כנס MTI – חוגג 30 שנה

כנס MTI – חוגג 30 שנה
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

SB Holistic Magic, זוכה מגזין המטפלים בהוליסט, Star Product 2017, הוא ערכת כלים פשוטה ועם זאת שלמה של חמישה מוצרי ארומתרפיה ייחודיים. טווח הקסמים עוצב על ידי ד"ר שרה בריאן, מטפלת בעיסוי ספורט / מתקני וארומתרפיסטית קלינית, ונוסחה במיוחד כדי לשפר את טיפולי העיסוי והעבודה שלך, ועוזרת ללקוחות שלך להשתפר מהר יותר. לא נדרשת הדרכה בארומתרפיה או כיסוי ביטוח נוסף כדי שתוכל להשתמש בטווח הקסמים בבטחה וביעילות. מוצרים אלה מסייעים להתאוששות מפציעות ומתחים וריח אלוהי מדי, ומוסיפים אלמנט של מותרות לטיפולים שלך, אשר הלקוחות שלך יאהבו.
עיין במגוון המלא, עם סרטוני היכרות, ביקורות על מוצרים ומידע כתוב בכתובת בכתובת https://www.sbholistic.co.uk

 

 

ועידת MTI – חגיגה 30 שנה

 

 

חזור שוב לעוד מה- MTI ומה שיש לו להציע. השנה חוגגים MTI 30 שנה וזה היה כנס שאסור לפספס.

 

 

הזמנו מראש אבל מצאנו לבחור בסדנה קשה באמת השנה – יותר מדי אפשרויות טובות.

 

בינינו Krzys ואני החלטנו לבחור סדנאות שונות ולחלוק את הידע בהמשך.

 

 

היום התחיל עם קבלת פנים נינוחה כדי שנוכל לאסוף את התגים ואת תיקי החתלה שלנו, היה מקסים להדביק מטפל שלא ראינו מזה זמן וגם לפגוש מטפלים חדשים. לבוש חולצות ה- BusyHive שלנו הקל על המטפלים לאתר אותנו ולגשת אלינו.

 

בברכה אותנו לאולם הישיבות הייתה לנו פתיחת הוועידה.

 

 

המייסדים וחברי ההנהלה הנוכחיים של ה- MTI היו שם כדי לארח את הפתיחה, למדנו על סיפור ה- MTI ואיך הוא התחיל ואיך זה הוביל למקום בו אנו נמצאים היום. כל כך קיבלתי השראה מהסיפור וזה ממש נתן לנו תובנה כמה רחוק נוכל ללכת עם מטפלים BusyHive ותומכים. הם קראו מהתכנית הראשונית שלהם וכיצד הם חרגו מכל נקודה מעבר לרעיונות בהתחלה ושוב זה התקשר איתנו, איך BusyHive התפתחה וגדלה מעבר למה שדמיינו לראשונה רק בשנה הראשונה שלנו. כמה מקסים לשמוע סיפור הצלחה אחרי 30 שנה ועדיין הולך עם תוכניות לעתיד!

 

 

לאחר הפתיחה היינו היישר לסדנאות שלנו.

 

הייתה לי רות דאנקן לשחרור מיופאסיאלי לידיים וקרזיס נסע לקמרון ריד לטיפול בפציעות ספורט.

 

היה מרגש לפגוש סוף סוף את רות ולהעביר ממנה סדנא. אהבתי אותה פודקאסט עם Krzys. היא הייתה מעניינת מאוד, אהבתי את השקפתה על טיפולים וטיפים וטריקים של שימוש בכלי בית כדי לעזור כאופציה לקנות ערכה יקרה. היא נתנה לנו להתגלגל על ​​הרצפה בשלב מסוים עם כדור על קדמת הסראטוס שלנו כדי לעזור להקל – וואו זה לא היה נוח, בטח יטפל בעצמי יותר! היה נהדר לגלות את עצמנו כיצד המתח בצוואר ובכתפיים יכול להוסיף לכאבי ידיים כדי לשחרר את דרכם הראשונה ולעבוד דרכנו לעבר הידיים.

 

 

אחרי הסדנה זו הייתה ארוחת הצהריים, הוצב שולחן עם מזנון צמחוני, בתוספת המון תה וקפה ועוגיות.

 

זו הייתה הזדמנות נהדרת לחבר שוב רשת ולהדביק עוד מטפלים. שמחתי מאוד לראות את ג'יין ג'ונסון כשהייתי מתחרטת שלא הזמינה באחת הסדנאות שלה אבל ידעתי שכבר קיימתי איתה סדנה ביוני אז ראיתי זאת הזדמנות לחוות סדנאות שונות.

 

 

באולם היו גם דוכנים ומכרו שמנים וקרמים וכלים שונים. אני חייב להודות שלא יצא לי לראות את הכל בזמן שניסיתי להסתובב כמה שיותר ונגמר הזמן.

 

 

ג'ני ואנה מה- MTI התרוצצו ללא לאות כדי לוודא שלכולם יש את כל מה שהם צריכים וכל המטפלים היו מאושרים ודואגים להם. אשר כולם היו

 

Krzys פנה לרות דאנקן עם MFR לאזור סקרוליאק בזמן שהייתי בחופשיים עם דריאן פריצ'ארד, ליורה שארפ, סאלי מוריס וקרייג פודן למפגש אחר הצהריים. אני חושב שידיי כנראה היו כואבות כשזמנתי את המפגשים מכיוון ששניהם קשורים להצלת הידיים.

 

מאוד נהנתי מסדנה זו והיה תובנה נהדרת כיצד אנו יכולים לעבוד בצורה חכמה יותר כמטפלים. אני יודע שכשהתחלתי לעסות עבדנו על שחרור ידיים אבל הסדנה הזו גרמה לי להיות יותר מודעת לגופי ואיך שאני צריכה להיות הרבה יותר רגועה ושקוע כשאתה מעסה.

 

המפגש התחיל בכך שסאלי התחממה אותנו, היה כל כך כיף. במקום לומר לנו פשוט להירגע ולעבור למוזיקה (שתמיד קשה לי להירגע בה) היא הדריכה אותנו כיצד לנוע. התחלנו בכך שנאלצנו להסתובב בחדר שהובלנו על ידי המפיצים שלנו – היה כיף גדול שנתקלו אחד בשני והאווירה בחדר הייתה מאוד מצחקקת.

 

גולת הכותרת של הסדנה הייתה חלק מההפגנה של קרייג לעסות אותי – אושר. היה מדהים להבין שאפשר לעסות בלי להשתמש בידיים, זה פשוט צריך אימונים ותרגול.

 

חזרה לאולם הראשי אז למענקת פרסים – ישבנו כולנו כשנקראו שמות והדבר הבא ששמענו את BusyHive מוזכר – שם Krzys נשלף!

 

 

הוא זכה שעתיים עזרה ממאסטר האינטרנט!

 

לאחר שהוועידה הסתיימה כולם החלו לעזוב את הבניין. נראה היה שלקח לנו גילאים לאסוף את כל הקטעים שלנו מהיום והציוד שלקחנו כמטפלים רבים עדיין ניגשים אלינו.

 

אהבתי את כל החוויה ולמדתי כל כך הרבה.

 

כשדיברנו עם Krzys בדרך חזרה על הכנס, סיכמנו שזה היה הטוב ביותר בו היינו עד כה – היה כל כך קשה לבחור סדנה והיה כל כך נהדר לראות כל כך הרבה אנשים דומים לחדר בחדר אחד . להתמודד עם מטפלים שלא ראינו זמן מה ולפגוש חדשים זה משהו ששנינו באמת נהנים ממנו. שמיעת סיפורים של כולם ושיתוף ידע וניסיון זה איך שאנחנו גדלים יחד כמטפלים.

 

כמו תמיד אגודלים גדולים עד ל- MTI כי שוב מפטרים ועידה מצליחה, אני בטוח שכולם הולכים הביתה להפסקה ראויה היטב ולהירגע לפני שהם חוזרים לעבודה ביום שני!

 

 

אם תרצה ללמוד עוד אודות MTI תוכל ללחוץ כאן כדי לעבור לאתר האינטרנט שלהם.

 

זכור שאנחנו כאן אם אתה רוצה ליצור קשר ולספר לנו את הסיפור שלך או הקשיים שאתה חווה כמטפל, או אם יש תחום שאתה רוצה לכסות אז יידע אותנו. [email protected]

 

 

 

בבקשה שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459034]