איכות על פני כמות

איכות על פני כמות
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

פרסם כאן עם BusyHive נותן חסות לפרויקט שלנו צרו קשר בכתובת [email protected]

 

***

 

איכות על כמות

 

 

כולם רוצים שיאהבו אותו!

 

 

ככל שיותר אנשים שאוהבים אותך אדם יותר נחמד?

 

או ככל שיותר אנשים שאוהבים את הדף העסקי שלך אתה טוב יותר?

 

האם זה נכון?

 

אני חושב שלרובנו יש נוכחות במדיה החברתית ולעיתים קרובות אנו מקימים דפים לעיסוי כדי לפרסם את עצמנו.

 

 

זוהי דרך נהדרת לעורר מודעות לשירותינו וליידע אנשים כאשר יש לכם חללים או אם אתם מנהלים הצעות או מקדמים שוברי מתנה אולי ובאופן כללי לשמור על קשר עם לקוחות.

 

הבעיה שראיתי כל כך הרבה מטפלים עמיתים נתקלים היא כשהם מתמקדים בכמה לייקים שיש להם.

 

זה נחמד לקבל לייקים וזה בהחלט גורם לך להרגיש פופולרי ואהוב, אבל הם גם יכולים להזיק לקידום המרפאות שלך אם הם לא מהסוג הנכון של לייקים.

 

 

הרשו לי להסביר,

 

לעתים קרובות אני רואה פוסט בדף של קבוצות עיסוי המציע שכולם יכניסו קישור לדף שלהם כדי שנוכל לאהוב את הדפים של זה ולהגדיל את התועלת. זה נשמע מקסים וזה אכן עובד, ככל שכמות האהבות עולה – אבל האם אתה באמת הולך לאחת המרפאות האלה?

 

לא אהבת את הדף מכיוון שהיית במרפאה או שאתה מתכוון ללכת אז למה אתה אוהב את זה – כי אתה נחמד ורוצה לעזור למישהו?

 

מאפשר להסתכל מנקודת המטפל – השגת עשרה לייקים נוספים! אבל איך זה שיפר את העסק שלך? יש לך 10 עוקבים נוספים שלא מתכוונים לבקר בקליניקה שלך כך שזה לא ממש עזר לך.

 

 

הדבר הנוסף שאתה צריך לחשוב עליו הוא האופן שבו פייסבוק עובדת. זה לוקח בחשבון את כל האהובים שיש לדף שלך ומשווה אותם זה לזה כדי לראות מה המשותף לכולם, כך שכאשר אנשים אחרים עם תחומי עניין דומים נמצאים בפייסבוק ייתכן שיש הצעה לדף.

 

לדוגמא – תאר לעצמך שאתה טרי מהקולג ', אתה מקים דף פייסבוק למרפאה שלך ואז אתה מבקש מכל הסטודנטים שלך לחבב את עמוד זה. פתאום יש לך נגיד 12 לייקים מהקולג ', 10 מחברים ומשפחה. מה שפייסבוק תעשה אז זה לבדוק מה המשותף לכולם. זה יקבע ש -12 אוהבים שלך אוהבים גם ציוד לעיסוי, מסלולי עיסוי וספרי עיסוי וכו '… אז כשמישהו נמצא בפייסבוק שאוהב גם את הדברים האלה הדף שלך עשוי להופיע כהצעה. העניין הוא שהאדם יהיה גם מטפל.

 

אני יודע שגם מטפלים רוצים עיסוי, אבל כדאי שתתמקדו בלקוחות שאתם רוצים.

 

עכשיו חשוב על הגומחה שלך אם יש לך כזה. מה המשותף לכולם?

 

בואו נשתמש בדוגמה של רצים – זה במקרה הנישה שלי. אז איך אוכל לגרום לרצים לחבב את הדף שלי?

 

ובכן אתה יכול להתחיל לבקש מכל הלקוחות שלך לאהוב את הדף שלך, להודיע ​​להם שזה המקום בו תעביר מידע על פגישות והצעות וזה יעודד אותם למצוא אותו ולחץ על כפתור הדומה לזה.

 

עדיף אפילו אם יוכלו להשאיר ביקורת!

 

אתה יכול לשלם עבור פרסום – פייסבוק מאפשרת לך לקבוע סכום שתרצה להוציא במשך תקופת זמן ותפרסם עבורך, המערכת מאפשרת לך לבחור את סוג האדם אליו תרצה להגיע. זוהי דרך נהדרת להשיג יותר לקוחות.

 

 

ברגע שיש לך כמה עוקבים בדף שלך שיפרסם משהו שמעניין את הגומחה שלך יעזור. לדוגמה, אוכל לפרסם meme שקשור לריצה, לא צריך אפילו להיות קשור לעיסוי. ואז אחד הלקוחות שלי עשוי לשתף את זה והחברים המנהלים שלהם יוכלו לראות את זה. הדף שלך עדיין יהיה המקור ולכן לעתים קרובות אנשים ילחצו על הדף שלך ובתקווה גם יאהבו אותו.

 

הפוסטים שלך לא חייבים להיות קשורים לעיסוי, אבל זה טוב לגרום להם להיות קשורים לנישה.

 

בסופו של דבר יהיה לך יותר ויותר כמו הנישה שלך ופייסבוק תוכל להתחיל להציע את הדף שלך לאנשים הנכונים.

 

 

זכור אם יש לך 100 סימוני "אהבתי" אבל מהאנשים הלא נכונים הם חסרי ערך. לאחר 20 לייקים באיכות טובה שווה כל כך הרבה יותר.

 

ברגע שיש לך כמה לייקים באיכות טובה אל תשכח להשאיר את העמוד פעיל, פרסם באופן קבוע.

 

רעיונות לפוסטים יכולים להיות

 

  • כדי לעזור במילוי חללים, אילו פגישות נותרו השבוע?
  •  

  • לקידום שוברים, במיוחד לקראת תקופת החגים
  •  

  • הזכיר ללקוחות למתוח / לשמור על לחות / להירגע
  •  

  • שתף פוסט מעניין
  •  

  • שתף meme – אולי אחד מ BusyHive
  •  

  • שתף ציטוט או אירוע של עניין שקשור לגומחה.
  •  

 

הצטרף לקבוצות שהנישה שלך כבר עשויה להיות בה ופקח עליה עין.

 

יכול להיות אירוע שאפשר לבקש להשתתף בו או אולי להציע הנחה לאנשים שמתמודדים במירוץ מסוים?

 

 

הגדר את הדף שלך וקיבל כמה לייקים באיכות טובה והמשיך לפרסם!

 

 

בהצלחה

 

 

אם יש לך שאלות או נושאים לא נעים שאתה רוצה שנכסה אנא צור קשר – [email protected] או השאירו לנו הודעה בתגובות למטה.

 

 

 

 

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459034]