אירוע הרשתות הראשון של BusyHive.

אירוע הרשתות הראשון של BusyHive.
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

Bristol Business Solutions

 

פתרונות עסקיים של בריסטול

 

בריסטול פתרונות עסקיים (BBS) היא חברה קטנה ועצמאית כאן שתומכת בעסק הצומח שלך. עם ניסיון של מעל 6 שנים בעבודה עם עסקים קטנים, BBS מספקת פיתרון בר השגה לצורכי הניהול, התקצוב, השיווק והאתר שלך.

 

***

 

אירוע רשת BusyHive

 

ההצטברות לאירוע הייתה מטורפת. ניהלתי בעבר אירועים והיה לי מושג איך זה ילך, אבל ככל שהיום הגיע לפאניקה, נהיה לבד.

 

 

ההזמנות נשלחו, כתובות אימיילים, מדיה חברתית ודואר מסורתי ישן וטוב שימשו כדי להפיץ את המילה לכמה שיותר מעסים בבריסטול שאירוע הרשת היה קורה. הרבה פידבקים חיוביים ניתנו והרבה מטפלים מרחוק העירו כי זה היה רעיון נהדר והיו משתתפים אם זה יהיה קרוב יותר אליהם.

 

יצרנו קשר עם בתי ספר רבים בכדי להעביר מידע לתלמידים ויצרנו קשר עם מכוני ספא וחדרי עיסוי רבים כדי להעלות פוסטרים בחדרי צוות או להעברת מיילים. אני חושב שכיסינו כל שדרה.

 

רצינו להפוך את האירוע למעניין ככל האפשר אך גם רגוע.

 

לאחר שהתנסיתי בעבר בהפעלת לילות נשים בעבר, החלטתי להציע למוכרים את ההזדמנות להביא את המוצרים שלהם כדי למכור למטפלים ולקדם את עצמם. זה עבד ממש טוב והיה לו העונג של

 

ריק עם עיסוי AquaStones

 

שרה עם שמנים עטורי הפרסים שלה ו-

 

קרוליין עם חצר האגוזים .

 

אז איך נוכל לעודד כמה שיותר אנשים להשתתף – היו לנו דוכנים ומקום חופשי כך שהאירוע היה בחינם למטפל אבל רצינו להמשיך בצעד נוסף זה, החלטנו בתור תודה למעסים ש השתתפו בכדי לחלק שקיות ממתקים, כמה דוגמאות של אמפורה ארומטיקה ועלונים מבתי ספר מקומיים ומוכרי נפט וגם משהו קטן מכל דוכן. הוספנו לזה מתנה קטנה של BusyHive וקצת ממתקים ופירות (זה היה כדי לבטל את הממתקים כדי שיוכלו ליהנות מהם ללא אשמה)

 

 

שלושה ספרים ניתנו ל- BusyHive והחלטנו שאלו יהיו נהדרים לתיקור פרסים – שוב זה היה חופשי להיכנס.

 

לאחר הפתיחה של שעה מוקדם התחלנו לצאת לבאנרים ולעזור למחזיקי הדוכנים בהגדרת פריטיהם. ואז הגיע ההמתנה …

 

 

למרבה המזל לא בסופו של דבר ישבנו לבד, מטפלים רבים נפלו להגיד שלום וזה גרם לנו להרגיש כל כך הרבה יותר טוב בכל הזמן והמאמץ שהשקענו באירוע.

 

היה נהדר לפנות זמן לבדיקת הפריטים הזמינים. לא התנסיתי בכרית של ריקס אקווה בעבר ועכשיו אני לא יכולה לחכות להשיג אחת!

 

 

תמיד נחמד לדבר עם שרה ולשמוע על הרעיונות האחרונים שלה – היא באמת השראה וכמובן שיש לחצר של ניל כל כך הרבה דברים טובים להציע.

 

 

לאחר שהאירוע הסתיים ואנחנו ארזנו את כל מה שקרה אני וקראזי על היום ועל חודשי התכנון שקדמו לו. זה היה הרבה מאמץ ולחץ וקצת התאכזבנו יותר מטפלים לא הגיעו אחרי כל כך הרבה הבטחות אבל היינו כל כך שמחים עם אלה שעשו והיה לנו מאוד נהדר לדבר איתם וליהנות גם מהאירוע.

 

 

בעלי הדוכנים שמחו ואמרו שהם יבואו שוב אז החלטנו שנעשה את הכל שוב. למדנו כמה שיעורים לאורך הדרך והרגשנו שהאחד הבא יהיה גדול וטוב יותר – היו דיבורים על לונדון אז מי יודע מה האירוע הבא יתקיים. תצטרך להישאר מעודכן …

 

 

מה ימשוך אותך להגיע לאירוע הבא שלנו? אנא תן לנו משוב כדי שנוכל להשתפר ולהפוך את הבא למוצלח ביותר עד כה! כמו תמיד אנא צרו קשר דרך המדיה החברתית או שלחו דוא"ל לכתובת [email protected].

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459033]