדאוג, חשבתי כשנכנסתי למעלית עם כל התיקים, יש לי את הכדור הדוקרני שלי והרגשתי בטוח שאני יכול לשחרר קצת מתח בעיסוי עצמי.

 

לאחר מקלחת חמה להתחמם, נפלתי על המיטה הנוחה והנחמדה בחדר שלי והתחלתי להמתח ולהעביר את זרועותיי כדי לקבל תנועה חזרה למלכודות העליונות שלי. זה הרגיש טוב יותר אבל יכול היה להרגיש כמה כתמים שהיו צריכים יותר תשומת לב. הלחץ של היום בתוספת הסשן בחדר הכושר באותו בוקר ועמידה בגשם במשך שעתיים הוביל למתח רב. הראש שלי הרגיש כבד והצוואר שלי היה נוקשה.

 

כשרוקנתי את המזוודה הבנתי באכזבה שאני מפספס את הכדור הדוקרני שלי. יכולתי לדמיין את זה ישב בקליניקה שלי בבית, לא האמנתי ששכחתי את זה.

 

 

אוקי, חשבתי שנראה באיזה עוד אוכל אוכל להשתמש, ניסיתי למקם את עצמי מול פינה בחדר אבל זה לא ממש פגע במקום, ואז ניסיתי להושיט ידיים אבל לא יכולתי להשיג לחץ מספיק. בסופו של דבר ניסיתי חפצים שונים אך מצאתי שבקבוק הדאודורנט שלי היה בדיוק נכון להניח על הרצפה ולשכב על מנת להשיג מספיק לחץ תוך כדי הזזת כתפי במצב זה זה הקל את המתח מספיק כדי לעזור לי להירגע. הראש שלי התחיל להקל והצוואר שלי זז מעט יותר.

 

הצלחתי סוף סוף להתחיל להירגע ולהתכונן למחרת. קיבלתי נוחות ומדיטציה.

 

החוויה גרמה לי לתהות במה כל אחד אחר משתמש בעיסוי עצמי? יש את הברורים מאליהם שאנו מציעים ללקוחותינו לראות אותם ממינוי לקבוצה כמו הכדור המפושט או רולר הקצף או פריטים דומים אחרים שקנו.

 

 

אבל מה אם הם לא יימסרו …

 

למען האמת ניסיתי כמה כלים לעיסוי עצמי בעבר ומצאתי שניים שמספיקים לעבודה. ברור שאני חושב שאתה יודע כרגע אני אוהב את הכדור המוקצץ שלי אבל החלק השני של הערכה שיש לי יחסי שנאת אהבה הוא רולר הקצף שלי. זה עובד וזה נהדר אבל (נשימה עמוקה) אני לא מתרגל את מה שאני מטיף אז אני ממש גרוע במתיחות אחרי האימון ולכן הרביעים שלי תמיד ממש הדוקים, גלגול קצף נהדר אבל כואב לי – אני באמת צריך למתוח עוד …

 

עם שני הפריטים האלה אתה יכול לכסות כל שריר. אני משתמש ברולר הקצף בעיקר על שרירים גדולים ברגליים, בגב ובזרועות למשיכות רחבות ובכדור בכל מקום אחר לנקודות מדויקות יותר.

 

 

לפעמים אני משתמש במגבת להתנגדות כשאני מבצע מתיחת MET שהיא נהדרת על שוקיים.

 

אני משתמש בכדור אם עומד ומשתמש בקיר ללחץ או שוכב על הכדור על המיטה. אבל חבר הגה רעיון גאוני – הניח את הכדור בגרב ארוך וזרוק את הכדור מעבר לכתף שלך (תוך כדי החזקת קצה הגרב) כך יש לך שליטה טובה יותר במקום בו ממוקם הכדור, במיוחד כשאתה ניגש לאמצע לגב התחתון.

 

ידיד אחר הכניס שני כדורים בגרב אחת עם רווח בין לבין ומשתמש בזה בגבו – במיוחד שקעי זקפה. הוא שומר שבמכונית כך שיכול להשתמש במושב רכב בלחץ וניתן להשתמש בו בין לקוחות!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איזה רעיונות גדולים!

 

 

זה הניע אותי לתהות במה אנשים אחרים משתמשים כדי לעזור להם כאשר אין להם את הכלים האופייניים לעיסוי עצמי.

 

מובן ששום דבר לא יכול להחליף את תחושת העיסוי על ידי מטפל בעיסוי מיומן, אך לעזור בזמנים שבהם הכלים הללו יכולים לעזור.

 

יש לך טיפים לדרכים חריגות לשחרור מתח שרירים? צרו קשר ושתפו! הודע לנו בתגובות או שלח בדוא"ל [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459030]