חווית הפסטיבל שלי כמעסה.

חווית הפסטיבל שלי כמעסה.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

Slow Motion ב- Camp Bestival – חווית הפסטיבל שלי

 

איזה סוף שבוע !! תמיד רציתי לעסות בפסטיבל ואני חושב שבחרתי את הטוב ביותר להיות הראשון שלי.

 

בראשות לידיה ספרי המדהימה המטפלים היו מטופחים כל כך. כמה מאיתנו השתמשו בספות העיסוי שלנו אך פרט לזה שהדבר היחיד שהיה לנו להביא היה הכישורים וההתלהבות שלנו.

 

ג'ני ואני יצאנו מבריסטול ביום רביעי למסע למטה, זה היה הראשון עבור שנינו והרגשנו נרגשים אך מעט חרדים שיצאנו לדרך.

 

פעם שם הונחנו לקבל את כפות הידיים שלנו – לאחר שיהיה להם על מפרקי כף היד, זה יתברר כקשה בעודנו מעסים כך שהפכו לזרועות קרסול. זה היה צחקוק כשהיינו צריכים להראות להם כי היו לי מגפיים ומכנסיים בגלל הגשם והבוץ, כך שהיה צורך באיזון.

 

 

לאחר שהעמסנו את אוהלינו עם כמה מטפלים אחרים בקמפינג הצוותי, החלטנו לצאת לאזור המרכזי. ההליכה ארכה כ 20 דקות בשביל יער יפהפה שכולו מואר באורות בעצים

 

 

 

 

 

 

 

הכל היה עדיין בבנייה באזור המרכזי והיה מאוחר והחשיך, כך שלא הספקנו לראות הרבה, עד מהרה הגענו לאוהלים שלנו מוכנים לשנת לילה טובה.

 

למחרת בבוקר מצאנו את דרכנו לאיזור ההאט-איטי לפגוש את לידיה עם המטפלים האחרים, מוכנים לפגוש אחד את השני ולקבל את הוראותינו.

 

 

הגענו לגלות שאוהלי העיסוי כבר הוקמו ונאספו ספות ממכוניותינו ונלקחו לאזור כך שאיש לא היה צריך לסחוב אותם. הונפקו שני צמרות כל אחד עם Slow Motion מודפס על הגב גרם לכולנו להראות חלק מצוות ה- Slow Motion המדהים!

 

 

מקלט באוהל היוגה שכולנו התכנסנו והצגנו את עצמנו. כל כך הרבה מטפלים שונים – הוליסטיים, ספורט ותיקון, שיאצו, תאילנדי, איורוודי, רפלקסולוגיה, רייקי וכסא! רציתי לנסות את כולם.

 

 

הולכי הפסטיבל התקלקלו ​​מבחירה!

 

לידיה הייתה מאורגנת במגה ונתנה לנו רשימה של מתי היינו צריכים להיות זמינים ואיזה אוהל נהיה – חלקתי אוהל עם ארבעה מטפלים אחרים בתחום הספורט והטיפול הרפואי באוהלים 7 ו -8.

 

 

בכל חדר היו שמנים, גליל הספה, כריות, מגבות, סדינים ושמיכות נוספות, כך שכל מה שהיה צריך היה לעשות היה להניח את הספה והיינו טובים ללכת. טיפלנו כל כך.

 

 

אזור הסלואו-תנועה נפתח בשעה 14:00 ביום חמישי מכיוון שזה היה היום הראשון בו הגיע הציבור. שארית הפסטיבל הייתה פתוחה 9 בבוקר עד 19 בערב וכל מטפל קיבל זמינות של 5 שעות ביום. זה היה מאורגן כל כך עד שלקוחות יוכלו להזמין מקום מקוון לפני הגעתו ולכן שני שלישים מהחללים האפשריים כבר הלכו לפני שנפתח.

 

למרבה הצער אחד המטפלים בספורט ובתרופות לא יכול היה עוד להגיע ולמרות שנמצא תחליף לשבת וראשון, קיצרנו ליום שישי. פירוש הדבר היה שיש לנו 7 לקוחות כל אחד! הייתי קצת מודאג מכיוון שמעולם לא עשיתי 7 עיסויים ביום אחד, אבל לידיה סידרה את היום עם הרבה הפסקות אז הרגשתי חיובי שזה יהיה בסדר.

 

 

קבוצה של מתנדבים ניהלה אזור קבלת פנים, הם כל כך תמכו במטפלים, ושיש קבלת פנים פירושה שאיש לא נאלץ להתמודד עם הזמנות כלשהן או לקחת כסף. אין דאגות בטיפול במזומן או בשמירה עליו בסוף השבוע!

 

לאחר סיום הפסטיבל נאמר לכל המטפל לשלוח חשבונית עבור העיסויים שנעשו והכסף יועבר לבנקים שלנו!

 

ניסיתי הכי קשה לראות את היתרונות והחסרונות של חוויית הפסטיבל הזה כדי לתת לך תחושה אמיתית, אבל זה היה קשה.

 

שלילי

 

אולי הגשם – השטיח שלנו קצת נרטב באזור אחד באוהל שגרם לי גרביים רטובות! לא ממש קשיים גדולים. זה פשוט אומר שעבדתי רגל יחפה. גם משהו שלא היה בשליטתנו – מזג האוויר לא היה נהדר ולמרות שהפסטיבל היה בוצי היו לי מגפיים אז נשארתי יבש וחם. ההיקף באנשים חיוביים כמו אופקים בהחלט עזר כך שהגשם לא הרטיב את רוחנו.

 

עכבישים – מעטים החליטו לצנוח מגג האוהל ולגבם של כמה לקוחות – רק עכבישים זעירים שנחלצו בקלות לחלוץ והושמו בחוץ.

 

מעשים – זכיתי לראות את כולם שרציתי לראות אבל אני מניח שאם אתה רוצה לראות מעשה מסוים שהיה לפני 7 היה סיכוי שתפספס אותם אבל הייתה גם אפשרות להחליף עם דומה מטפל אם זה היה המצב.

 

משפחה – עבודה התכוונה לא לראות את בעלי והילדים שלי ביום, אבל היה להם המון לבדר את עצמם אז אני די בטוח שהם לא התגעגעו אלי יותר מדי. בילינו בערבים והפסקות יחד כך שזו לא הייתה באמת בעיה.

 

פוזיטיביות

 

כה רבים !!

 

אנשים – שמטופלים כל כך מטופלים על ידי לידיה ומתנדבים, לקוחות מקסימים שכולם היו ממש מרוצים מהטיפולים שלהם, כשהם מוקפים על ידי מטפלים פנטסטיים ומפגשים כמה חברים חדשים ומקסימים וגם מפיצים קצת אהבה עסוקה לכולם.

 

 

מקלחת – כן התקלחתי! החלפתי עיסוי למקלחת חמה מהבחורים שהריצו את המקלחות הסולאריות באותו אזור כמונו. זה כלל גם שימוש בסבונים ושמפו ומגבת חמה. יוקרה בפסטיבל ואחרי כל הגשם היה מדהים!

 

סביבה – עבודה בחוץ עם מוזיקה ברקע הייתה דרך נהדרת להישאר מוטיבציה ומלאת אנרגיה.

 

מעשים – אזור ההילוכים האיטיים נסגר בשבע אז לא פספסנו הרבה מהפסטיבל – כל הלהקות הגדולות יותר היו בשעות הערב אז זה הביא לאיזון נהדר של עבודה וכיף!

 

כל סוף השבוע עבר וחשתי עצוב כשמגיע יום שני וכולם עזבו. בגלל כל הגשם החניון היה בוצי ממש וליצידי יום ראשון היו צריכים להיגרר על ידי טרקטור, חלקם המתינו עד ארבע שעות! זה היה קצת עצוב שלא יצא לי לראות את כולם להיפרד כמו שצריך לפני שהם עזבו, אבל הרגשתי תקווה שהדרכים שלנו יחצו שוב.

 

 

עד יום שני, כשג'ני ואני חזרנו למכונית, התמזל מזלנו כי די היה בכדי לדחוף כדי לאפשר לנו לברוח מהחניון הבוצי.

 

ביקור מאולתר בים בדרך הביתה הוכיח סוף מושלם לסוף השבוע – היה לנו משוט ואז מזג האוויר היה כל כך נחמד והים כל כך מזמין היינו צריכים לקפוץ פנימה. אמבטיית הפסטיבלים הטובה ביותר אי פעם!

 

 

אז התחלנו את המסע הביתה, מעט לח משחייה וללא תחתונים (פיקח אותי נתתי את כל הבגדים שלי לבעלי לקחת הביתה במכוניתו כדי לתת לנו יותר מקום ולכן קפיצה בים פירושה לחזור קומנדו הביתה) עוד חדש ניסיון. למזלי היה לי עליון יבש ומכנסיים למסע.

 

כשאני יושב עם המחשב הנייד שלי מהרהר בפסטיבל ולא מצליח להפסיק לחייך – הייתי בפסטיבל כחבר מהציבור בהזדמנויות רבות, אבל ללכת כמטפל היה חוויה אחרת זה היה פנטסטי ומאוד מתגמל .

 

 

דבר אחד שרוב המטפל הזכיר היה עד כמה הם הרגישו – בדרך כלל בבית אם היית רואה 7 לקוחות ביום אחד היית מרגיש עייף ואולי מרוקן אבל ביום שישי טיפלתי ברבים כאלה, אבל הרגשתי נהדר ועדיין היה לי את האנרגיה להיכנס לריקוד הפסטיבל למארק רונסון כשהיה על הבמה המרכזית!

 

האם זה היה הוויבוס של הפסטיבל והיה מוקף בכל כך הרבה אהבה ותמיכה? או שזה עבד בחוץ בטבע? או שזו פשוט העובדה שלא היה רחצה לחשוב עליה – הכל נלקח והוחזר נקי? אולי זה היה תערובת של הכל אבל אני לא יכולה לחכות לחזור בשנה הבאה!

 

 

נרשמתי לעבוד ב Bestival כמטפל בכיסאות ומשוטט בפסטיבל ומחפש לקוחות – אני חושב שזה יראה זווית נוספת של עבודת הפסטיבל ולא יכול לחכות כדי ליידע אותך איך זה הולך.

 

הפעם אני מבקש ממך עזרה! האם מישהו עשה עיסוי כסאות בפסטיבל ויש לו טיפים בשבילי ??

 

 

צרו קשר והודיעו לי. [email protected]

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459042]