טיפים מובילים לשמירה על האגודלים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

טיפים עיקריים לטפל באגודלים

 

כולנו עושים את זה, על ידי כך שאנחנו ממוקדים כל כך בלקוח ומנסים להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר שאתה יכול לתת אנו שוכחים מעצמנו!

 

הטיפים המובילים האלה יעזרו לתת לאגודל שלך הפסקה ובתקווה להציל אותם לפני שהם יתחילו לצרוח עליך שתפסיק!

 

 

  1. להתחמם. מתיחות ותנועות פשוטות של הידיים והזרועות לפני מתן עיסוי לא רק טוב לנקות את דעתך לפני פגישה עם הלקוח שלך, אלא גם עוזר לשמור על הידיים והידיים שלך רגועות. זה טוב לכל גופך. הקפידו להימתח שוב בסוף הסשן.
  2.  

  3. אגודלים ניטרליים. וודא שאינך מוריד את האגודלים שלך בהרחבה גבוהה יותר, וכי האגודל קו עם הזרוע שלך כך שמשקל גופך יכול לנוע ישר.
  4.  

  5. יציבה. זכור להפעיל לחץ על ידי נטייה עם משקל גוף ולא דחיפה עם הידיים או הידיים שלך. שמור על כתפיים רגועות. הגוף שלך צריך להיות מרוכז, כלומר אתה לא נשען על הלקוח שלך או להגיע אליו. אתה צריך להרגיש בנוח כשאתה נותן עיסוי.
  6.  

  7. שקול להשתמש בכלי. T שלו יכול להיות כלי פיזי שנמכר כעוזרי עיסוי להצלת האגודלים. אלה יכולים להיות נהדרים לעבודה עמוקה יותר מבלי לפגוע באגודלים אך לא תוכלו לחוש ברקמות, אז זכרו להיזהר והמשיכו לבדוק את הלקוחות שלכם. תזדקק למשוב כדי לדעת מתי הרקמות משתחררות.
  8.  

  9. אל תמשיך לקטוף את האגודלים. האגודלים נהדרים למציאת היכן בגוף זקוק לעבודה, אך אין הם צריכים להסתמך עליהם ככל שתחשבו. נסה להשתמש בחלקי יד אחרים, אולי בפרקי אצבעות או באצבעות היד או בצד כף היד. נסה להשתמש במרפק שלך, זה עובד נהדר ועם תרגול אתה יכול להגביר את התחושה במרפק שלך כדי להרגיש באמת את רקמות הלקוחות.
  10.  

  11. אבנים חמות. חשבו על הרחבת הידע שלכם. למד להשתמש באבנים חמות או בקליפות לבה. זה ייתן את האגודל שלך מנוחה ויעניק ללקוח שלך סגנון עיסוי שונה לבחירה.
  12.  

  13. דיקור. דיקור רפואי או מחט יבש הם דרך נהדרת לשחרר מתח שרירים. ברגע שאתה מוסמך אתה יכול להשתמש בסיכות כדי לעשות חצי עבודה בשבילך. השרירים יתחילו להקל והעיסוי שאחריו יהיה קל יותר על הידיים שלך מכיוון שרוב השריר כבר יקל.
  14.  

  15. תרגול. זכור שהתרגול הופך למושלם. המשך להזכיר לעצמך לחשוב על הנקודות לעיל ובסופו של דבר הם יהפכו לטבע שני. קבל זוג חברים מעורבים, אחד יכול לצפות בזמן שאתה מעסה את השני ויכול לתת טיפים לשיפור הטכניקות. קל יותר לעזור זה לזה מאשר לעשות זאת לבד.
  16.  

כוכבי עיסוי במזל טוב, מקווה שהטיפים האלה יעזרו לאגודל האומללים שלך לעשות הפסקה – אל תשכח החלפות עם מטפלים אחרים זה תמיד רעיון נהדר ויסייע בתרגול של טכניקות אלה.

 

אל תשכח לאהוב ולשתף את הבלוג הזה כדי להפיץ את האהבה ולעזור למטפלים אחרים להישאר במצב טוב.

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459039]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה