אז אתה רוצה להיות מטפל בעיסוי?

אז אתה רוצה להיות מטפל בעיסוי?
תוכן עניינים

גיליון זה ממומן על ידי

 

SKB Massage

 

מרפאת עיסוי של SKB, נותני חסות גאים של BusyHive.

 

לקבלת גישה הוליסטית לתיקון פציעות או עזרה בהשגת יעדיך או פשוט להירגע. סינאד הוא מטפל בעיסוי מוסמך ודיקור רפואי. אנו שואלים כל כך הרבה מגופנו כל יום, מדוע להשלים עם כאבים וכאבים? הזמינו פגישה ותנו לגופכם את חג השעות שמגיע לו.

 

***

 

אם החלטתם שתרצו להצטרף לעסקי טיפול בעיסוי. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתה לוקח את הצעד הראשון בדרך חדשה זו והבלוג הזה יעזור להדריך אותך למרות כמה דברים שצריך לחשוב עליהם ולוודא שזה הדרך המתאימה לך.

 

זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי בחיים והיא באמת שינתה את חיי לטובה, אבל היו רבים שפגשתי לאורך הדרך שלא חשבו את זה במלואם ולצערי הוצאתי הרבה כסף על קורס שלעולם לא ישתמש בו.

 להלן הטיפים העיקריים שלי לקבלת ההחלטה הנכונה …

.

 

 

  1. דבורה מוכנה רגשית . רבים מאמינים שפעולת העיסוי היא גרידא של מגע גופני – אל תבינו אותי לא נכון כאן, מבלי לגעת פיזית במישהו שאין לך עיסוי – אבל זה גם רגשי. אתה צריך להיות מוכן לפגוש את הלקוח שלך במקום בו הם נמצאים גם רגשית. המשמעות היא שאתה צריך להיות מבין, סבלני ואמפטי. אבל גם עם גבולות. זה יכול להיות איזון קשה!
  2.  

  3. שוחחו עם מעסים. כשאתם מנהלים איתם עיסוי, שאלו מדוע הם התחילו את המקצוע שלהם, שאלו היתרונות והחסרונות בעסק שלהם. קבל תובנה אמיתית ממקור ראשון כיצד הכל עובד. אל תיצמד רק למטפל אחד – נסה בלוגים של מדיה חברתית (כמו זו ) או מידע אחר שתמצא ב- BusyHive [19459012 ] כדי לעזור בהנחיית הדיון שלך.
  4.  

  5. קבל עיסויים! – זו ללא ספק העצה האהובה עליי לכולם! מאפשר לעיסוי זה תמיד רעיון נהדר בכל עת! נסה סגנונות שונים של עיסוי – יש כל כך הרבה שם בחוץ, אז התנסו בהם! – מצא איזה סגנון אתה רוצה להציע, מה שהכי מעניין אותך. הוליסטית, אבנים חמות, רפלקסולוגיה, תאילנדי, רפואי וספורט ??
  6.  

  7. חזרה לבית הספר. בצע המון מחקר על בית ספר טוב, בקש המלצות – לדעת סוג העיסוי שתרצה לתת יעזור להחליט באיזה בית ספר תלמד. BusyHive יוכל לעזור למצוא את בית הספר המתאים לך. כמו כן זה יהיה יקר – אך זכרו שאתם משקיעים בעצמכם ובעתידכם החדש. לעתים קרובות אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו!
  8.  

  9. דבורה הייתה מוכנה ללמוד! אנשים רבים נמצאים תחת הרושם שבית הספר לעיסוי עוסק בשפשוף זה בזה! – כן יש מרכיב גדול בזה, אך יש גם המון אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה ללמוד. בתי ספר טובים יביאו אותך לרמה 3 לפחות אך מכוונים גבוה – ככל שרמת ה- AP&P שלך גבוהה יותר כך אתה יכול להתייחס טוב יותר. לידע אין גבולות.
  10.  

  11. לכו על זה !! הירשם והצטרף למשפחת העיסוי. זכור להירשם ל- BusyHive כדי שנוכל לעזור לך להנחות אותך במהלך הלימודים שלך ולעזור בהקמת העסק שלך או להשיג את המשרה שאתה רוצה והמשך לשאר. מהמסע שלך. אנחנו כאן בשבילך. אז צרו קשר אתם לא חייבים לעשות את זה לבד!
  12.  

אז אני מקווה שזה עזר להקל על ההחלטה שלך. בהצלחה!

 

אהב ושתף דף זה במייל או קישור אליו במדיה החברתית כדי לעזור לאחרים בדרכם.

 

אנא שתפו והפיצו קצת אהבה:

[ 19459040]