טיפים מובילים לבחירת שם לאתר שלך

טיפים מובילים לבחירת שם לאתר שלך
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

טיפים מובילים לבחירת שם לאתר שלך.

 

בחירת שם לאתר או לעסק שלך יכולה להיות תקופה קשה. אתה לא יכול למהר לתוכו, אתה צריך לוודא שזה השם הנכון עבורך. זה מזכיר לי לבחור שם לילדי, הלחץ לבחור את השם הנכון ולוודא שלא יקניטו אותם או איך אנשים יכולים לקצר את זה או לאיזה כינוי זה עשוי להוביל.

 

הרגשתי לחץ דומה כשבחרתי שם לעסק ולאתר שלי. ברגע שאתה בוחר שם וזה שם בחוץ זה לא רצוי לשנות כל כך בחר בחוכמה.

 

להלן מספר טיפים שכדאי לחשוב עליהם כשאתה מחליט להקים אתר.

 

 

 

  1. שמור על קיצורו – ככל שהשם ארוך יותר כך הסיכוי שמישהו יכול לאיית אותו או להקליד את הדבר הלא נכון. אם גם זה היה מעורב, ניתן לשכוח אותו בקלות.
  2.  

  3. הימנע יותר מדי מדמויות נוספות כמו מקף או קו תחתון, כשאומרים למישהו שם אתר זה משאיר מקום לטעויות אם מישהו לא מבין את כוונתך עם מקף או חתך קדימה וכו '… הם עשויים שלא למצוא את האתר שלך .
  4.  

  5. הימנע מספרים – זה יכול להיות מבלבל אם אתה מתכוון למספר (6 למשל) או לספרה (6) מספרים קשה גם לזכור מאשר מילים.
  6.  

  7. שמור על פשטות – מה שהופך אותו לבלתי נשכח ופשוט הוא הטוב ביותר – אם הסיכויים שהלקוחות שקל לזכור אותו יעברו לאחרים. אם הם ימשיכו להתייחס לכרטיס ביקור לקבלת פרטים הוא עלול להישכח ממנו. זו הסיבה שלא השתמשתי בשמי, אנשים בדרך כלל כתבו אותו בטעות, אז התרחקתי מסינאד ובמקום זאת השתמשתי בראשי התיבות שלי כדי ליצור SKBmassage .
  8.  

  9. חשבו על מילות מפתח – יתכן ושימוש בעיסוי בשם הדומיין עשוי לעזור ללקוחות למצוא לכם קלות יותר או מילת מפתח אחרת הקשורה למה שאתם מציעים.
  10.  

  11. חקר את השם – האם מישהו כבר משתמש במשהו קרוב ואם כן מה העסק שלהם. אם זה משהו שונה אז הלקוח שלך אולי ינסה שוב, אבל אם הוא יוכל לעיסוי אחר, הוא עשוי להשיג לקוח ולא אתך.
  12.  

  13. חשוב על השימוש במיקום שלך – אם אתה נייד יכול להיות שווה לכלול את המיקום שלך, למשל. – עיסוי נייד בריסטול . זה יעזור כאשר לקוחות מחפשים מטפל.
  14.  

  15. בחר את ה- TLD הנכון – זה הסוף לשם האתר, לדוגמה, is.com הפופולרי ביותר, חשוב על סוג העמוד שיש לך ובחר את ה- TLD המתאים.
  16.  

. Com ייעשה למטרות מסחריות, אך נעשה בו שימוש נרחב יותר

 

.co היה מיועד לחברה

 

.ביז מייצג עסק

 

.me הוא אתר אישי לבלוגים וכו '.

 

 

על ידי עקוב אחר הטיפים הפשוטים האלה אתה תהיה במצב טוב יותר כשאתה מחליט לקנות את שם הדומיין – ישנם אתרים רבים לעיצוב אתרים שבהם אתה יכול להשתמש והם יעזרו למצוא את שם הדומיין שטרם נלקח.

 

זכור לבחור שם שמתאים לך ולהסביר היטב את העסק שלך.

 

בהצלחה. 🙂

 

זכור לשתף את הבלוג הזה כדי לעזור לאחרים כאשר הם בוחרים בשם אתר וליצור קשר אם יש משהו שתרצה לראות ב- BusyHive. [email protected]

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459039]